Dyrektor Punktu Obsługi Klientów

Noble Securities

Pracodawca

16.11.2025

Data publikacji

Cała Polska

Lokalizacja

Stacjonarnie

Model pracy

Umowa o prace

Forma zatrudnienia

Opis oferty

Noble Securities S.A. jako jeden z najstarszych domów maklerskich w Polsce od prawie 30 lat aktywnie współtworzy krajowy rynek kapitałowy i wpiera przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu finansowania. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Punktu Obsługi Klientów

 

Twój zakres obowiązków:

  • Zapewnienie sprawnej obsługi klientów i efektywnego funkcjonowania Punktu Obsługi Klienta
  • Zarządzanie zespołem doradców m.in. poprzez rozwijanie kompetencji pracowników, prowadzenie rozmów rozwojowych oraz zarządzanie czasem pracy
  • Bieżąca obsługa Klientów domu maklerskiego (przyjmowanie i realizowanie dyspozycji oraz zleceń klientów)
  • Monitorowanie aktywności portfela klientów
  • Utrzymywanie bieżącej relacji z klientem
  • Pozyskiwanie nowych Klientów domu maklerskiego
  • Umiejętność dopasowania produktów finansowych do profilu Klienta
  • Profesjonalna obsługa Klientów w zakresie szeroko pojętych inwestycji
  • Dbanie o zgodną z standardami jakość sprzedaży i obsługi Klienta
  • Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami

Wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w pracy w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
  • Minimum roczne doświadczenie w obrocie instrumentów finansowych zdobyte w firmie inwestycyjnej lub banku
  • Umiejętność budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
  • Analityczne myślenie i koncentracja na celach biznesowych
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
  • Odpowiedzialna postawa oraz zaangażowanie w efektywną realizację celów i zadań
  • Znajomość zagadnień rynku kapitałowego oraz produktów inwestycyjnych
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych
  • Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
  • Łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu długofalowej relacji z Klientem
  • Gotowość do ciągłego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności

Mile widziane:

  • Licencja maklera papierów wartościowych
  • Licencja doradcy inwestycyjnego
  • prawo jazdy kat. B

To oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie
  • Motywacyjny system premiowy oparty o indywidualne wyniki pracy
  • Przyjazne środowisko w pracy oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Wsparcie w rozwoju i pogłębianiu wiedzy nt. rynków finansowych
  • Pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport Benefit System
  • Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Aplikuj na to stanowisko
Przejdź do oficjalnej strony rekrutacji na te stanowisko
Banner

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy


    Projekty rekrutacyjne (kontakt dla pracodawców)

    Współpraca, członkostwo i informacje ogólne

    Kontakt tradycyjną drogą pocztową prosimy kierować na Biuro Związku:

    ul. Sienna 93 lok. 2, 00-815 Warszawa
    NIP: 526-13-30-874
    }