Quantitative Trader

Jako firma z branży fintech / technologii finansowej opracowujemy zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy również aplikacje do zarządzania platformami oraz systemy analityczne do zarządzania ryzykiem dla brokerów finansowych, giełd kryptowalutowych, dostawców płynności i banków. Współpracujemy z klientami z całego świata – głównie brokerami forex, giełdami i bankami. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Quantitative Trader

 

Twój zakres obowiązków:

  • Analizowanie rynków w celu znalezienia nieefektywności
  • Monitorowanie rynku i naszego systemu tradingowego
  • Rozwiązywanie problemów w kreatywny sposób w celu optymalizowania algorytmów oraz egzekucji zleceń
  • Analizowanie metryk w celu lepszego podejmowania decyzji przez nasze algorytmy
  • Automatyzacja algorytmów zarządzających systemem, w tym rozwiązywanie problemów alokacji kapitału

Wymagania:

  • Ogromne zainteresowanie rynkami finansowymi
  • Wykształcenie z zakresu Matematyki, Informatyki, Ekonometrii, Ekonomii (wymagane najlepsze krajowe uczelnie)
  • Znajomość programowania w języku Python (przede wszystkim pandas, numpy, scikit i tym podobne)
  • Zainteresowanie rozwiązywaniem problemów, szczególnie z zakresu rachunku prawdopodobieństwa i statystyki
  • Wyróżniająca się dyscyplina, zorganizowanie i zdolność do koncentracji na poszczególnych zadaniach

Mile widziane:

  • Zainteresowanie teorią gier, teorią podejmowania decyzji czy wyceną instrumentów pochodnych
  • Roczne doświadczenie w obszarze finansów
  • Wiedza z obszaru kryptowalut
  • Znajomość SQL

Oferujemy:

  • Ogromny rozwój z zakresu wiedzy o finansach, algorytmów tradingowych i analizy danych
  • Pracę w zespole nastawionym bardzo mocno na naukę
  • Rozwój programistyczny (głównie w języku Python i SQL)
  • Atmosferę wzajemnej pomocy, szczególnie w kontekście wspólnej nauki i rozwiązywania problemów
  • Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie – 24 dni (w skali roku)
  • Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Zapewniamy elastyczne warunki pracy pod kątem godzin
  • Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym
  • Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej LuxMed, który w całości opłaca firma
  • Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie MultiSport
  • Mamy „Pizza Fridays” oraz często organizujemy wyjścia integracyjne
  • Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z różnych części Polski, dlatego wspieramy ich relokację do Warszawy poprzez pakiet relokacyjny
  • Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować
  • Nie mamy dress code’u
  • Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.
  • Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie
  • Lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze (https://elitliga.pl/druzyna/292)
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

<<< Aplikuj na to stanowisko >>>


Co się stanie po kliknięciu „APLIKUJ”?

Zostaniesz przeniesiony na oficjalną stronę rekrutacji Match-Trade Technologies, gdzie należy złożyć swoje CV.