Specjalista zarządzania płynnością i ryzykiem

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży TSL, która swoją działalność koncentruje na aktywnościach w sektorze usług transportowych, logistycznych i spedycyjnych. Specjalizacja w jednym sektorze sprawia, że jesteśmy szybcy i skuteczni w działaniu, w odróżnieniu od firm, których działalność rozproszona jest w kilku sektorach gospodarki. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista zarządzania płynnością i ryzykiem

 

Twój zakres obowiązków:

  • Tworzenie krótko i długoterminowych prognoz oraz strategii finansowania w oparciu o długookresowe plany finansowe firmy
  • Monitorowanie i prognozowanie przepływów pieniężnych
  • Utrzymywanie optymalnego poziomu płynności w Grupie
  • Monitorowanie rynku finansowego i rekomendowanie odpowiednich działań
  • Nadzór nad bieżącymi kontaktami z instytucjami finansowymi: bankami, firmami leasingowymi itd.
  • Zarządzanie ryzykiem finansowym Grupy
  • Optymalizacja kosztów finansowania
  • Współpraca z działem księgowości i kontrolingu w zakresie raportowania finansowego
  • Przygotowywanie raportów dotyczących płynności finansowej

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki to finanse, bankowość, ekonomia lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe na takim samym lub zbliżonym stanowisku
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem polityką kredytową i ryzykiem finansowym
  • Doskonałe zdolności analityczne i umiejętność interpretacji danych finansowych
  • Doświadczenie w analizie i zarządzaniu ryzykiem finansowym
  • Wiedza na temat instrumentów finansowych, rynków kapitałowych oraz metod inwestowania
  • Znajomość narzędzi i technik zarządzania płynnością i ryzykiem finansowym

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowę o pracę oraz atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników Twojej pracy
  • Liczne benefity (opieka medyczna, karta Medicover Sport, dofinansowanie do nauki języków obcych, możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach)
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
  • Przyjazną atmosferę pracy, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem
  • Pracę w godz. 8.00-16.00 w atrakcyjnie zlokalizowanym biurze w Warszawie (przy stacji metra Plac Wilsona)
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

<<< Aplikuj na to stanowisko >>>


Co się stanie po kliknięciu „APLIKUJ”?

Zostaniesz przeniesiony na oficjalną stronę rekrutacji Optima Logistics Group, gdzie należy złożyć swoje CV.