Specjalista/Ekspert Regulacji w Departamencie Rynków Finansowych

Bank Pekao został założony w 1929 r. i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych i posiada drugą co do wielkości sieć oddziałów w Polsce. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w kraju. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista/Ekspert Regulacji w Departamencie Rynków Finansowych

 

Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja wdrożeń regulacyjnych w procesach, procedurach i produktach skarbowych.
  • Analiza przepisów regulacyjnych w zakresie instrumentów finansowych, w szczególności instrumentów pochodnych (MIFID, EMIR, SFTR, ESG, in.) pod kątem działalności skarbowej.
  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz opiekę nad treściami o tematyce regulacyjnej.
  • Identyfikacja i ocena, wspólnie z jednostkami prawno-zgodnościowymi Banku, ryzyka braku zgodności w procesach i produktach treasury.
  • Praca z biznesem treasury oraz jednostkami prawno-zgodnościowymi nad zakresem i sposobem dostosowań regulacyjnych.
  • Prowadzenie i udział w projektach Banku w zakresie treasury oraz ścisła współpraca z innymi jednostkami produktowymi i regulacyjnymi.
  • Wdrażanie rekomendacji i zaleceń audytu wewnętrznego i regulatorów dotyczących produktów i procesów skarbowych.
  • Bieżąca optymalizacja procesów biznesowych treasury nakierowana na zwiększanie efektywności, poprawę jakości, digitalizację i automatyzację.

Nasze wymagania:

  • Znasz produkty i procesy skarbowe, szczególnie gdy zdobyłeś/aś doświadczenie pracując w tym obszarze w innym banku.
  • Masz/miałeś/aś do czynienia z praktycznym zastosowaniem przepisów, rekomendacji i zaleceń nadzorczych regulujących nasz obszar działalności.
  • Potrafisz rozwiązywać problemy i proponować rozwiązania.
  • Znasz techniki pracy w kulturze LEAN MANAGEMENT i AGILE oraz masz umiejętności w prowadzeniu projektów.
  • Odnajdujesz się w pracy przy kilku projektach jednocześnie i pod presją czasu.
  • Jesteś osobą otwartą, odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu.
  • Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Wysyłając swoją aplikację przez formularz poniżej zarejestrujesz się jako kandydat/kandydatka w serwisie Związku Maklerów i Doradców (dalej: „ZMID”) z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sienna 93.2, 00-815 Warszawa. ZMID jest Administratorem Danych Osobowych (dalej: „Administrator”).

    Aplikuj na stanowisko

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )