Origin TFI S.A. jest niezależnym towarzystwem funduszy inwestycyjnych, specjalizującym się w komponowaniu autorskich rozwiązań. Posiadamy bogate doświadczenie w obszarze specjalistycznych struktur inwestycyjnych wykorzystujących konstrukcję funduszu inwestycyjnego zamkniętego, w tym funduszu inwestycyjnego zamkniętego aktywów niepublicznych. Na stałe współpracujemy z zewnętrznymi doradcami prawnymi i podatkowymi oraz firmami specjalizującymi się w audycie i wycenie aktywów. Istniejemy od 2007 roku a nasz zespół to osoby z bogatym doświadczeniem w polskich i międzynarodowych instytucjach finansowych. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik departamentu Zarządzania Aktywami
Twój zakres obowiązków:
- Sporządzanie rekomendacji na komitety inwestycyjne, uczestnictwo w komitetach inwestycyjnych, sporządzenie decyzji i protokołów z posiedzeń komitetów inwestycyjnych
- Nadzór na spółkami portfelowymi Funduszy i nad efektywnością Funduszy
- Analiza rynku w celu dokonania alokacji środków
- Weryfikacja wycen dokonywanych przez niezależną firmę wyceniającą i komunikacja z zewnętrznymi wyceniającymi
- Prowadzenie ewidencji transakcji Funduszy
- Sporządzanie analiz na potrzeby Zarządu
- Reprezentacja funduszy na WZA/ZZW spółek portfelowych
- Opracowywanie dokumentów zawierających kluczowe informacje dla funduszy
- Monitorowanie płynności funduszy, sporządzanie długoterminowych prognoz płynnościowych dotyczących funduszy
- Monitorowanie udziału lokat w aktywach oraz wpływu na limity inwestycyjne funduszy, bieżące podejmowanie działań eliminujących ryzyko przekroczenia limitów
- Monitorowanie obowiązków informacyjnych związanych z portfelami funduszy i opracowywanie treści raportów
- Inne zadania zlecone przez Zarząd lub pozostałych przełożonych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, ekonomiczne lub prawnicze
- Doświadczenie pracy z zespole zarządzania aktywami w towarzystwie funduszy inwestycyjnych lub w innym podmiocie, któremu zlecono zarządzanie aktywami funduszy inwestycyjnych (warunek konieczny)
- Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu portfelem opartym o aktywa niepubliczne (transakcje, wyceny, nadzór korporacyjny)
- Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy pod presją czasu i nad kilkoma projektami jednocześnie
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Umiejętność koordynowania projektów
- Sumienność, dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Zaangażowanie i odpowiedzialność w zakresie realizacji obowiązków
- Mile widziany certyfikat ACCA, CFA
Oferujemy:
- Stabilne warunki pracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego w środowisku ambitnych, nastawionych na sukces ludzi
- Możliwości udziału w szkoleniach rozwijających kompetencje
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwój umiejętności poprzez udział w ciekawych i wymagających projektach
- Pakiet opieki medycznej
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę multisport