Oferta doradztwa strategicznego

Związek Maklerów i Doradców wspiera również przedsiębiorstwa w ich rozwoju lub przeprowadzaniu zmian niezbędnych dla podtrzymania obecnej działalności. Współpracujemy z wyspecjalizowanymi konsultantami, którzy pomogą Państwu w:

– przygotowywaniu i realizacji strategii biznesowych:

  1. przygotowanie założenia strategii biznesowej przedsiębiorstwa
  2. identyfikacja kluczowych projektów
  3. identyfikacja odpowiednich wskaźników monitorujących efektywność (KPI)
  4. analiza i audyt realizacji danej strategii
  5. przygotowywanie właściwej dokumentacji i prezentacji

– zarządzaniu programami i projektami oraz wycenie ich opłacalności:

  1. inicjacja oraz wyłanianie programów i projektów
  2. planowanie projektowe
  3. nadzór nad terminową realizacją zadań wynikających z ustalonych harmonogramów prac
  4. zarządzanie zespołami zadaniowymi
  5. wyznaczanie celów, delegowanie zadań, ocena efektywności oraz właściwa sprawozdawczość

– optymalizacja i restrukturyzacja działań:

  1. planowanie zasobów
  2. zarządzanie ryzykiem
  3. opracowywanie budżetów restrukturyzacyjnych
  4. zarządzanie zmianą i komunikacja oraz jakością i czasem
  5. ustalanie norm i standardów pracy
  6. optymalizacja procesów i procedur wpływających na obniżenie kosztów i zwiększenie efektywności działań

– zarządzanie finansami spółki:

  1. przegląd, audyt i zarządzanie finansami spółek w tym spółek zależnych/członków grup kapitałowych

– budowa organizacji:

  1. tworzenie kultury organizacyjnej
  2. budowanie od podstaw struktury organizacyjnej jednostek zależnych
  3. przygotowywanie regulaminów: pracy, wynagradzania, zfśs, wzorów umów, dokumentacji kadrowej
  4. finansowe i poza finansowe motywowanie personelu, definiowanie potrzeb personalnych, budowanie opisów stanowisk, selekcja oraz rekrutacja
  5. definiowanie luk kompetencyjnych oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych wraz z sesjami coachingowymi
  6. ocena ryzyka zawodowego, audyt bezpieczeństwa i wymagań prawnych dotyczących działalności przedsiębiorstwa
  7. wdrażanie Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Pracy, opracowywanie planów BIOZ, IBWR. Audyt bezpieczeństwa informacji.

– budowa relacji:

  1. reprezentowanie firmy oraz budowanie marki na rynkach międzynarodowych
  2. budowanie i zarządzanie długofalowymi relacjami z kluczowymi klientami firmy

– komunikacja i marketing:

  1. audyt i rekomendacje
  2. przygotowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  3. przygotowywanie planów marketingowych oraz budżetu na ich realizację
  4. media relations, prowadzenie projektów sponsoringowych, CSR oraz charytatywnych