Starszy specjalista zarządzania ryzykiem

Skarbiec TFI

Pracodawca

17.11.2025

Data publikacji

Warszawa

Lokalizacja

Stacjonarnie

Model pracy

Umowa o prace

Forma zatrudnienia

Opis oferty

Skarbiec TFI SA powstało w 1997 roku, jako piąte towarzystwo funduszy inwestycyjnych w Polsce. Jesteśmy licencjonowaną instytucją finansową, zarządzamy funduszami inwestycyjnymi i portfelami przestrzegając zasad ograniczania ryzyka inwestycyjnego. Oferujemy fundusze dostosowane do różnorodnych potrzeb inwestorów zarówno pod względem oczekiwanej stopy zwrotu, jak i poziomu akceptowanego ryzyka inwestycyjnego. Obecnie zarządzamy funduszami i subfunduszami, w których zgromadzono aktywa o wartości ponad 5 mld złotych. Zostaliśmy wielokrotnie wyróżnieni prestiżowymi nagrodami, w tym za innowacyjność oraz rentowność zarządzanych funduszy. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Starszy specjalista zarządzania ryzykiem

 

Twój zakres obowiązków:

  • Udział w procesie zarządzania ryzykiem funduszy inwestycyjnych oraz Towarzystwa
  • Bieżące monitorowanie poziomu ryzyka z wykorzystaniem systemów i narzędzi analitycznych
  • Opracowywanie oraz przeprowadzanie testów warunków skrajnych
  • Rozwój i optymalizacja narzędzi wspierających pomiar i raportowanie ryzyka
  • Udział w procesie weryfikacji wycen aktywów
  • Przygotowywanie materiałów dla Komitetów Ryzyka Inwestycyjnego i Operacyjnego
  • Współtworzenie raportów dla Zarządu, Rady Nadzorczej, KNF i audytorów
  • Monitorowanie zmian regulacyjnych i wdrażanie ich w obszarze ryzyka
  • Współtworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej zarządzania ryzykiem (polityki, procedur, regulaminów, profili ryzyka funduszy, itp.)
  • Współpraca z biegłymi rewidentami w zakresie oceny systemu zarządzania ryzykiem

Wymagania:

  • Doświadczenie w obszarze zarządzania ryzykiem finansowym (preferowane TFI, dom maklerski, bank lub firma doradcza)
  • Dobra znajomość zasad funkcjonowania funduszy inwestycyjnych, przepisów prawa i regulacji nadzorczych (KNF, ESMA)
  • Umiejętność analizy danych finansowych i pracy z narzędziami analitycznymi
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Atutem będzie znajomość Python, SQL lub VBA i umiejętność tworzenia własnych narzędzi wspierających analizę ryzyka

To oferujemy:

  • Możliwość współtworzenia nowoczesnego systemu zarządzania ryzykiem w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Środowisko pracy oparte na profesjonalizmie, współpracy i zaufaniu
  • Realny wpływ na procesy i decyzje w obszarze ryzyka
  • Możliwość rozwoju kompetencji analitycznych i technicznych
  • Elastyczny model pracy
Aplikuj na to stanowisko
Przejdź do oficjalnej strony rekrutacji na te stanowisko
Banner

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy


    Projekty rekrutacyjne (kontakt dla pracodawców)

    Współpraca, członkostwo i informacje ogólne

    Kontakt tradycyjną drogą pocztową prosimy kierować na Biuro Związku:

    ul. Sienna 93 lok. 2, 00-815 Warszawa
    NIP: 526-13-30-874
    }