Zarządzający Projektami w Departamencie Bankowości Inwestycyjnej

Zespół bankowości inwestycyjnej posiada bogate doświadczenie w obszarze corporate finance specjalizując się w projektach związanych z pozyskiwaniem finansowania na rynku kapitałowym w drodze emisji akcji, obligacji i innych instrumentów finansowych, a także doradza przedsiębiorstwom w strukturyzacji źródeł finansowania oraz w obszarze strategicznym. Dom Maklerski Noble Securities S.A. działający na polskim rynku kapitałowym od 1994 roku obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Zarządzający Projektami w Departamencie Bankowości Inwestycyjnej

 

Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie projektów związanych z pozyskaniem finansowania i doradztwem w obszarze corporate finance dla podmiotów z różnych branż
  • Koordynacja pracy analityków i starszych analityków
  • Strukturyzacja kapitałowa transakcji, negocjowanie term sheetu i opracowywanie dokumentacji projektowej
  • Przygotowywanie, obsługa i realizacja procesów due diligence
  • Przygotowywanie modeli finansowych, wycen oraz raportów corporate finance
  • Przygotowywanie analiz strategicznych, rynkowych, finansowych i ekonomicznych
  • Prowadzenie monitoringów kredytowych emitentów obligacji korporacyjnych

Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w bankowości korporacyjnej, bankowości inwestycyjnej lub firmie consultingowej
  • Wyższe wykształcenie w obszarze finansów, bankowości, rachunkowości lub adekwatne
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, dobra organizacja czasu i odpowiedzialność za prowadzone projekty
  • Kreatywność i nieszablonowe podejście do projektów
  • Wysoka dbałość o szczegóły i samodzielność w działaniu
  • Komunikatywność, swoboda prowadzenia negocjacji i umiejętność nawiązywania relacji biznesowych
  • Znajomość regulacji z obszaru rynków kapitałowych oraz standardów dokumentacji transakcyjnej/ofertowej
  • Zaawansowana znajomość MS Excel i MS Power Point

Mile widziane:

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Licencja doradcy inwestycyjnego, maklera, certyfikaty CFA lub ACCA

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i uczestnictwo w programie premiowym
  • Możliwość rozwoju zawodowego i przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwość pracy w trybie zdalnym
  • Prywatną opiekę medyczną (z możliwością objęcia opieką medyczną członków rodziny)
  • Dofinansowanie Karty Multisport
  • Szkolenia tematyczne
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


    Zakończyliśmy rekrutację na to stanowisko.

    Aby otrzymać podobne oferty na maila załącz swoje CV

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )