Analityk w Dziale Analiz i Standardów Inwestycji​

Agencja Rozwoju Przemysłu

Pracodawca

27.09.2025

Data publikacji

Warszawa

Lokalizacja

Stacjonarnie

Model pracy

Umowa o prace

Forma zatrudnienia

Opis oferty

Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. to spółka Skarbu Państwa o ugruntowanej pozycji na rynku. W okresie transformacji uratowaliśmy tysiące miejsc pracy unowocześniając duże i średnie przedsiębiorstwa. Dziś jesteśmy dynamiczną firmą, która zajmuje się innowacjami, restrukturyzacją i inwestycjami. Mamy bogaty portfel spółek, zarządzamy dwiema specjalnymi strefami ekonomicznymi. Różnorodność projektów, jakimi się zajmujemy sprawia, że praca u nas to wyjątkowe wyzwanie. Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego w gronie profesjonalistów i ekspertów. Gwarantujemy umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Analityk w Dziale Analiz i Standardów Inwestycji​

 

Twój zakres obowiązków:

  • Budowa i rozwój nowych produktów finansowych, dłużnych (pożyczkowych i gwarancyjnych) kierowanych do przedsiębiorstw
  • Tworzenie produktów finansowych integrujących elementy ESG
  • Opracowywanie i aktualizacja produktów, w tym analiza rynku, ustalanie cenników i wycen dostosowanych do potrzeb klientów i trendów rynkowych
  • Prowadzenie analizy opłacalności wdrażanych produktów
  • Nadzór nad procedurami związanymi z tworzeniem produktów, zapewniający ich wysoką jakość i zgodność z regulacjami
  • Tworzenie raportów, analiz i zestawień rynkowych wspierających podejmowanie decyzji o uruchomieniu produktuproduktów
  • Rozwój systemu CRM w zakresie oferty produktowej współpracy z siecią sprzedaży
  • Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami w zakresie realizacji zadań komórki

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczne, finansowe lub pokrewne
  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze prowadzenia projektów produktów finansowych
  • Zdolności analityczne i umiejętności formułowania wniosków
  • Umiejętność pracy z narzędziami analitycznymi i z systemem CRM
  • Umiejętność tworzenia raportów, kart produktów
  • Umiejętność prezentacji proponowanych rozwiązań i prezentacji wyników
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Znajomość Power Point i Excela
  • Inicjatywa i proaktywność
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Myślenie biznesowe
  • Precyzja i dbałość o szczegóły

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w instytucji finansowej w obszarze tworzenia produktów finansowych dłużnych
  • Doświadczenie w budowie produktów ESG
  • Doświadczenie w pracy w złożonych strukturach organizacyjnych
  • Znajomość oferty produktowej (finansowej) instytucji bankowych i pozabankowych kierowanej do przedsiębiorców
  • Znajomość funkcjonowania podmiotów finansowych otoczenia biznesu, takich jak fundusze pożyczkowe, poręczeniowe, regionalne fundusze rozwoju

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Ciekawe i rozwojowe projekty
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Medicover Sport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, ZFŚS, PPK
  • Bibliotekę, z której można wypożyczać książki
  • Szkolenia
Aplikuj na to stanowisko
Przejdź do oficjalnej strony rekrutacji na te stanowisko
Banner

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy

    Projekty rekrutacyjne (kontakt dla pracodawców)

    Współpraca, członkostwo i informacje ogólne

    Kontakt tradycyjną drogą pocztową prosimy kierować na Biuro Związku:

    ul. Sienna 93 lok. 2, 00-815 Warszawa
    NIP: 526-13-30-874