Bank Pekao został założony w 1929 r. i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych i posiada drugą co do wielkości sieć oddziałów w Polsce. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w kraju. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista Rozrachunku Papierów Wartościowych
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa transakcji na papierach wartościowych na rynku krajowym i zagranicznych
- Operacyjna obsługa krajowych i zagranicznych instytucji finansowych w zakresie rozrachunku transakcji
- Współpraca z krajową i zagranicznymi izbami rozliczeniowymi
- Współpraca z lokalnymi bankami powierniczymi oraz domami maklerskimi
- Monitorowanie statusów transakcji w depozycie oraz raportowanie do klientów
- Weryfikacja i ewidencja transakcji w systemie
- Inne zadania ad-hoc związane z procesami obsługi klientów Powiernictwa
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego oraz cechuje Cię:
- Doświadczenie w pracy z zadaniami do wykonania w nieprzekraczalnym terminie
- Doświadczenie w pracy w zespole operacyjnym obsługującym kluczowych klientów
- Doświadczenie w komunikacji z klientami, w tym klientami wewnętrznymi
- Doświadczenie w pracy w obszarze bankowości korporacyjnej lub inwestycyjnej lub usługach wspólnych mile widziane
- Bardzo dobra znajomość aplikacji Excel, znajomość SQL i VBA mile widziana
Ponadto, cechuje Cię:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętności komunikacyjne i umiejętność dzielenia się wiedzą
- Pro-aktywność w podejściu do wymagającego klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy i multi-zadaniowość, umiejętność nadawania priorytetów zadaniom pojawiającym się w tym samym czasie
- Sumienność, dokładność i odpowiedzialność za jakość i terminowość powierzonych zadań
- Dynamika w działaniu, wysoka dyspozycyjność, samodzielność i pracowitość
- Umiejętność pracy z poszanowaniem procedur i w zgodzie z praktyką rynkową
- Analityczne podejście, zdolność logicznego myślenia i umiejętność ulepszania powierzonych procesów
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zdobywania nowych kompetencji
- Znajomość funkcjonowania rynku kapitałowego, instrumentów finansowych jako dodatkowy atut
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Przyjazną atmosferę w pracy