Starszy Specjalista Ewidencji Papierów Wartościowych i Obsługi Sesji

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom. Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisku:

Starszy Specjalista Ewidencji Papierów Wartościowych i Obsługi Sesji

 

Twój zakres obowiązków:

  • Praca w Biurze Maklerskim Banku Millennium S.A.
  • Prowadzenie rozliczeń i rozrachunków transakcji realizowanych na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych
  • Wdrażanie oraz rozwój oprogramowania wykorzystywanego w działalności biura maklerskiego
  • Obsługa corporate actions w zakresie instrumentów finansowych
  • Ewidencja instrumentów finansowych oraz środków pieniężnych
  • Ewidencja umów zawieranych z klientami biura maklerskiego
  • Prowadzenie rejestrów właścicieli instrumentów finansowych
  • Naliczanie i pobieranie podatków zryczałtowanych oraz wystawianie informacji podatkowych
  • Obsługa komunikatów giełdowych oraz kalendarzy systemowych (notowania, sesje, depozyty, instrumenty finansowe itp.)
  • Współpraca z podmiotami Grupy Millennium w zakresie wdrażania nowych produktów i zmian produktów oferowanych

Wymagania:

  • Znajomość zasad prowadzenia rozliczeń i rozrachunków transakcji zawieranych, w tym transakcji zawieranych na rynkach zagranicznych
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego
  • Zaawansowane znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Wysoki poziom kultury i etyki zawodowej – poczucie odpowiedzialności za jakość i efekty wykonywanych zadań oraz umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:

  • Licencja specjalisty ewidencji papierów wartościowych
  • Licencja maklera papierów wartościowych

Oferujemy:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym w międzynarodowej instytucji finansowej
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Pracę hybrydową (w wymiarze 50% z biura/50% zdalnie)
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
  • Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


    Zakończyliśmy rekrutację na to stanowisko.

    Aby otrzymać podobne oferty na maila załącz swoje CV

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )