Specjalista Rozrachunku Papierów Wartościowych

Bank Pekao

Pracodawca

05.12.2025

Data publikacji

Warszawa

Lokalizacja

Hybrydowo

Model pracy

Umowa o prace

Forma zatrudnienia

Opis oferty

Bank Pekao został założony w 1929 r. i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych i posiada drugą co do wielkości sieć oddziałów w Polsce. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w kraju. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista Rozrachunku Papierów Wartościowych

 

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa instrukcji rozrachunku papierów wartościowych na rynku krajowym i zagranicznych
  • Operacyjna obsługa krajowych i zagranicznych instytucji finansowych w obszarze powiernictwa papierów wartościowych
  • Współpraca z krajową i zagranicznymi izbami rozliczeniowymi
  • Współpraca z lokalnymi bankami powierniczymi oraz domami maklerskimi
  • Monitorowanie statusów instrukcji w depozycie oraz raportowanie do klientów
  • Weryfikacja i ewidencja instrukcji rozrachunkowych w systemie
  • Inne zadania ad-hoc związane z procesami obsługi klientów powiernictwa papierów wartościowych

Wymagania:

  • Masz co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie w pracy z zadaniami do wykonania w nieprzekraczalnym terminie
  • Doświadczenie w pracy w zespole operacyjnym obsługującym kluczowych klientów
  • Doświadczenie w komunikacji z klientami, w tym klientami wewnętrznymi
  • Doświadczenie w pracy w obszarze bankowości korporacyjnej lub inwestycyjnej lub usługach wspólnych mile widziane
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Dynamika w działaniu, wysoka dyspozycyjność, samodzielność i pracowitość
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętności komunikacyjne i umiejętność dzielenia się wiedzą
  • Pro-aktywność w podejściu do wymagającego klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy i multi-zadaniowość, umiejętność nadawania priorytetów zadaniom pojawiającym się w tym samym czasie
  • Sumienność, dokładność i odpowiedzialność za jakość i terminowość powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy z poszanowaniem procedur i w zgodzie z praktyką rynkową
  • Analityczne podejście, zdolność logicznego myślenia i umiejętność ulepszania powierzonych procesów
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i otwartość na zdobywanie nowych kompetencji
  • Znajomość usług post-transakcyjnych, roli uczestników rynku kapitałowego, specyfiki instrumentów finansowych będą dodatkowymi atutami

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Przyjazną atmosferę w pracy
Aplikuj na to stanowisko
Przejdź do oficjalnej strony rekrutacji na te stanowisko
Banner

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy


    Projekty rekrutacyjne (kontakt dla pracodawców)

    Współpraca, członkostwo i informacje ogólne

    Kontakt tradycyjną drogą pocztową prosimy kierować na Biuro Związku:

    ul. Sienna 93 lok. 2, 00-815 Warszawa
    NIP: 526-13-30-874
    }