Specjalista w Departamencie Brokerskim

Dom maklerski Q Securities S.A. powstał w 2012 roku. Jesteśmy instytucją finansową nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz członkiem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Pełnimy funkcję depozytariusza dla ponad 200 funduszy inwestycyjnych. Pozyskujemy skutecznie kapitał dla przedsiębiorstw, organizując i plasując emisje obligacji wśród inwestorów instytucjonalnych. Jesteśmy Autoryzowanym Doradcą rynku obligacji Catalyst. Aktywnie sprzedajemy wyselekcjonowane fundusze inwestycyjne, współpracując w tym zakresie z naszymi agentami firmy inwestycyjnej. Świadczymy także szeroki wachlarz usług brokerskich, przeprowadzając transakcje sprzedaży papierów wartościowych, wykonując czynności depozytowe i ewidencyjne oraz obsługując publiczne wezwania na akcje na GPW. Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista w Departamencie Brokerskim

 

Twój zakres obowiązków:

  • Bieżący kontakt z klientami i potencjalnymi klientami w związku ze świadczeniem usług brokerskich
  • Bieżący kontakt z emitentami (np. TFI i fundusze inwestycyjne), inwestorami, agentami firmy inwestycyjnej oraz innymi podmiotami a także utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z tymi podmiotami
  • Aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie nowych klientów
  • Przyjmowanie zleceń i dyspozycji klientów, weryfikowanie ich zgodności z przepisami prawa lub regulacjami dotyczącymi obrotu danymi instrumentami finansowymi oraz przekazywanie zleceń do odpowiednich podmiotów
  • Kompleksowa obsługa i wsparcie klienta w zakresie przeprowadzania transakcji nabywania i zbywania papierów wartościowych
  • Prowadzenie rejestru zawartych umów z klientami, realizacja procesu ich zawierania oraz nadzorowanie tego procesu wykonywanego przy udziale agentów firmy inwestycyjnej i ich pracowników
  • Współpraca z agentami firmy inwestycyjnej
  • Organizacja szkoleń dla pracowników agentów firmy inwestycyjnej

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia pracy w biurze maklerskim lub innej instytucji finansowej np. TFI, bank
  • Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość lub pokrewne
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Dobra znajomość rynku kapitałowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania i budowania relacji z Klientem
  • Chęć pogłębiania wiedzy z dziedziny rynków kapitałowych

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie szkoleń i kursów)
  • Przyjazną i miłą atmosferę w pracy
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


    Zakończyliśmy rekrutację na to stanowisko.

    Aby otrzymać podobne oferty na maila załącz swoje CV

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )