Noble Securities S.A. jako jeden z najstarszych domów maklerskich w Polsce od prawie 30 lat aktywnie współtworzy krajowy rynek kapitałowy i wpiera przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu finansowania. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Kompleksowej Obsługi Klientów Domu Maklerskiego w Punktach Obsługi Klientów
Twój zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa Klientów domu maklerskiego (przyjmowanie i realizowanie dyspozycji oraz zleceń klientów)
- Monitorowanie aktywności portfela klientów
- Utrzymywanie bieżącej relacji z klientem
- Pozyskiwanie nowych Klientów domu maklerskiego
- Umiejętność dopasowania produktów finansowych do profilu Klienta
- Profesjonalna obsługa Klientów w zakresie szeroko pojętych inwestycji
- Dbanie o zgodną z standardami jakość sprzedaży i obsługi Klienta
- Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w obrocie instrumentów finansowych zdobyte w firmie inwestycyjnej lub banku
- Znajomość zagadnień rynku kapitałowego oraz produktów inwestycyjnych
- Doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych
- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- Łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu długofalowej relacji z Klientem
- Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów
- Gotowość do ciągłego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności
- Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
- Rzetelność i samodzielność w działaniu oraz umiejętność skutecznego organizowania czasu pracy
Mile widziane:
- Licencja maklera papierów wartościowych
- Licencja doradcy inwestycyjnego
- prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie
- Motywacyjny system premiowy oparty o indywidualne wyniki pracy
- Przyjazne środowisko w pracy oraz niezbędne narzędzia pracy
- Wsparcie w rozwoju i pogłębianiu wiedzy nt. rynków finansowych
- Pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport Benefit System
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych