Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. to spółka Skarbu Państwa o ugruntowanej pozycji na rynku. W okresie transformacji uratowaliśmy tysiące miejsc pracy unowocześniając duże i średnie przedsiębiorstwa. Dziś jesteśmy dynamiczną firmą, która zajmuje się innowacjami, restrukturyzacją i inwestycjami. Mamy bogaty portfel spółek, zarządzamy dwiema specjalnymi strefami ekonomicznymi. Różnorodność projektów, jakimi się zajmujemy sprawia, że praca u nas to wyjątkowe wyzwanie. Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego w gronie profesjonalistów i ekspertów. Gwarantujemy umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Analityk w Dziale Analiz i Standardów Inwestycji
Twój zakres obowiązków:
- Budowa i rozwój nowych produktów finansowych, dłużnych (pożyczkowych i gwarancyjnych) kierowanych do przedsiębiorstw
- Tworzenie produktów finansowych integrujących elementy ESG
- Opracowywanie i aktualizacja produktów, w tym analiza rynku, ustalanie cenników i wycen dostosowanych do potrzeb klientów i trendów rynkowych
- Prowadzenie analizy opłacalności wdrażanych produktów
- Nadzór nad procedurami związanymi z tworzeniem produktów, zapewniający ich wysoką jakość i zgodność z regulacjami
- Tworzenie raportów, analiz i zestawień rynkowych wspierających podejmowanie decyzji o uruchomieniu produktuproduktów
- Rozwój systemu CRM w zakresie oferty produktowej współpracy z siecią sprzedaży
- Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami w zakresie realizacji zadań komórki
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczne, finansowe lub pokrewne
- Min. 3 lata doświadczenia w obszarze prowadzenia projektów produktów finansowych
- Zdolności analityczne i umiejętności formułowania wniosków
- Umiejętność pracy z narzędziami analitycznymi i z systemem CRM
- Umiejętność tworzenia raportów, kart produktów
- Umiejętność prezentacji proponowanych rozwiązań i prezentacji wyników
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość Power Point i Excela
- Inicjatywa i proaktywność
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Myślenie biznesowe
- Precyzja i dbałość o szczegóły
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w instytucji finansowej w obszarze tworzenia produktów finansowych dłużnych
- Doświadczenie w budowie produktów ESG
- Doświadczenie w pracy w złożonych strukturach organizacyjnych
- Znajomość oferty produktowej (finansowej) instytucji bankowych i pozabankowych kierowanej do przedsiębiorców
- Znajomość funkcjonowania podmiotów finansowych otoczenia biznesu, takich jak fundusze pożyczkowe, poręczeniowe, regionalne fundusze rozwoju
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Ciekawe i rozwojowe projekty
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Medicover Sport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, ZFŚS, PPK
- Bibliotekę, z której można wypożyczać książki
- Szkolenia