St. Specjalista/ka procesów compliance w Biurze maklerskim

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

 

St. Specjalista/ka procesów compliance w Biurze maklerskim

 

Zakres obowiązków obejmuje:

  • bieżącą pomoc jednostkom biznesowym w zakresie prowadzonej działalności maklerskiej i jej zgodności regulacyjnej ze szczególnym uwzględnieniem regulacji odnoszących się do klientów profesjonalnych oraz uprawnionych kontrahentów,
  • aktywny udział w praktycznym wdrażaniu wymogów i wytycznych określanych przez przepisy prawa, organy nadzoru i bank
  • udział w opiniowaniu regulacji wewnętrznych mających zastosowanie do działalności na rynku kapitałowym oraz koordynowanie procesu legislacji
  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma organów państwowych i innych podmiotów związanych ze świadczeniem usług maklerskich
  • wykonywanie kontroli wewnętrznych oraz koordynacja i nadzór nad wykonaniem zaleceń pokontrolnych
  • przygotowywanie raportów lub innych informacji z zakresu compliance wymaganych przez przepisy prawne lub regulacje wewnętrzne banku

Wymagane jest:

  • wyższe wykształcenie, preferowane prawnicze
    minimum 5 lat doświadczenia przy działalności maklerskiej lub inwestycyjnej
  • znajomość w praktycznym stosowaniu dyrektywy MIFID II i aktów wykonawczych, Rozporządzenia prospektowego, ustawy o ofercie publicznej oraz ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, a także aktów wykonawczych do tych ustaw
  • doświadczenie w pracy z klientem usług maklerskich
  • znajomość pakietu MS Office
  • dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację oraz analizę tekstów/dokumentów prawniczych
  • umiejętność działania samodzielnie i w zespole
  • komunikatywność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność godzenia pracy wielowątkowej/wielozadaniowej

Mile widziane są także:

  • licencja maklera papierów wartościowych lub doradcy inwestycyjnego
  • uprawnienia radcy prawnego lub adwokata
  • studia podyplomowe z zakresu compliance lub prawa rynku kapitałowego

Do benefitów należą:

  • dofinansowanie zajęć sportowych, szkoleń i kursów
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe usługi i produkty
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie odpoczynku
  • program rekomendacji pracowników
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Wysyłając swoją aplikację przez formularz poniżej zarejestrujesz się jako kandydat/kandydatka w serwisie Związku Maklerów i Doradców (dalej: „ZMID”) z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sienna 93.2, 00-815 Warszawa. ZMID jest Administratorem Danych Osobowych (dalej: „Administrator”).


    Zakończyliśmy rekrutację na to stanowisko.

    Aby otrzymać podobne oferty na maila załącz swoje CV

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )