Specjalista Rozrachunku Papierów Wartościowych

Bank Pekao został założony w 1929 r. i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych i posiada drugą co do wielkości sieć oddziałów w Polsce. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w kraju. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista Rozrachunku Papierów Wartościowych

 

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa transakcji na papierach wartościowych na rynku krajowym i zagranicznych
  • Operacyjna obsługa krajowych i zagranicznych instytucji finansowych w zakresie rozrachunku transakcji
  • Współpraca z krajową i zagranicznymi izbami rozliczeniowymi
  • Współpraca z lokalnymi bankami powierniczymi oraz domami maklerskimi
  • Monitorowanie statusów transakcji w depozycie oraz raportowanie do klientów
  • Weryfikacja i ewidencja transakcji w systemie
  • Inne zadania ad-hoc związane z procesami obsługi klientów Powiernictwa

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego oraz cechuje Cię:
  • Doświadczenie w pracy z zadaniami do wykonania w nieprzekraczalnym terminie
  • Doświadczenie w pracy w zespole operacyjnym obsługującym kluczowych klientów
  • Doświadczenie w komunikacji z klientami, w tym klientami wewnętrznymi
  • Doświadczenie w pracy w obszarze bankowości korporacyjnej lub inwestycyjnej lub usługach wspólnych mile widziane
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji Excel, znajomość SQL i VBA mile widziana

Ponadto, cechuje Cię:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętności komunikacyjne i umiejętność dzielenia się wiedzą
  • Pro-aktywność w podejściu do wymagającego klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy i multi-zadaniowość, umiejętność nadawania priorytetów zadaniom pojawiającym się w tym samym czasie
  • Sumienność, dokładność i odpowiedzialność za jakość i terminowość powierzonych zadań
  • Dynamika w działaniu, wysoka dyspozycyjność, samodzielność i pracowitość
  • Umiejętność pracy z poszanowaniem procedur i w zgodzie z praktyką rynkową
  • Analityczne podejście, zdolność logicznego myślenia i umiejętność ulepszania powierzonych procesów
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zdobywania nowych kompetencji
  • Znajomość funkcjonowania rynku kapitałowego, instrumentów finansowych jako dodatkowy atut

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Przyjazną atmosferę w pracy
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


    Zakończyliśmy rekrutację na to stanowisko.

    Aby otrzymać podobne oferty na maila załącz swoje CV

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )