BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w ponad 160 krajach i zatrudniamy blisko 95 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu. Pposzukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Corporate Finance Senior Consultant – M&A, Valuation, Due diligence
W ramach współpracy gwarantujemy Ci:
- rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich „Akademia BDO”
- możliwość rozwijania wiedzy merytorycznej przy realizacji dużych, często międzynarodowych transakcji
- rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
- program rekomendacji pracowników
- sezonowy lektorat z języka angielskiego
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
Zespół Corporate Finance w Krakowie zajmuje się:
- usługami finansowego due diligence oraz vendor due diligence, czyli szczegółową analizą sytuacji finansowej badanego podmiotu wraz z określeniem
- potencjalnych ryzyk związanych z planowaną transakcją nabycia/zbycia udziałów
- doradztwem przy transakcjach M&A
- wycenami spółek
- weryfikacją tzw. testów na utratę wartości (impairment tests)
Nasz zespół w Krakowie realizuje kilkadziesiąt projektów rocznie pracując dla największych firm w Polsce, a także wielu Klientów międzynarodowych. Współpracujemy ściśle z zespołami BDO przeprowadzającymi prawne i podatkowe due diligence oraz z zespołami Corporate Finance BDO z innych krajów.
Do Twoich zadań będzie należało:
- kompleksowe zarządzanie operacyjne i merytoryczne mniejszymi projektami M&A i due diligence
- zarządzanie operacyjne i merytoryczne wyznaczonymi obszarami dużych projektów M&A oraz due diligence
- realizacja powierzonych zadań w zakresie projektów M&A, due diligence, wycen oraz weryfikacji testów na utratę wartości
- koordynacja prac i wsparcie merytoryczne wyznaczonego zespołu
- uczestnictwo w spotkaniach i telekonferencjach, komunikacja z Klientami BDO
- rozwijanie wiedzy i umiejętności pod okiem doświadczonego mentora
Nasze wymagania:
- ukończone studia z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości, doradztwa inwestycyjnego (lub pokrewne)
- 2-3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w projektach M&A oraz/lub due diligence
- zdobyte uprawnienia/certyfikaty ACCA, CIMA, doradca inwestycyjny, biegły rewident, makler lub CFA będą dodatkowym atutem
- ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości
- umiejętności analityczne w obszarze analizy finansowej
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point