Specjalista ds. dystrybucji produktów inwestycyjnych

W Stefczyk Finanse budujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami. Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy. Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Szukamy osób na stanowisko:

Specjalista ds. dystrybucji produktów inwestycyjnych

 

Główne zadania:

  • Kompleksowa obsługa klientów zainteresowanych ofertą Spółki w zakresie funduszy inwestycyjnych,
  • Aktywne budowanie portfela Klientów i dbałość o relacje z Klientami,
  • Diagnozowanie potrzeb inwestycyjnych klientów w zakresie rynku kapitałowego,
  • Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie oferty produktowej oraz utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji niezbędnych do przestrzegania wymogów prawnych, standardów etycznych i działania w najlepiej pojętym interesie klienta,
  • Raportowanie w zakresie ustalonym w Spółce,
  • Budowanie pozycji rynkowej Spółki w zakresie dystrybucji funduszy inwestycyjnych,
  • Realizacja założeń biznesowych, w tym wyników sprzedażowych,
  • Reprezentowanie Spółki przed partnerami oraz klientami.

Nasze wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z klientami indywidualnymi oraz produktami inwestycyjnymi,
  • Ugruntowana wiedza w obszarze rynków kapitałowych oraz produktów inwestycyjnych,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z dystrybucją jednostek uczestnictwa TFI, ofertami publicznymi akcji, obligacji, FIZ, produktów ubezpieczeniowych,
  • Niekaralność – warunek konieczny,
  • Mile widziany certyfikat EFPA,
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych.

Co oferujemy:

  • Atrakcyjną, pełną wyzwań pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na polskim rynku usług finansowych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę (wymóg przy świadczeniu usług nieodpłatnego doradztwa inwestycyjnego), umowa o współpracę B2B lub łączenie obu form,
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz korzystny system prowizyjny,
  • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Wysyłając swoją aplikację przez formularz poniżej zarejestrujesz się jako kandydat/kandydatka w serwisie Związku Maklerów i Doradców (dalej: „ZMID”) z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sienna 93.2, 00-815 Warszawa. ZMID jest Administratorem Danych Osobowych (dalej: „Administrator”).

    Aplikuj na stanowisko

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )