Specjalista Ewidencji Papierów Wartościowych

Noble Securities S.A. to jeden z pierwszych domów maklerskich, działający na polskim rynku kapitałowym od 1994 r. początkowo pod nazwą DOM MAKLERSKI IKB-POLONIA S.A. W 2008 r. stał się członkiem grupy Getin Holding S.A., a rok później nastąpiła zmiana nazwy spółki na Noble Securities S.A. W okresie ponad 25 lat zdobyliśmy cenne doświadczenia, dzięki którym zaufało nam już tysiące Klientów, aktywnie korzystających z naszych usług. Od początku działalności świadczymy kompleksowe usługi w zakresie rynku kapitałowego, oferując atrakcyjne warunki inwestowania z szerokim spektrum instrumentów finansowych, bogatą polityką promocyjną oraz rozbudowaną siecią sprzedaży. W roku 2015 poszerzyliśmy spectrum naszej działalności o usługi doradztwa inwestycyjnego. Jesteśmy sprawdzonym i pewnym partnerem w inwestowaniu kapitału na rynkach prowadzonych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Zapewniamy profesjonalne wsparcie w działaniach inwestycyjnych na rynku kapitałowym, poparte wiedzą i doświadczeniem maklerów papierów wartościowych. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista Ewidencji Papierów Wartościowych

 

Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja operacji związanych z papierami wartościowymi
  • Obsługa zdarzeń korporacyjnych oraz pożytków z instrumentów finansowych
  • Obsługa rozliczeń transakcji na papierach wartościowych
  • Prowadzenie ewidencji papierów wartościowych, w tym analiza i uzgadnianie ich kont oraz sporządzanie bilansów
  • Obsługa finansowa rachunków papierów wartościowych klientów w systemie ewidencyjnym
  • Prowadzenie i obsługa depozytu papierów wartościowych, w tym obsługa świadczeń
  • Współpraca z innymi komórkami, podmiotami rynku finansowego
  • Udział we wdrażaniu nowych wersji oprogramowania systemów operacyjnych

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość regulacji Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych S.A.
  • Wykształcenie ekonomiczne (preferowane ekonomia, finanse, matematyka)
  • Znajomość zasad funkcjonowania rynku kapitałowego
  • Znajomość zagadnień finansowo-księgowych oraz podstaw rachunkowości
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Zaangażowanie, samodzielność, dokładność oraz sumienność
  • Dyspozycyjność w związku z pracą w trybie zmianowym

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Zdobycie cennego doświadczenia
  • Pracę w dynamicznym zespole
  • Możliwość pracy w trybie zdalnym
  • Pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport Benefit System
  • Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Przyjazną atmosferę pracy
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

<<< Aplikuj na to stanowisko >>>


Co się stanie po kliknięciu „APLIKUJ”?

Zostaniesz przeniesiony na oficjalną stronę rekrutacji Noble Securities, gdzie należy złożyć swoje CV.