Ekspert ds. Usługi Doradztwa Inwestycyjnego

Bank Pekao został założony w 1929 r. i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych i posiada drugą co do wielkości sieć oddziałów w Polsce. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w kraju. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Ekspert ds. Usługi Doradztwa Inwestycyjnego

 

Twój zakres obowiązków:

  • Świadczenie usługi doradztwa inwestycyjnego oraz rekomendowanie transakcji na instrumentach finansowych w ramach usługi
  • Wspieranie procesu inwestycyjnego poprzez realizowanie analiz sytuacji makroekonomicznej, instrumentów finansowych czy danych inwestycyjnych
  • Rozwój oraz koordynowanie działań mających na celu opracowywanie oraz wdrażanie nowych koncepcji produktowych, procesowych, regulacyjnych i
  • technologicznych w obszarze usługi doradztwa inwestycyjnego
  • Administracja narzędziami służącymi do generowania rekomendacji dla klientów korzystających z usługi doradztwa inwestycyjnego
  • Prowadzenie komunikacji inwestycyjnej
  • Wsparcie eksperckie dla klientów i bankierów w trakcie oferowania usługi
  • Tworzenie i aktualizacja materiałów dla klientów i bankierów oraz prowadzenie szkoleń z zakresu usługi
  • Analiza rynku usługi doradztwa inwestycyjnego oraz funduszy inwestycyjnych

Nasze wymagania:

  • Posiadasz licencję Doradcy Inwestycyjnego lub Maklera papierów wartościowych uprawnionego do wykonywania czynności doradztwa inwestycyjnego
  • Posiadasz doświadczenie w świadczeniu usługi doradztwa inwestycyjnego
  • Posiadasz szeroką wiedzę ekonomiczną i praktyczną znajomość w zakresie funkcjonowania rynku kapitałowego oraz rynku funduszy inwestycyjnych
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, doświadczenie w przetwarzaniu oraz interpretacji danych i informacji
  • Znasz systemy /aplikacje Access, VBA i Power BI to będzie to dodatkowym atutem
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim
  • Masz wykształcenie wyższe
  • Tytuł CFA będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
  • Przyjazną atmosferę w pracy
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Wysyłając swoją aplikację przez formularz poniżej zarejestrujesz się jako kandydat/kandydatka w serwisie Związku Maklerów i Doradców (dalej: „ZMID”) z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sienna 93.2, 00-815 Warszawa. ZMID jest Administratorem Danych Osobowych (dalej: „Administrator”).


    Zakończyliśmy rekrutację na to stanowisko.

    Aby otrzymać podobne oferty na maila załącz swoje CV

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )