Kariera w Finansach, aktualne oferty pracy na rynku finansowym

SPRAWDŹ NAJNOWSZE I UNIKALNE OFERTY PRACY Z RYNKU FINANSOWEGO ORAZ SPRAWDŹ CZY FINANSE TO KARIERA DLA CIEBIE!

Specjalizujemy się w znajdywaniu pracowników na wszystkie stanowiska związane z finansami. Wszystkie prezentowane poniżej oferty pracy to aktualnie prowadzone przez nas projekty dostępne dla wszystkich zainteresowanych osób. Zwracamy jednak uwagę, że osoby, które zdecydowały się przystąpić do ZMID (zobacz jak możesz wstąpić do naszej organizacji) oraz osoby, które uczestniczył w realizowanych przez nas praktycznych szkoleniach (sprawdź wszystkie szkolenia jakie prowadzimy) uzyskują pierwszeństwo w rozpatrywaniu ich kandydatury oraz otrzymują informację o wszystkich nowych prowadzonych przez nas procesach rekrutacyjnych z odpowiednim wyprzedzeniem, a także mają możliwość aplikacji na dodatkowe niewykazane poniżej stanowiska.

Aktualne oferty pracy w prowadzonych przez ZMID rekrutacjach na rynek finansowy:

Ekspert ds. Usług Maklerskich

Nowo powstająca instytucja finansowa oparta o technologie mobilne poszukuje osoby na stanowisko:

Ekspert ds. Usług Maklerskich

Co zyskasz pracując z nami:

  • Możliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym,
  • Tworzenie unikalnych rozwiązań w zakresie usług brokerskich,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie międzynarodowych rynków kapitałowych,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Ponad 2-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży/marketingu/rozwoju biznesu usług brokerskich,
  • Minimum pierwszy zdany etap licencji CFA,
  • Znajomość zasad funkcjonowania giełd na rynku międzynarodowym,
  • Znajomość instrumentów finansowych oraz zasad rozliczania operacji brokerskich,
  • Doświadczenie we wdrażaniu nowych funkcjonalności dla platformy brokerskiej,
  • Umiejętność czytania / tworzenia procesów biznesowych,
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
  • Gotowość do pracy w Łodzi (5 dni w tygodniu),
  • Gotowość do zmiany lokalizacji w przyszłości (Gibraltar),
  • Gotowość do częstych podróży służbowych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Rozwój zakresu rynków i instrumentów,
  • Definiowanie wymagań funkcjonalnych dla kanałów sprzedaży (web + aplikacja mobilna),
  • Bezpośrednia współpraca z zespołem wdrażającym produkt w systemach IT,
  • Opracowywanie dokumentacji produktowej,
  • Monitorowanie, raportowanie oraz tworzenie rekomendacji dla zespołu marketingu w zakresie sprzedaży instrumentów finansowych,
  • Monitorowanie rynku w zakresie konkurencji oraz trendów w branży,
  • Tworzenie treści analitycznych na blog banku,

Miejsce pracy: Łódź / Gibraltar
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 20 listopada 2017.


Radca prawny

Kancelaria prawna specjalizująca się w doradztwie i kompleksowej obsłudze krajowych i zagranicznych podmiotów

Radca prawny

Co zyskasz pracując z nami:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Doświadczenie w pracy w kancelarii,
  • Przyjazną atmosferę pracy z doświadczonym zespołem,
  • Ciekawą pracę i możliwości rozwoju,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Uprawnienia radcy prawnego,
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w dziale prawnym firmy lub kancelarii prawnej w zakresie obsługi sadowo-egzekucyjnej wierzytelności masowych i obsłudze rynku kapitałowego,
  • Umiejętność sprawnego korzystania z systemów prawniczych
  • Rozwinięte umiejętności analityczne i logicznego myślenia,
  • Samodzielność, zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy oraz wyznaczania priorytetów,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Umiejętność pracy zespołowej,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Świadczenie pomocy prawnej w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych,
  • Udzielanie porad prawnych, wyjaśnień i konsultacji prawnych,
  • Przygotowanie pisemnych opinii prawnych, interpretacji i analiz prawnych,
  • Zastępstwo prawne i procesowe klientów Kancelarii w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych,
  • Monitorowanie postępowań sądowych i egzekucyjnych, kontakt z sądami i komornikami,
  • Kontakty z klientami Kancelarii oraz prowadzenie dokumentacji prawnej,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 20 listopada 2017.


Risk Manager

Jedno z największych TFI w Polsce założone przez najlepszych specjalistów z branży inwestycyjnej zarządzające aktywami funduszy inwestycyjnych zarówno otwartych jak i zamkniętych funduszy ubezpieczeniowych i portfelami osób indywidualnych / venture capital poszukuje

Specjalisty na stanowisko Risk Managera

Co zyskasz pracując z nami:

  • Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie, w dynamicznym zespole, z możliwością rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia ,
  • Kartę multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • Znakomitą lokalizację w samym centrum Warszawy,

Szukamy pracownika, który ma:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne lub specjalistyczne kwalifikacje z zakresu zarządzania ryzykiem,
  • Podstawową znajomość regulacji prawnych z zakresu zarządzania ryzykiem w instytucjach finansowych,
  • Zaawansowaną znajomość obsługi programów Microsoft Office
  • Bardzo wysoki poziom kompetencji z zakresu zarządzania ryzykiem w obrębie całej struktury organizacji,
  • Biegłą znajomość angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bezbłędną wiedzę z zakresu prawa ubezpieczeniowego, regulacji KNF, UFG, innych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Zapewnienie zgodności funduszy inwestycyjnych z systemem limitów ryzyka,
  • Realizacja, raportowanie wyników procesu Oceny Ryzyka i Wypłacalności (ORSA),
  • Wewnętrzne obowiązki raportowe,
  • Odpowiedzialność za opracowanie i efektywność procesu, procedur zarządzania ryzykiem, ustalenie kryteriów ryzyka, metodyki identyfikacji, analizy i oceny ryzyka; postępowanie z ryzykiem, monitorowanie i przeglądy,
  • Zarządzanie zespołem, w tym nadzór nad jakością merytoryczną pracy,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 20 listopada 2017


Ekspert ds. wycen

Jedna z największych instytucji finansowym w kraju szuka osoby na stanowisko:

Ekspert ds. Wycen

Co zyskasz pracując z nami:

  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Atrakcyjny system wynagradzania,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, świadczenia z ZFŚS, pracowniczy fundusz emerytalny),
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, narciarstwo, rowery, biegi, żeglarstwo.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii lub metod ilościowych w ekonomii,
  • Minimum 3 – letni staż pracy w audycie, doradztwie finansowym/transakcyjnym, ewentualnie w instytucjach finansowych,
  • Biegła znajomość metod wyceny instrumentów kapitałowych,
  • Doświadczenie w budowie modeli finansowych,
  • Znajomość zasad rachunkowości, w szczególności MSSF oraz kodeksu spółek handlowych,
  • Preferowane posiadanie kwalifikacji ACCA, tytułu biegłego rewidenta, licencji doradcy inwestycyjnego lub tytułu CFA (lub w trakcie ubiegania się z udokumentowanym znaczącym stopniem zaawansowania),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum na poziomie C1), w tym znajomość języka biznesowego oraz pojęć rachunkowych,
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań i zdolność analitycznego myślenia,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Wycena instrumentów finansowych rynku niepublicznego (w tym akcji, udziałów i certyfikatów inwestycyjnych) dla potrzeb ujęcia w księgach banku,
  • Wycena akcji i udziałów spółek kapitałowych stanowiących zabezpieczenie wierzytelności banku z tytułu udzielanego finansowania dłużnego,
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby banku, w szczególności analiz portfelowych w ramach monitoringu inwestorskiego pod kątem identyfikacji oceny przesłanek i dowodów utraty wartości instrumentów kapitałowych,
  • Udział w tworzeniu modeli finansowych na potrzeby analizy projektów inwestycyjnych,
  • Bieżąca współpraca z komórkami merytorycznymi banku (ryzyko finansowe, rachunkowość, sprzedaż, dział prawny, komórka poręczeń i gwarancji),

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 15 listopada 2017.


Doradca Klienta zamożnego

Jeden z największych banków w Polsce poszukuje osób na stanowisko

Doradca klienta zamożnego

Co zyskasz pracując z nami:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Przyjazne środowisko pracy w atmosferze poszanowania idei work-life balance,
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego i atrakcyjny system wynagradzania oraz pakietu socjalnego.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów zamożnych,
  • Doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu portfelem klientów,
  • Wiedzę na temat zagadnień dotyczących rynku kapitałowego i pieniężnego,
  • Wyższe wykształcenie (preferowane kierunkowe,
  • Umiejętności identyfikowania potrzeb klienta i budowania długofalowych relacji,
  • Skuteczności w realizacji wyznaczonych celów,
  • Inicjatywy i dynamizmu w działaniu,
  • Dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Aktywne zarządzanie portfelem klientów zamożnych,
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Obsługa klientów z zachowaniem najwyższych standardów jakości w zakresie produktów i możliwości inwestycyjnych,
  • Edukowanie klientów w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji,
  • Prowadzenie akcji promocyjnych oraz budowanie pozycji rynkowej banku,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 15 listopada 2017.


Analityk rynku akcji

Renomowany Dom Maklerski z wieloletnim doświadczeniem w transakcjach kapitałowych szuka osoby na stanowisko

Analityk rynku akcji

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę w dynamicznym i ambitnym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczeń u boku najlepszych specjalistów rynku kapitałowego,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Prywatną opiekę medyczną,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wyższe wykształcenie na kierunku Finanse i Rachunkowość, Metody Ilościowe, Ekonomia lub pokrewnych,
  • Doświadczenie w pracy w dziale analiz w domu maklerskim lub TFI/OFE,
  • Bardzo dobra znajomość metod wyceny instrumentów finansowych,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość pakietu MS Office oraz serwisu Bloomberg,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie,
  • Mile widziane uczestnictwo w programie CFA lub licencja doradcy inwestycyjnego,
  • Znajomość rynku gier komputerowych będzie dodatkowym atutem.

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Sporządzanie analiz i rekomendacji dotyczących spółek notowanych na GPW, w tym producentów gier komputerowych,
  • Opracowania/komentarze sektorowe dotyczące wybranych rynków i segmentów,
  • Udział w transakcjach IPO/SPO,
  • Kontakt z klientami instytucjonalnymi,
  • Tworzenie modelowych portfeli.

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 18 listopada 2017.


Corporate Hedging Manager

International Bank focusing on providing hedging solutions is looking for a candidate on a position:

Corporate Hedging Manager

What do we offer:

  • Very high base salary exceeding 200 thousand PLN annually
  • Complete autonomy over providing advice
  • Very high sales provisions
  • Many social benefits: life and medical insurance, fitness card, fleet car etc.
  • Extensive training system
  • Great work atmosphere

What do we require:

  • Stockbroker license issued by the Polish Financial Supervision Authority (necessity).
  • College degree (preferably in business / Accounting or Finance).
  • You must demonstrate strong experience in account management and new business development sales incurrency/FX options with multi-national corporations in the banking/financial services industry (at least 3 years).
  • You must have exceptional spoken and written communication skills in Polish and English (you will report to non-polish speaker).
  • Strong presentation skills both in use of technology (MS Powerpoint, webinars) and creating positive first impressions.
  • You must have sales experience as you will be required to offer the forwards and options hedging services to Clients.

What will you be responsible for:

  • Account management of a core customer base to maximize the profit potential for 40% the company from currency options. This involves setting a clear sales strategy and tactics for each customer which is updated based on knowledge of the local FX market, current economic conditions and pricing. The Corporate Hedging Manager will be consulting with customers on a daily basis and will identify, develop and qualify opportunities through a deep understanding of their customer’s needs, requirements, risk profile and positions to ensure accurate and appropriate options are offered.
  • New Business Development: utilizing existing customers to develop new leads, research and cold calling, attending exhibitions, company seminars, trade shows and subsequent follow up on leads.
  • Sales administration: ensuring that the execution of trades, the production and delivery of potential option structures through quotes is compliant with both regulatory and company policies and procedures.
  • Competitor analysis and marketing: maintaining insight into local activities of key competitors where it impacts core customers, also provides product and sales training to internal stakeholders and providing feedback and inputs to development of marketing and sales strategy.

Main place of work: Warsaw
How to apply? Send your CV usign the form on the bottom of this page RIGHT HERE
We treat each application with a complete discrecy.
This job offer was published on: 13th of December 2017.


Analityk rynku papierów wartościowych

Jeden z największych banków w Polsce poszukuje osoby na stanowisko

Analityk rynku papierów wartościowych

Co zyskasz pracując z nami:

  • Dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych,
  • Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów,
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku, ubezpieczenia grupowe, etc).

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub matematyczne,
  • Doświadczenie w analizie finansowej przedsiębiorstw,
  • Licencję lub w trakcie nauki do egzaminów (makler papierów wartościowych, CFA lub Doradca Inwestycyjny,
  • Znajomość systemu Bloomberg,
  • Umiejętność korzystania z baz Notoria oraz Analizy Online
  • Bardzo dobry poziom znajomości Excela i PowerPointa
  • Praktyczna znajomość metod statystycznych i matematycznych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Analizowanie sprawozdań finansowych emitentów papierów wartościowych (dotyczy instrumentów udziałowych, dłużnych, funduszy inwestycyjnych oraz produktów strukturyzowanych) pod kątem potencjalnego wpływu na kurs poszczególnych instrumentów finansowych i ich atrakcyjność inwestycyjną,
  • Tworzenie modeli ilościowych wyceny instrumentów finansowych w oparciu o aktualne wytyczne prawa finansowego,
  • Spotkania z przedstawicielami emitenta analizowanych akcji,
  • Sporządzanie rekomendacji inwestycyjnych dla nieoznaczonego adresata zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Finansów oraz wymogami Dep. Compliance,
  • Przygotowywanie materiałów analitycznych na temat bieżących wydarzeń na polskim i globalnym rynku finansowym (publicznych i skierowanych bezpośrednio do klientów),

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 22 listopada 2017.


Asystent Dyrektora Inwestycyjnego

Do niewielkiego butiku doradczego poszukiwana jest osoba, która będzie aktywnie wspierała Dyrektora Inwestycyjnego w realizacji polityki inwestycyjnej dla Klientów.

Asystent Dyrektora Inwestycyjnego

Co zyskasz pracując z nami:

  • Płatny staż na okres do 6 miesięcy (umowa i czas trwania do ustalenia).
  • Praktyczne doświadczenie w świadczeniu usług inwestycyjnych dla zamożnych klientów indywidualnych.
  • Wsparcie praktyka rynkowego z ponad 15-letnim doświadczeniem w finansach i inwestycjach.
  • Ofertę na nawiązanie stałej współpracy po zakończeniu stażu.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Licencję Maklera Papierów Wartościowych lub Doradcy Inwestycyjnego (warunek niekonieczny)
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Możliwe do udowodnienia zainteresowanie globalnymi rynkami finansowymi.
  • Umiejętność do samodzielnego wykonywania powierzonych zadań.
  • Bardzo wysoki poziom obsługi programów Excel, PowerPoint, Word.
  • Dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne (praca z klientem).
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Mile widzianą

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Asystowanie w świadczeniu usług zarządzania aktywami i doradztwa inwestycyjnego dla zamożnych
    klientów indywidualnych.
  • Analiza rynków finansowych i różnych klas aktywów pod kątem ich atrakcyjności inwestycyjnej –
    prezentowanie wniosków dyrektorowi inwestycyjnemu.
  • Administracja portfeli inwestycyjnych będących w usłudze zarządzania aktywami i doradztwa
    inwestycyjnego.
  • Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych, prezentacji i innych dokumentów na potrzeby świadczonych usług.
  • Udział w ogólnym rozwoju Działu Inwestycyjnego family office.

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 2 grudnia 2017.


Makler Papierów Wartościowych

Dom Maklerski poszukuje kandydatów na stanowisko:

Makler Papierów Wartościowych

Co zyskasz pracując z nami:

  • Udział w specjalistycznych szkoleniach organizowanych przez ekspertów rynku kapitałowego,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny,
  • Lokalizacja w centrum oraz niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe (Finanse i rachunkowość, Ekonomia i pokrewne)
  • Bardzo dobrą znajomość rynku finansowego (fundusze inwestycyjne, ubezpieczeniowe, emerytalne),
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w instytucji finansowej (Domu Maklerskim, Bankowości Prywatnej, TFI),
  • Zdolności managerskie, dokładność, odporność na stres, zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie poświadczona certyfikatem,
  • Bardzo dobrą znajomość Microsoft Excel,
  • Licencję maklera papierów wartościowych lub doradcy inwestycyjnego

Do głównych zadań należeć będzie:

    • Przyjmowanie i wykonywanie zleceń oraz dokonywanie uzgodnień i podpisywanie dokumentów w zakresie potwierdzeń transakcji realizowanych przez klientów instytucjonalnych w ramach posiadanych upoważnień,
    • Aktywna sprzedaż produktów maklerskich oferowanych przez Biuro Maklerskie oraz budowanie stałych relacji z Klientami,
    • Analiza rynku konkurencji, elastyczne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe,
    • Współpraca z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 17 listopada 2017.


Manager ds. sprzedaży obligacji

Jedna z prężnie rozwijających się Grup Kapitałowych w Polsce poszukuje kandydata na stanowisko:

Manager ds. sprzedaży obligacji

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę i możliwość wymiany doświadczeń zawodowych w środowisku najlepszych specjalistów,
  • Umowę o pracę,
  • Podstawowe wynagrodzenie do 7000 zł. brutto plus stały kalkulator prowizyjny,
  • Możliwość awansu oraz tworzenia własnych podzespołów,
  • Niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe finansowe lub ekonomiczne,
  • Znajomość produktów inwestycyjnych oraz zagadnień rynku kapitałowego,
  • Doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy w firmach inwestycyjnych lub bankach,
  • Dobrą znajomość lokalnego rynku potencjalnych Klientów,
  • Odporność na stres, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność zarządzania ludźmi oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Jako dodatkowy atut: Studia podyplomowe związane z prawem rynku kapitałowego, udział w stowarzyszeniach lub kołach naukowych zajmujących się problematyką rynków finansowych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Odpowiedzialność za aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, definiowanie, opracowywanie oraz aktualizacja procesów sprzedaży i obsługi produktów,
  • Indywidualna opieka handlowa w zakresie inwestycji kapitałowych nad określoną grupą Klientów Kluczowych oraz budowanie trwałych relacji,
  • Współpraca z oddziałami partnerskimi zarówno w Polsce jak i na rynku międzynarodowym oraz zarządzanie oddziałem,
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych, dotyczących efektywności oraz wyników sprzedaży (także w języku angielskim),

Miejsce pracy: Warszawa, Katowice, Wrocław, Poznań lub Kraków
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 4 grudnia 2017.




Nie znalazłeś interesującej Cię oferty? Wyślij nam swoje CV, a odezwiemy się do Ciebie gdy tylko pojawią się nowe!

Formularz do zgłaszania CV:

Do przesyłanego CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez ZMID z siedzibą w Warszawie.”

Imię
Nazwisko
Telefon
Email
Interesuje mnie oferta: (zaznacz kilka używając klawisza Ctrl)
Załącz swoje CV
Wyślij formularz zgłoszeniowy klikając