Analityk w Dziale Analiz i Standardów Inwestycji​

ORLEN

Pracodawca

26.09.2025

Data publikacji

Warszawa

Lokalizacja

Stacjonarnie

Model pracy

Umowa o prace

Forma zatrudnienia

Opis oferty

Zapewnimy energię i paliwa 100 milionom Europejczyków. Jesteśmy gotowi, by zostać liderem transformacji energetycznej naszego regionu. Wprowadzamy technologie przyjazne środowisku oraz rozwijamy nisko- i zeroemisyjną energię. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Analityk w Dziale Analiz i Standardów Inwestycji​

 

Twój zakres obowiązków:

  • Weryfikowanie wniosków inwestycyjnych zgłoszonych do akceptacji przez Komitet Inwestycyjny i Rady Wspomagające
  • Dokonywanie oceny efektywności finansowej i weryfikacja biznesowych założeń projektów inwestycyjnych realizowanych w ORLEN i w Spółkach Grupy Kapitałowej ORLEN
  • Planowanie oraz realizacja przeglądów i ocen powdrożeniowych projektów inwestycyjnych w ORLEN oraz współpraca, w tym zakresie ze Spółkami Grupy Kapitałowej ORLEN
  • Udział w weryfikacji biznesowej planów inwestycyjnych (m.in. budżetów rocznych, planów średnioterminowych) we współpracy z obszarami biznesowymi
  • Przygotowanie analiz ekonomicznych (modeli finansowych i ocen efektywności inwestycji)
  • Współudział w tworzeniu wewnętrznych aktów organizacyjnych, standardów i wytycznych z zakresu procesu inwestycji w GK
  • Współudział w tworzeniu oraz aktualizacja wzorów dokumentów i narzędzi służących ocenie biznesowej projektów inwestycyjnych
  • Wsparcie procesów zakupowych (inwestycyjnych) w zakresie finansowym

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, ekonomia, zarządzanie
  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku o profilu analitycznym, preferowane w kontrolingu biznesowym, w pionie finansów lub inwestycji (majątkowych/kapitałowych)
  • Doświadczenie w tworzeniu projekcji finansowych, przeglądzie i weryfikacji modeli finansowych
  • Doświadczenie w realizacji prac projektowych z wykorzystaniem różnych metodyk i podejść w zarządzaniu projektami
  • Zaawansowana znajomość MS Excel i MS Power Point
  • Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • Odpowiedzialność biznesowa i skuteczność w działaniu
  • Nastawienie na ciągły rozwój i umiejętność czerpania z różnych perspektyw

Mile widziane:

  • Znajomość branży wydobycia ropy i gazu oraz branży rafineryjno-petrochemicznej
  • Znajomość procesu inwestycyjnego projektów inwestycji majątkowych,  inwestycji kapitałowych, w tym metod i kryteriów opłacalności inwestycji
  • Studia podyplomowe: ocena projektów inwestycyjnych i modelowanie finansowe, zarządzanie finansami, rachunkowość i finanse, kontroling, zarządzanie projektami

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie (w tym system premiowy)
  • Praca w nowoczesnym i międzynarodowym koncernie
  • Możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin
  • Wyzwania zawodowe na światowym poziomie
  • Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy
Aplikuj na to stanowisko
Przejdź do oficjalnej strony rekrutacji na te stanowisko
Banner

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy

    Projekty rekrutacyjne (kontakt dla pracodawców)

    Współpraca, członkostwo i informacje ogólne

    Kontakt tradycyjną drogą pocztową prosimy kierować na Biuro Związku:

    ul. Sienna 93 lok. 2, 00-815 Warszawa
    NIP: 526-13-30-874