Dom maklerski Q Securities S.A. powstał w 2012 roku. Jesteśmy instytucją finansową nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz członkiem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Pełnimy funkcję depozytariusza dla ponad 200 funduszy inwestycyjnych. Pozyskujemy skutecznie kapitał dla przedsiębiorstw, organizując i plasując emisje obligacji wśród inwestorów instytucjonalnych. Jesteśmy Autoryzowanym Doradcą rynku obligacji Catalyst. Aktywnie sprzedajemy wyselekcjonowane fundusze inwestycyjne, współpracując w tym zakresie z naszymi agentami firmy inwestycyjnej. Świadczymy także szeroki wachlarz usług brokerskich, przeprowadzając transakcje sprzedaży papierów wartościowych, wykonując czynności depozytowe i ewidencyjne oraz obsługując publiczne wezwania na akcje na GPW. Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Departamencie Brokerskim
Twój zakres obowiązków:
- Bieżący kontakt z klientami i potencjalnymi klientami w związku ze świadczeniem usług brokerskich
- Bieżący kontakt z emitentami (np. TFI i fundusze inwestycyjne), inwestorami, agentami firmy inwestycyjnej oraz innymi podmiotami a także utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z tymi podmiotami
- Aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie nowych klientów
- Przyjmowanie zleceń i dyspozycji klientów, weryfikowanie ich zgodności z przepisami prawa lub regulacjami dotyczącymi obrotu danymi instrumentami finansowymi oraz przekazywanie zleceń do odpowiednich podmiotów
- Kompleksowa obsługa i wsparcie klienta w zakresie przeprowadzania transakcji nabywania i zbywania papierów wartościowych
- Prowadzenie rejestru zawartych umów z klientami, realizacja procesu ich zawierania oraz nadzorowanie tego procesu wykonywanego przy udziale agentów firmy inwestycyjnej i ich pracowników
- Współpraca z agentami firmy inwestycyjnej
- Organizacja szkoleń dla pracowników agentów firmy inwestycyjnej
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia pracy w biurze maklerskim lub innej instytucji finansowej np. TFI, bank
- Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość lub pokrewne
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Dobra znajomość rynku kapitałowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania i budowania relacji z Klientem
- Chęć pogłębiania wiedzy z dziedziny rynków kapitałowych
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie szkoleń i kursów)
- Przyjazną i miłą atmosferę w pracy