Zespół Kariery ZMID specjalizuje się w rekrutacjach na wszystkie stanowiska rynku finansowego. Wszystkie prezentowane poniżej prowadzone przez nas oferty są aktualne z równym dostępem dla wszystkich. Osoby należące do ZMID, po zalogowaniu uzyskują do nich dostęp z odpowiednim wyprzedzeniem, a także mają możliwość aplikacji na dodatkowe rekrutacje ukryte. Zyskaj przewagę i Wstąp do ZMID

Aktualnie prowadzone rekrutacje:

Asystent Dyrektora Inwestycyjnego

Do niewielkiego butiku doradczego poszukiwana jest osoba, która będzie aktywnie wspierała Dyrektora Inwestycyjnego w realizacji polityki inwestycyjnej dla Klientów.

Asystent Dyrektora Inwestycyjnego

Co zyskasz pracując z nami:

  • Płatny staż na okres do 6 miesięcy (umowa i czas trwania do ustalenia).
  • Praktyczne doświadczenie w świadczeniu usług inwestycyjnych dla zamożnych klientów indywidualnych.
  • Wsparcie praktyka rynkowego z ponad 15-letnim doświadczeniem w finansach i inwestycjach.
  • Ofertę na nawiązanie stałej współpracy po zakończeniu stażu.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Licencję Maklera Papierów Wartościowych lub Doradcy Inwestycyjnego (warunek niekonieczny)
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Możliwe do udowodnienia zainteresowanie globalnymi rynkami finansowymi.
  • Umiejętność do samodzielnego wykonywania powierzonych zadań.
  • Bardzo wysoki poziom obsługi programów Excel, PowerPoint, Word.
  • Dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne (praca z klientem).
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Mile widzianą

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Asystowanie w świadczeniu usług zarządzania aktywami i doradztwa inwestycyjnego dla zamożnych
    klientów indywidualnych.
  • Analiza rynków finansowych i różnych klas aktywów pod kątem ich atrakcyjności inwestycyjnej –
    prezentowanie wniosków dyrektorowi inwestycyjnemu.
  • Administracja portfeli inwestycyjnych będących w usłudze zarządzania aktywami i doradztwa
    inwestycyjnego.
  • Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych, prezentacji i innych dokumentów na potrzeby świadczonych usług.
  • Udział w ogólnym rozwoju Działu Inwestycyjnego family office.

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 11 października 2017.


Członek Komitetu Inwestycyjnego

Firma doradztwa inwestycyjnego poszukuje osoby na stanowisko:

Członek Komitetu Inwestycyjnego

Co zyskasz pracując z nami:

  • Bardzo dobre warunki zatrudnienia.
  • Możliwość silnego rozwoju zawodowego.
  • Pracę w zgranym zespole.
  • Wpływ na politykę inwestycyjną funduszu.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Licencję Maklera Papierów Wartościowych lub Doradcy Inwestycyjnego.
  • Doświadczenie w przygotowywaniu analiz inwestycyjnych.
  • Doświadczenie w podejmowaniu decyzji.
  • Wiedzę na temat rynku funduszy inwestycyjnych w Polsce.
  • Bardzo szybki rozwój zawodowy.

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Analiza projektów inwestycyjnych.
  • Uczestnictwo w Komitecie Inwestycyjnym.
  • Podejmowanie decyzji inwestycyjnych.

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 11 października 2017.


Manager ds. sprzedaży obligacji

Jedna z prężnie rozwijających się Grup Kapitałowych w Polsce poszukuje kandydata na stanowisko:

Manager ds. sprzedaży obligacji

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę i możliwość wymiany doświadczeń zawodowych w środowisku najlepszych specjalistów,
  • Umowę o pracę,
  • Podstawowe wynagrodzenie do 7000 zł. brutto plus stały kalkulator prowizyjny,
  • Możliwość awansu oraz tworzenia własnych podzespołów,
  • Niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe finansowe lub ekonomiczne,
  • Znajomość produktów inwestycyjnych oraz zagadnień rynku kapitałowego,
  • Doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy w firmach inwestycyjnych lub bankach,
  • Dobrą znajomość lokalnego rynku potencjalnych Klientów,
  • Odporność na stres, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność zarządzania ludźmi oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Jako dodatkowy atut: Studia podyplomowe związane z prawem rynku kapitałowego, udział w stowarzyszeniach lub kołach naukowych zajmujących się problematyką rynków finansowych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Odpowiedzialność za aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, definiowanie, opracowywanie oraz aktualizacja procesów sprzedaży i obsługi produktów,
  • Indywidualna opieka handlowa w zakresie inwestycji kapitałowych nad określoną grupą Klientów Kluczowych oraz budowanie trwałych relacji,
  • Współpraca z oddziałami partnerskimi zarówno w Polsce jak i na rynku międzynarodowym oraz zarządzanie oddziałem,
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych, dotyczących efektywności oraz wyników sprzedaży (także w języku angielskim),

Miejsce pracy: Warszawa, Katowice, Wrocław, Poznań lub Kraków
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 11 października 2017.


Analityk Inwestycyjny

TFI zarządzające funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi aktywów niepublicznych typu private equity poszukuje

Analityk Inwestycyjny

Co zyskasz pracując z nami:

  • Bardzo dobre warunki zatrudnienia,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Kartę multisport,
  • Prywatną opiekę medyczną,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w analizie projektów inwestycyjnych / analizie finansowej / sektorze M&A
  • Umiejętność przeprowadzenia wyceny przedsiębiorstwa metodami mnożnikowymi i dochodowymi,
  • Podstawową znajomość zasad rachunkowości,
  • Bardzo wysoki poziom obsługi programów Excel, PowerPoint, Word,
  • Umiejętność czytania sprawozdań finansowych, prowadzenia analiz wskaźnikowych i wyciągania wniosków,
  • Dociekliwość i skrupulatność w dokonywanych analizach, umiejętność korzystania z raportów i danych dostępnych w przestrzeni publicznej,
  • Terminowość zleconych prac,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Nadzorowanie spółek portfelowych w kwestiach wypełniania obowiązków raportowych zgodnie z wymaganiami grupy kapitałowej,
  • Udział w sporządzaniu analiz ekonomicznych i inwestycyjnych oraz sporządzanie wszelkich innych analiz dotyczących spółek portfelowych,
  • Dokonywanie analiz rynkowych i wyszukiwanie podmiotów gospodarczych będących potencjalnie przedmiotem inwestycji Funduszu,
  • Udział w badaniach due diligence potencjalnych inwestycji,
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych zgodnie z wymaganiami grupy kapitałowej,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 11 października 2017


Junior Fund Manager

Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych poszukuje kandydata na stanowisko:

Junior Fund Manager

Co zyskasz pracując z nami:

  • Umowę o pracę,
  • Doświadczenie w międzynarodowej firmie,
  • Pracę w zgranym zespole,
  • Swobodę działania i podejmowania decyzji,
  • Możliwość silnego rozwoju zawodowego,
  • Pakiet medyczny,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Licencję Doradcy Inwestycyjnego lub Maklera Papierów Wartościowych lub tytuł CFA
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację,
  • Znajomość programu Excel,
  • Jako dodatkowy atut: znajomość systemów Bloomberg lub Reuters,
  • Dobrą znajomość zasad funkcjonowania rynku kapitałowego oraz mechanizmów rynkowych

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Zarządzanie portfelami funduszy inwestycyjnych,
  • Aktywne wsparcie sieci sprzedaży
  • Przygotowywanie komentarzy rynkowych

Miejsce pracy: Warszawa

Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia 11 października 2017.


Makler Papierów Wartościowych

Dom Maklerski poszukuje kandydatów na stanowisko:

Makler Papierów Wartościowych

Co zyskasz pracując z nami:

  • Udział w specjalistycznych szkoleniach organizowanych przez ekspertów rynku kapitałowego,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny,
  • Lokalizacja w centrum oraz niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe (Finanse i rachunkowość, Ekonomia i pokrewne)
  • Bardzo dobrą znajomość rynku finansowego (fundusze inwestycyjne, ubezpieczeniowe, emerytalne),
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w instytucji finansowej (Domu Maklerskim, Bankowości Prywatnej, TFI),
  • Zdolności managerskie, dokładność, odporność na stres, zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie poświadczona certyfikatem,
  • Bardzo dobrą znajomość Microsoft Excel,
  • Licencję maklera papierów wartościowych lub doradcy inwestycyjnego

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Przyjmowanie i wykonywanie zleceń oraz dokonywanie uzgodnień i podpisywanie dokumentów w zakresie potwierdzeń transakcji realizowanych przez klientów instytucjonalnych w ramach posiadanych upoważnień,
  • Aktywna sprzedaż produktów maklerskich oferowanych przez Biuro Maklerskie oraz budowanie stałych relacji z Klientami,
  • Analiza rynku konkurencji, elastyczne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe,
  • Współpraca z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu,
  • Miejsce pracy: Warszawa
    Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
    Ogłoszenie zamieszczone dnia: 11 października 2017.



Jak naprawdę wygląda praca na rynku finansowym? Zobacz pierwszy sezon cyklu “Kariera w Finansach” i sprawdź czy to miejsce dla Ciebie.

Przejdź tutaj aby wybrać interesujący Cię odcinek

Jak wyróżnić się na rynku pracy? Posłuchaj wskazówek od profesjonalnego Headhuntera i wyprzedź konkurencję!

Przejdź tutaj aby posłuchać prezentacji



Nie znalazłeś interesującej Cię oferty? Wyślij nam swoje CV, a odezwiemy się do Ciebie gdy tylko pojawią się nowe!

Formularz do zgłaszania CV:

Imię
Nazwisko
Telefon
Email
Interesuje mnie oferta: (zaznacz kilka używając klawisza Ctrl)
Załącz swoje CV
Do przesyłanego CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez ZMID z siedzibą w Warszawie.”
Wyślij formularz zgłoszeniowy klikając



Daj się zauważyć pracodawcy i zdobądź jedną z prestiżowych certyfikacji lub licencji rynku finansowego:


Polub nasz profil i bądź na bieżąco! 🙂