Kariera w Finansach, aktualne oferty pracy na rynku finansowym

Najciekawsze oferty pracy na polskim rynku finansowym!



Szukasz sposobu na szybki rozwój swojej kariery zawodowej? Twoim celem jest zdobycie najlepszej możliwej pracy dostępnej na rynku? W takim razie jesteś w idealnym miejscu! Nasz zespół rekrutacyjny od niemal 20 lat pomaga każdemu w zrobieniu oszałamiającej kariery na rynku finansowym! Nasi Partnerzy poszukują zarówno osób na najwyższe stanowiska managerskie, jak i średniego szczebla specjalistów oraz kandydatów na niższe pozycje przeznaczone dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją karierę zawodową.

Dlaczego warto aplikować na oferty pracy prowadzone przez ZMID?

  • Współpracujemy z największymi i najbardziej prestiżowymi instytucjami finansowymi w kraju.

  • Zawsze gdy Twoja kandydatura będzie spełniała wymogi pracodawcy – skontaktujemy się z Tobą!

  • Dopóki nie wyrazisz zgody na spotkanie z pracodawcą – twoja aplikacja jest całkowicie anonimowa!

  • Firma gdzie kandydujesz oceni Cię wyłącznie na bazie Twojego doświadczenia i umiejętności.

  • Otrzymujesz od nas informacje i wsparcie w przejściu dalszych etapów rekrutacji!

  • Jeśli Twoje CV jest w naszej bazie – dowiesz się o kolejnych rekrutacjach jako pierwszy.

  • Nie kosztuje Cię to ani grosza więc co masz do stracenia? 😉

Aktualne oferty pracy w finansach prowadzone przez ZMID dostępne na stronie:

Młodszy Analityk Akcji

Jedno z najszybciej rozwijających się TFI w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:

Młodszy Analityk Akcji

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę w czołowym polskim TFI współzarządzając funduszami ansolutnej stopy zwrotu.
  • Szerokie możliwości rozwoju.
  • Ścieżkę kariery przez analityka do zarządzającego.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Zapał do pracy oraz wysoką odporność na stres.
  • Wysokie ambicje.
  • Ukończył studia licencjackie.
  • Jako dodatkowy atut: licencję maklera lub doradcy inwestycyjnego lub certyfikat CFA.
  • Znajomość języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie.
  • Bardzo dobrą znajomość MS Excel.

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Dokonywanie analizy ekonomicznej spółek z warszawskiej giełdy.
  • Analiza sektorowa wybranych branż.
  • Tworzenie modeli wyceny metodą DCF i porównawczą.
  • Współpraca z Zarządzającymi funduszami.

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zostało zamieszczone dnia: 30 kwietnia 2018 r.


Junior Account Executive w Agencji Relacji Inwestorskich

Jedna z największych agencji relacji inwestorskich w Polsce poszukuje osób na stanowisko:

Junior Account Executive

Co zyskasz pracując z nami:

  • Pracę w gronie specjalistów ds. relacji inwestorskich.
  • Uczestnictwo w realizacji interesujących projektów dla spółek notowanych na GPW i New Connect.
  • Ogromne perspektywy rozwoju zawodowego.
  • Otwartą i przyjazną atmosferę pracy.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji bądź spółce.
  • Znajomość zasad funkcjonowania rynku kapitałowego i obowiązków informacyjnych spółek publicznych.
  • Znajomość zasad analizy finansowej.
  • Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji Power Point).
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektu i utrzymywaniu relacji z klientem.
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność dobrego zarządzania czasem.

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Udział w przygotowywaniu strategii komunikacji dla potencjalnych/obecnych Klientów.
  • Współpraca z mediami finansowymi.
  • Przygotowywanie i redagowanie informacji prasowych oraz innych tekstów.
  • Analiza wyników finansowych Spółek.
  • Przygotowywanie prezentacji oraz innych materiałów dedykowanych inwestorom.
  • Bieżąca współpraca i kontakt z Klientami Agencji.

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zostało zamieszczone dnia: 30 kwietnia 2018 r.


Zarządzający Funduszami Akcji lub Długu

Jedno z największych Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych na polskim rynku poszukuje osób na stanowisko:

Zarządzający Funduszami

Co zyskasz pracując z nami:

  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego,
  • Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (Multisport Plus, prywatna opieka medyczna)

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi,
  • Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu finansów, ekonomii lub prawa,
  • Licencję Doradcy Inwestycyjnego lub tytuł CFA,
  • Dobrą znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, VBA) oraz systemów informacyjnych Reuters / Bloomberg,
  • Komunikatywność, dbałość o szczegóły, otwartość na współpracę,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Zarządzanie Funduszami Inwestycyjnymi (dłużnymi lub akcyjnymi w zależności od kandydata),
  • Sporządzanie analiz oraz dokumentacji decyzji inwestycyjnych,
  • Zawieranie transakcji na rzecz zarządzanych funduszy,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zostało zamieszczone dnia: 7 lutego 2018.


Wealth Manager

Dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w sektorze doradztwa inwestycyjnego poszukuje osób na stanowisko:

Wealth Manager

Co zyskasz pracując z nami:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w dynamicznym zespole skoncentrowanym na efektywności i jakości,
  • Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie i współtworzenie jej,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów zamożnych,
  • Doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu portfelem klientów,
  • Wiedzę na temat zagadnień dotyczących rynku kapitałowego i pieniężnego,
  • Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki to finanse, ekonomia lub pokrewne),
  • Umiejętności identyfikowania potrzeb klienta i budowania długofalowych relacji,,
  • Skuteczności w realizacji wyznaczonych celów,
  • Inicjatywy i dynamizmu w działaniu,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Aktywne zarządzanie portfelem klientów zamożnych,
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Obsługa klientów z zachowaniem najwyższych standardów jakości w zakresie produktów i możliwości inwestycyjnych,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zostało zamieszczone dnia: 7 marca 2018.


Doradca Klienta zamożnego

Jeden z największych banków w Polsce poszukuje osób na stanowisko

Doradca klienta zamożnego

Co zyskasz pracując z nami:

  • Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Przyjazne środowisko pracy w atmosferze poszanowania idei work-life balance,
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego i atrakcyjny system wynagradzania oraz pakietu socjalnego.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów zamożnych,
  • Doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu portfelem klientów,
  • Wiedzę na temat zagadnień dotyczących rynku kapitałowego i pieniężnego,
  • Wyższe wykształcenie (preferowane kierunkowe,
  • Umiejętności identyfikowania potrzeb klienta i budowania długofalowych relacji,
  • Skuteczności w realizacji wyznaczonych celów,
  • Inicjatywy i dynamizmu w działaniu,
  • Dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Aktywne zarządzanie portfelem klientów zamożnych,
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Obsługa klientów z zachowaniem najwyższych standardów jakości w zakresie produktów i możliwości inwestycyjnych,
  • Edukowanie klientów w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji,
  • Prowadzenie akcji promocyjnych oraz budowanie pozycji rynkowej banku,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zostało zamieszczone dnia: 15 stycznia 2018 r.


Senior Account Manager w dziale IR

Jedna z największych agencji relacji inwestorskich w Polsce poszukuje osób na stanowisko:

Senior Account Manager

Co zyskasz pracując z nami:

  • Uczestnictwo w realizacji interesujących projektów dla spółek notowanych na GPW i NewConnect.
  • Pracę w gronie specjalistów ds. relacji inwestorskich.
  • Ogromne perspektywy rozwoju zawodowego.
  • Otwartą i przyjazną atmosferę pracy.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Bardzo dobrą znajomość zagadnień rynku finansowego i kapitałowego (zna zasady analizy finansowej oraz obowiązki informacyjne spółek publicznych).
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów i utrzymywaniu relacji z Klientem.
  • Lekkie pióro (mile widziane doświadczenie dziennikarskie).
  • Doświadczenie w pracy z mediami.
  • Praktykę w skutecznym prowadzeniu działań IR oraz przygotowywaniu materiałów prasowych, prezentacji oraz strategii komunikacji.
  • Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, ekonomia zarządzanie)
  • Dobrą znajomość języka angielskiego.
  • Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (w tym doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji PowerPoint).
  • Zdolnośc szybkiego reagowania i analizowania potrzeb Klientów.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w Agencji, Spółce lub doświadczenie dziennikarskie.

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Efektywne i samodzielne prowadzenie projektów z zakresu PR finansowego i relacji inwestorskich.
  • Przygotowanie strategii komunikacji dla potencjalnych/obecnych Klientów.
  • Współpraca z mediami finansowymi.
  • Przygotowywanie i redagowanie informacji prasowych oraz innych tekstów.
  • Analiza wyników finansowych Spółek.
  • Przygotowywanie prezentacji oraz innych materiałów dedykowanych inwestorom.
  • Bieżąca współpraca i kontakt z Klientami Agencji.
  • Organizacja eventów/konferencji/spotkań prasowych dla Klientów Agencji.
  • Realizowanie założonych celów Agencji.

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zostało zamieszczone dnia: 30 kwietnia 2018 r.


Dyrektor ds. Sprzedaży

Dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w sektorze doradztwa inwestycyjnego poszukuje osoby na stanowisko:

Dyrektor ds. Sprzedaży

Co zyskasz pracując z nami:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie i współtworzenie jej,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem sprzedażowym w Domu Maklerskim lub TFI,
  • Wyśmienita znajomość polskiego rynku kapitałowego,
  • Doświadczenie w tworzeniu strategii sprzedażowych,
  • Doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów,
  • Skuteczność w realizacji wyznaczonych celów,
  • Inicjatywę i dynamizm w działaniu,
  • Biegłą znajomość języka angielskiego,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym,
  • Tworzenie strategii sprzedażowych,
  • Monitorowanie jakości obsługi klientów, tak by zachowane były najwyższe standardy jakości w zakresie produktów i możliwości inwestycyjnych,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zostało zamieszczone dnia: 7 lutego 2018 r.


Dyrektor Biura Zarządu

Dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w sektorze doradztwa inwestycyjnego poszukuje osoby na stanowisko:

Dyrektor Biura Zarządu

Co zyskasz pracując z nami:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie i współtworzenie jej,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie prawnicze,
  • Doświadczenie w pracy w obszarze: nieruchomości, prawo, rynek finansowy,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Możliwe do udowodnienia zainteresowanie globalnymi rynkami finansowymi,
  • Umiejętność do samodzielnego wykonywania powierzonych zadań,
  • Bardzo wysoki poziom obsługi programów Excel, PowerPoint, Word,
  • Bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
  • Samodzielność, samodyscyplinę i doskonałą organizację pracy,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Prowadzenie Biura Zarządu,
  • Planowanie i realizacja działań związanych z funkcjonowaniem Biura,
  • Prowadzenie spotkań,
  • Udział w negocjacjach,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zostało zamieszczone dnia: 7 lutego 2018 r.


Corporate Hedging Manager

International Bank focusing on providing hedging solutions is looking for a candidate on a position:

Corporate Hedging Manager

What do we offer:

  • Very high base salary exceeding 200 thousand PLN annually
  • Complete autonomy over providing advice
  • Very high sales provisions
  • Many social benefits: life and medical insurance, fitness card, fleet car etc.
  • Extensive training system
  • Great work atmosphere

What do we require:

  • Stockbroker license issued by the Polish Financial Supervision Authority (necessity).
  • College degree (preferably in business / Accounting or Finance).
  • You must demonstrate strong experience in account management and new business development sales incurrency/FX options with multi-national corporations in the banking/financial services industry (at least 3 years).
  • You must have exceptional spoken and written communication skills in Polish and English (you will report to non-polish speaker).
  • Strong presentation skills both in use of technology (MS Powerpoint, webinars) and creating positive first impressions.
  • You must have sales experience as you will be required to offer the forwards and options hedging services to Clients.

What will you be responsible for:

  • Account management of a core customer base to maximize the profit potential for 40% the company from currency options. This involves setting a clear sales strategy and tactics for each customer which is updated based on knowledge of the local FX market, current economic conditions and pricing. The Corporate Hedging Manager will be consulting with customers on a daily basis and will identify, develop and qualify opportunities through a deep understanding of their customer’s needs, requirements, risk profile and positions to ensure accurate and appropriate options are offered.
  • New Business Development: utilizing existing customers to develop new leads, research and cold calling, attending exhibitions, company seminars, trade shows and subsequent follow up on leads.
  • Sales administration: ensuring that the execution of trades, the production and delivery of potential option structures through quotes is compliant with both regulatory and company policies and procedures.
  • Competitor analysis and marketing: maintaining insight into local activities of key competitors where it impacts core customers, also provides product and sales training to internal stakeholders and providing feedback and inputs to development of marketing and sales strategy.

Main place of work: Warsaw
How to apply? Send your CV usign the form on the bottom of this page RIGHT HERE
We treat each application with a complete discrecy.
This job offer was published on: 13th of December 2017.


Specjalista IR

Jedna z największych spółek notowanych na polskim rynku poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista IR

Co zyskasz pracując z nami:

  • Pracę w jednej z największych firm branży energetycznej notowanej na GPW,
  • Niezwykle ciekawe projekty do realizacji,
  • Możliwość współpracy na Umowie o Pracę lub B2B,
  • Bogaty pakiet korzyści pozapłacowych,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Doświadczenie w komunikacyjnej obsłudze relacji inwestorskich,
  • Wyższe wykształcenie (finanse / dziennikarstwo / PR ),
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków oraz biegła znajomość angielskiego,
  • Znajomości zagadnień z zakresu obowiązków informacyjnych spółek publicznych (prawo polskie i unijne),
  • Znajomość obsługi systemów ESPI i EBI będzie dodatkowym atutem,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Utrzymywanie relacji z inwestorami i instytucjami finansowymi,
  • Obsługa spotkań i relacji z inwestorami i analitykami,
  • Opracowywanie, wdrażanie i obsługa narzędzi wspierających budowę i rozwój relacji inwestorskich,
  • Przygotowywanie raportów, prezentacji i materiałów informacyjnych w języku polskim i angielskim dla inwestorów oraz instytucji finansowych,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zostało zamieszczone dnia: 15 lutego 2018 r.


Nie znalazłeś interesującej Cię oferty?

Pamiętaj, że nawet jeśli nie znalazłeś w obecnej chwili żadnej oferty, która Cię interesuje – wciąż warto zostawić nam CV na przyszłość wybierając w formularzu opcję “Zostawiam swoje CV na przyszłe oferty”! Dzięki temu będziemy mogli odezwać się do Ciebie gdy tylko pojawi się pasująca do Twojego profilu zawodowego idealna praca! Ty z kolei nie będziesz musiał pamiętać o przeglądaniu ofert co parę dni! Pamiętaj również, że w pierwszej kolejności zawsze odzywamy się do osób, które zdecydowały się przystąpić do naszej organizacji!


Formularz zgłaszania CV na oferty pracy:

Imię
Nazwisko
Telefon
Email
Interesuje mnie oferta: (zaznacz kilka używając klawisza Ctrl)
Załącz swoje CV

Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższymi ofertami kliknij "Wyślij swoje CV do bazy ZMID". Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i wprowadzeniem ich do bazy danych ZMID Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Siennej 93/2 w celu przedstawiania ofert zatrudnienia oraz w celu marketingu produktów i usług własnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), a także z przyjęciem do wiadomości, że przysługuje Ci prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania lub żądania ich usunięcia.