Praca w Departamencie Wsparcia Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za przygotowanie informacji na temat zachęt inwestycyjnych w Polsce, co znacząco przyczynia się do podjęcia pozytywnej decyzji o lokalizacji projektów. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Ekspert Rynku Kapitałowego
Twój zakres obowiązków:
- Opracowywanie i przygotowywanie informacji o ekosystemie inwestycyjnym i rynku kapitałowym
- Monitorowanie rozwoju ekosystemu inwestycyjnego oraz identyfikowanie kluczowych trendów i zmian regulacyjnych
- Projektowanie i wdrażanie narzędzi informacyjno-edukacyjnych dla inwestorów kapitałowych
- Analizowanie uwarunkowania otoczenia biznesowego, monitorowanie dialogu rynkowego oraz budowanie sektorowych baz wiedzy
- Reprezentowanie Agencji podczas konferencji, wydarzeń branżowych i spotkań o profilu kapitałowym
- Obsługiwanie zapytań dotyczących dostępu do rynku polskiego oraz warunków prowadzenia działalności na rynku kapitałowym
- Współpracowanie z przedstawicielami ekosystemu inwestycyjnego, w tym z instytucjami wsparcia biznesu, w ramach dialogu rynkowego
- Przygotowywanie i redagowanie materiałów informacyjnych oraz promocyjnych
- Budowanie i rozwijanie sieci kontaktów na rynku kapitałowym w kraju i za granicą
- Współpracowanie informacyjnie i analitycznie z partnerami i kontrahentami
- Wspieranie organizacji wydarzeń promocyjnych, misji gospodarczych, konferencji i spotkań B2B
- Monitorowanie mediów pod kątem informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z perspektywy relacji dwustronnych
Wymagania:
- Gotowość do pracy w wymiarze ½ etatu
- Minimum 7 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, najlepiej w obszarze usług finansowych, rynku kapitałowego, business development, marketingu lub obsługi klienta
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: finanse, ekonomia, marketing, stosunki międzynarodowe; mile widziane doświadczenie na rynku usług finansowych oraz zrozumienie dynamiki i mechanizmów rynków kapitałowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1 – warunek konieczny
- Doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi (krajowymi i/lub zagranicznymi)
- Dobra znajomość ekosystemu startupowego oraz mechanizmów jego funkcjonowania
- Znajomość rynków kapitałowych w Polsce i na świecie oraz aktualnych trendów i praktyk w obszarze inwestycji
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych krajowych i zagranicznych (ok. 30% czasu pracy)
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne: komunikatywność, gotowość do wystąpień publicznych (także w języku obcym), umiejętność prezentacji
- Umiejętność efektywnego działania pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM i narzędziami do zarządzania relacjami z klientami
To oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- Prywatną opieką medyczną w LuxMed z możliwością objęcia nią najbliższych członków rodziny
- Dofinansowanie do wczasów pod gruszą i zorganizowanego wypoczynku dla dzieci
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Możliwość zgłoszenia się do grupowego ubezpieczenia na życie i od nieszczęśliwych wypadków na preferencyjnych warunkach
- Wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- Stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań