Główny Specjalista wsparcia operacyjnego usługi zarządzania portfelami w Biurze Maklerskim

Bank Pekao został założony w 1929 r. i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych i posiada drugą co do wielkości sieć oddziałów w Polsce. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w kraju. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Główny Specjalista wsparcia operacyjnego usługi zarządzania portfelami w Biurze Maklerskim

 

Twój zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa operacyjna usługi zarządzania portfelami inwestycyjnymi klientów, w tym w szczególności: rekoncyliację wyciągów oraz kontrolę wyceny portfeli inwestycyjnych, w tym naliczania i pobierania opłat, wsparcie procesu zawierania transakcji na instrumentach finansowych wchodzących w skład portfeli, weryfikację aktualności i poprawności oświadczeń i informacji przekazywanych przez klientów, obsługę procesu zawierania/aneksowania/wypowiadania umów z klientami, kontrolowanie poprawności raportowania do: klientów, instytucji nadzorczych oraz kontrahentów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Udział w rozwoju usługi zarządzania portfelami inwestycyjnymi klientów, w tym: definiowanie wymagań, opracowywanie dokumentacji, testowanie systemów informatycznych
  • Współpraca z partnerami Biura Maklerskiego, w tym obsługę procesu wymiany danych z podmiotami zewnętrznymi
  • Opracowywanie i opiniowanie dokumentów, procedur i instrukcji

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze back office w towarzystwie funduszy inwestycyjnych lub firmie inwestycyjnej
  • Posiadasz wiedzę praktyczną z zakresu funkcjonowania rynku kapitałowego oraz produktów i usług inwestycyjnych
  • Nie są Ci obce przepisy prawa obowiązujące firmę inwestycyjną
  • Masz wykształcenie wyższe
  • Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office
  • Potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę oraz identyfikować i samodzielnie rozwiązywać problemy
  • Szybko się uczysz oraz wykazujesz inicjatywę i zaangażowanie

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia karty MultiSport i Ubezpieczenia Grupowego na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
  • Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

<<< Aplikuj na to stanowisko >>>


Co się stanie po kliknięciu „APLIKUJ”?

Zostaniesz przeniesiony na oficjalną stronę rekrutacji Bank Pekao, gdzie należy złożyć swoje CV.