Corporate Finance Senior Consultant

BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w ponad 160 krajach i zatrudniamy blisko 95 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu. Pposzukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Corporate Finance Senior Consultant – M&A, Valuation, Due diligence

 

W ramach współpracy gwarantujemy Ci:

  • rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich „Akademia BDO”
  • możliwość rozwijania wiedzy merytorycznej przy realizacji dużych, często międzynarodowych transakcji
  • rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
  • jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
  • program rekomendacji pracowników
  • sezonowy lektorat z języka angielskiego
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)

Zespół Corporate Finance w Krakowie zajmuje się:

  • usługami finansowego due diligence oraz vendor due diligence, czyli szczegółową analizą sytuacji finansowej badanego podmiotu wraz z określeniem
  • potencjalnych ryzyk związanych z planowaną transakcją nabycia/zbycia udziałów
  • doradztwem przy transakcjach M&A
  • wycenami spółek
  • weryfikacją tzw. testów na utratę wartości (impairment tests)

Nasz zespół w Krakowie realizuje kilkadziesiąt projektów rocznie pracując dla największych firm w Polsce, a także wielu Klientów międzynarodowych. Współpracujemy ściśle z zespołami BDO przeprowadzającymi prawne i podatkowe due diligence oraz z zespołami Corporate Finance BDO z innych krajów.

Do Twoich zadań będzie należało:

  • kompleksowe zarządzanie operacyjne i merytoryczne mniejszymi projektami M&A i due diligence
  • zarządzanie operacyjne i merytoryczne wyznaczonymi obszarami dużych projektów M&A oraz due diligence
  • realizacja powierzonych zadań w zakresie projektów M&A, due diligence, wycen oraz weryfikacji testów na utratę wartości
  • koordynacja prac i wsparcie merytoryczne wyznaczonego zespołu
  • uczestnictwo w spotkaniach i telekonferencjach, komunikacja z Klientami BDO
  • rozwijanie wiedzy i umiejętności pod okiem doświadczonego mentora

Nasze wymagania:

  • ukończone studia z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości, doradztwa inwestycyjnego (lub pokrewne)
  • 2-3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w projektach M&A oraz/lub due diligence
  • zdobyte uprawnienia/certyfikaty ACCA, CIMA, doradca inwestycyjny, biegły rewident, makler lub CFA będą dodatkowym atutem
  • ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości
  • umiejętności analityczne w obszarze analizy finansowej
  • znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


    Zakończyliśmy rekrutację na to stanowisko.

    Aby otrzymać podobne oferty na maila załącz swoje CV

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )