Starszy Specjalista Kontroli Transakcji Skarbowych

Jesteśmy polskim bankiem rozwoju – jedyną taką instytucją w Polsce, która dba o społeczno-gospodarczy rozwój kraju. Realizujemy strategiczne projekty m.in. przez finansowanie największych inwestycji infrastrukturalnych, zwiększanie dostępu Polaków do mieszkań, pobudzanie przedsiębiorczości polskich firm w kraju i za granicą oraz dystrybucję funduszy unijnych. Podstawą naszej działalności jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes. Znajdujemy się w każdym regionie Polski oraz jesteśmy pracodawcą dostępnym dla osób ze szczególnymi potrzebami.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Starszy Specjalista Kontroli Transakcji Skarbowych

 

Twój zakres obowiązków:

  • Zapewnienie poprawnej parametryzacji systemu front-office w zakresie wyceny instrumentów finansowych oraz zapewnienie procesu wyceny i kalkulacji wyniku w zakresie transakcji realizowanych przez obszar skarbu
  • Parametryzacja oraz monitorowanie limitów i poziomów tolerancji w zakresie transakcji realizowanych przez obszar skarbu
  • Bieżące raportowanie na potrzeby obligatoryjne i wewnętrzne w zakresie transakcji realizowanych przez obszar skarbu
  • Wsparcie obszaru skarbu i innych komórek organizacyjnych w obsłudze systemu front-office
  • Uzgadnianie danych o instrumentach finansowych pomiędzy systemami
  • Wyznaczanie ekspozycji na potrzeby wymiany zabezpieczeń z tytułu umów zabezpieczających
  • Zapewnienie poprawności przeprowadzania procesu uzgodnienia cen transakcyjnych z cenami rynkowymi w zakresie transakcji obszaru skarbu

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania ryzykiem finansowym lub obszarze skarbu
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość, matematyka, statystyka, ekonometria, informatyka
  • Bardzo dobra znajomość instrumentów finansowych (papiery wartościowe, transakcje pochodne) i zasad ich wyceny (wartość godziwa, zamortyzowany koszt)
  • Znajomość podstawowych miar ryzyka finansowego
  • Znajomość MS Office, a także VBA, SQL oraz Python
  • Znajomość przepisów zewnętrznych z zakresu zarządzania ryzykiem finansowym i wyceny instrumentów finansowych (CRD/CRR, MSSF, rekomendacje KNF)
  • Znajomość systemów transakcyjnych do obsługi transakcji skarbowych

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca w trybie hybrydowym (8 dni zdalnych w miesiącu)
  • Możliwość pracy zdalnej okazjonalnej (do 24 dni w roku)
  • Premia roczna
  • Prywatna opieka zdrowotna (Luxmed) wraz z opieką stomatologiczną
  • Dofinansowanie do karty sportowej (Multisport)
  • Kafeteria MyBenefit
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Aplikacja do nauki języków eTutor: angielski, niemiecki, hiszpański, włoski, francuski
  • Dodatkowy dzień wolny w wigilię
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

<<< Aplikuj na to stanowisko >>>


Co się stanie po kliknięciu „APLIKUJ”?

Zostaniesz przeniesiony na oficjalną stronę rekrutacji Bank Gospodarstwa Krajowego, gdzie należy złożyć swoje CV.