Bank Pekao został założony w 1929 r. i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych i posiada drugą co do wielkości sieć oddziałów w Polsce. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w kraju. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista Rozrachunku Papierów Wartościowych
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa instrukcji rozrachunku papierów wartościowych na rynku krajowym i zagranicznych
- Operacyjna obsługa krajowych i zagranicznych instytucji finansowych w obszarze powiernictwa papierów wartościowych
- Współpraca z krajową i zagranicznymi izbami rozliczeniowymi
- Współpraca z lokalnymi bankami powierniczymi oraz domami maklerskimi
- Monitorowanie statusów instrukcji w depozycie oraz raportowanie do klientów
- Weryfikacja i ewidencja instrukcji rozrachunkowych w systemie
- Inne zadania ad-hoc związane z procesami obsługi klientów powiernictwa papierów wartościowych
Wymagania:
- Masz co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie w pracy z zadaniami do wykonania w nieprzekraczalnym terminie
- Doświadczenie w pracy w zespole operacyjnym obsługującym kluczowych klientów
- Doświadczenie w komunikacji z klientami, w tym klientami wewnętrznymi
- Doświadczenie w pracy w obszarze bankowości korporacyjnej lub inwestycyjnej lub usługach wspólnych mile widziane
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Dynamika w działaniu, wysoka dyspozycyjność, samodzielność i pracowitość
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętności komunikacyjne i umiejętność dzielenia się wiedzą
- Pro-aktywność w podejściu do wymagającego klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy i multi-zadaniowość, umiejętność nadawania priorytetów zadaniom pojawiającym się w tym samym czasie
- Sumienność, dokładność i odpowiedzialność za jakość i terminowość powierzonych zadań
- Umiejętność pracy z poszanowaniem procedur i w zgodzie z praktyką rynkową
- Analityczne podejście, zdolność logicznego myślenia i umiejętność ulepszania powierzonych procesów
- Umiejętność szybkiego uczenia się i otwartość na zdobywanie nowych kompetencji
- Znajomość usług post-transakcyjnych, roli uczestników rynku kapitałowego, specyfiki instrumentów finansowych będą dodatkowymi atutami
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Przyjazną atmosferę w pracy