Specjalista ds. rozliczeń

Skarbiec TFI SA powstało w 1997 roku, jako piąte towarzystwo funduszy inwestycyjnych w Polsce. Jest licencjonowaną instytucją finansową, która zarządza funduszami inwestycyjnymi i portfelami przestrzegając zasad ograniczania ryzyka inwestycyjnego. Oferują fundusze dostosowane do różnorodnych potrzeb inwestorów zarówno pod względem oczekiwanej stopy zwrotu, jak i poziomu akceptowanego ryzyka inwestycyjnego. Obecnie zarządzają funduszami i subfunduszami, w których zgromadzono aktywa o wartości 6 mld złotych. Zostali, także, wielokrotnie wyróżnieni prestiżowymi nagrodami, w tym za innowacyjność oraz rentowność zarządzanych funduszy.

Specjalista ds. rozliczeń

 

Zakres obowiązków:

  • ewidencjonowanie i weryfikacja rozliczeń transakcji zawieranych przez fundusze;
  • pomoc przy weryfikacji poprawności wyceny funduszy inwestycyjnych;
  • obsługa płatności na rzecz funduszy;
  • obsługa dokumentacji związanej z udziałem w walnych zgromadzeniach;
  • przygotowanie i uzgodnienie dokumentacji umożliwiającej obsługę zdarzeń korporacyjnych na portfelach funduszy;
  • wsparcie Zarządzających w zakresie gromadzenia wymaganej przepisami prawa dokumentacji;
  • współpraca przy zawieraniu nowych umów brokerskich oraz bankowych oraz aktualizacji tych już istniejących;
  • wsparcie przy sporządzaniu sprawozdań finansowych funduszy;
  • współpraca z audytorami.

Podstawowe wymagania:

  • doświadczenie zawodowe na takim samym lub podobnym stanowisku umożliwiające samodzielne realizowanie opisanego zakresu obowiązków;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • dobra organizacja pracy, dobry poziom komunikacji interpersonalnej, zaangażowanie i terminowość w działaniu;
  • znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie pożytków od papierów wartościowych będzie dodatkowym atutem.

Dodatkowe benefity:

  • zatrudnienie w topowym i dynamicznie się rozwijającym towarzystwie funduszy inwestycyjnych;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych;
  • rozwój kompetencyjny i osobowy;
  • pracę w zmotywowanym, otwartym i lubiącym swoją profesję zespole.
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Wysyłając swoją aplikację przez formularz poniżej zarejestrujesz się jako kandydat/kandydatka w serwisie Związku Maklerów i Doradców (dalej: „ZMID”) z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sienna 93.2, 00-815 Warszawa. ZMID jest Administratorem Danych Osobowych (dalej: „Administrator”).

    Aplikuj na stanowisko

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )