Pracownik departamentu Zarządzania Aktywami

Origin TFI

Pracodawca

06.11.2025

Data publikacji

Warszawa

Lokalizacja

Hybrydowo

Model pracy

Umowa o prace

Forma zatrudnienia

Opis oferty

Origin TFI S.A. jest niezależnym towarzystwem funduszy inwestycyjnych, specjalizującym się w komponowaniu autorskich rozwiązań. Posiadamy bogate doświadczenie w obszarze specjalistycznych struktur inwestycyjnych wykorzystujących konstrukcję funduszu inwestycyjnego zamkniętego, w tym funduszu inwestycyjnego zamkniętego aktywów niepublicznych. Na stałe współpracujemy z zewnętrznymi doradcami prawnymi i podatkowymi oraz firmami specjalizującymi się w audycie i wycenie aktywów. Istniejemy od 2007 roku a nasz zespół to osoby z bogatym doświadczeniem w polskich i międzynarodowych instytucjach finansowych. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik departamentu Zarządzania Aktywami

 

Twój zakres obowiązków:

  • Sporządzanie rekomendacji na komitety inwestycyjne, uczestnictwo w komitetach inwestycyjnych, sporządzenie decyzji i protokołów z posiedzeń komitetów inwestycyjnych
  • Nadzór na spółkami portfelowymi Funduszy i nad efektywnością Funduszy
  • Analiza rynku w celu dokonania alokacji środków
  • Weryfikacja wycen dokonywanych przez niezależną firmę wyceniającą i komunikacja z zewnętrznymi wyceniającymi
  • Prowadzenie ewidencji transakcji Funduszy
  • Sporządzanie analiz na potrzeby Zarządu
  • Reprezentacja funduszy na WZA/ZZW spółek portfelowych
  • Opracowywanie dokumentów zawierających kluczowe informacje dla funduszy
  • Monitorowanie płynności funduszy, sporządzanie długoterminowych prognoz płynnościowych dotyczących funduszy
  • Monitorowanie udziału lokat w aktywach oraz wpływu na limity inwestycyjne funduszy, bieżące podejmowanie działań eliminujących ryzyko przekroczenia limitów
  • Monitorowanie obowiązków informacyjnych związanych z portfelami funduszy i opracowywanie treści raportów
  • Inne zadania zlecone przez Zarząd lub pozostałych przełożonych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, ekonomiczne lub prawnicze
  • Doświadczenie pracy z zespole zarządzania aktywami w towarzystwie funduszy inwestycyjnych lub w innym podmiocie, któremu zlecono zarządzanie aktywami funduszy inwestycyjnych (warunek konieczny)
  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu portfelem opartym o aktywa niepubliczne (transakcje, wyceny, nadzór korporacyjny)
  • Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy pod presją czasu i nad kilkoma projektami jednocześnie
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Umiejętność koordynowania projektów
  • Sumienność, dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność w zakresie realizacji obowiązków
  • Mile widziany certyfikat ACCA, CFA

Oferujemy:

  • Stabilne warunki pracy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego w środowisku ambitnych, nastawionych na sukces ludzi
  • Możliwości udziału w szkoleniach rozwijających kompetencje
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwój umiejętności poprzez udział w ciekawych i wymagających projektach
  • Pakiet opieki medycznej
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kartę multisport
Aplikuj na to stanowisko
Przejdź do oficjalnej strony rekrutacji na te stanowisko
Banner

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy


    Projekty rekrutacyjne (kontakt dla pracodawców)

    Współpraca, członkostwo i informacje ogólne

    Kontakt tradycyjną drogą pocztową prosimy kierować na Biuro Związku:

    ul. Sienna 93 lok. 2, 00-815 Warszawa
    NIP: 526-13-30-874
    }