Alexander Bassen is a full professor of capital markets and management at the University of Hamburg, Faculty of
Business, Economics and Social Science (Germany). He teaches courses in finance and investment, ESG and capital
markets and reporting Alex is a member of the German Council for Sustainable Development Advisory Body of the
German Federal Government, the Sustainable Finance Advisory Council of the German Federal Government, and the
German Advisory Council on Global Change of the German Federal Government In addition, he serves as a member of
the EFRAG Project Task Force EU Sustainability Reporting Standard (PTF ESRS) He is an Honorary Research Associate at
the University of Oxford (Smith School of Enterprise and the Environment) and a Visiting Professor at the Hong Kong
Baptist University In addition, he is a member on several advisory committees for sustainable finance.
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów. Polityka plików cookies
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.