Makler Papierów Wartościowych

Noble Securities S.A. to jeden z pierwszych domów maklerskich, działający na polskim rynku kapitałowym od 1994 r. początkowo pod nazwą DOM MAKLERSKI IKB-POLONIA S.A. W 2008 r. stał się członkiem grupy Getin Holding S.A., a rok później nastąpiła zmiana nazwy spółki na Noble Securities S.A. W okresie ponad 25 lat zdobyliśmy cenne doświadczenia, dzięki którym zaufało nam już tysiące Klientów, aktywnie korzystających z naszych usług. Od początku działalności świadczymy kompleksowe usługi w zakresie rynku kapitałowego, oferując atrakcyjne warunki inwestowania z szerokim spektrum instrumentów finansowych, bogatą polityką promocyjną oraz rozbudowaną siecią sprzedaży. W roku 2015 poszerzyliśmy spectrum naszej działalności o usługi doradztwa inwestycyjnego. Wspólnie tworzymy firmę, z której jesteśmy dumni, a obecnie poszukujemy kandydata/tki na stanowisko:

Makler Papierów Wartościowych

Zakres Twoich zadań:

  • bieżąca obsługa Klientów domu maklerskiego (przyjmowanie i realizowanie dyspozycji oraz zleceń Klientów)
  • monitorowanie aktywności portfela Klientów
  • utrzymywanie bieżącej relacji z Klientem
  • pozyskiwanie nowych Klientów Domu Maklerskiego
  • umiejętność dopasowania produktów finansowych do profilu Klienta
  • profesjonalna obsługa Klientów w zakresie szeroko pojętych inwestycji
  • dbanie o zgodną z standardami jakość sprzedaży i obsługi Klienta
  • podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami

Nasze oczekiwania:

  • licencja maklera papierów wartościowych (warunek konieczny)
  • znajomość zagadnień rynku kapitałowego oraz produktów inwestycyjnych
  • doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych
  • wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
  • łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu długofalowej relacji z Klientem
  • ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów
  • gotowość do ciągłego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności
  • wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
  • rzetelność i samodzielność w działaniu oraz umiejętność skutecznego organizowania czasu pracy

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie
  • motywacyjny system premiowy oparty o indywidualne wyniki pracy
  • przyjazne środowisko w pracy oraz niezbędne narzędzia pracy
  • wsparcie w rozwoju i pogłębianiu wiedzy nt. rynków finansowych
  • prywatną opiekę medyczną z możliwością objęcia opieką medyczną członków rodziny
  • kartę Multisport (Benefit System)
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


    Zakończyliśmy rekrutację na to stanowisko.

    Aby otrzymać podobne oferty na maila załącz swoje CV

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )