Makler

Grupa podmiotów z rodziny Superfund została założona w 1995 roku w Wiedniu przez Christiana Bahę. Sukces strategii transakcyjnych Superfund oparty jest na badaniach i ciągłym rozwoju oprogramowania, monitorującego ogromny wachlarz rynków finansowych i towarowych na całym świecie. Podstawową zasadą tego systemu jest ignorowanie analizy fundamentalnej i skupienie się wyłącznie na analizie cen, gdyż ceny odzwierciedlają dane i informacje dostępne na rynku. Dlatego zaawansowane systemy transakcyjne, działające na podstawie analizy technicznej i profesjonalne zarządzanie ryzykiem, pozwalają zapewnić możliwości zarabiania zarówno na rosnących, jak i spadających rynkach.

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych
  • Udział w procesie rozliczenia zawartych transakcji;
  • Kontakt z instytucjami rynku kapitałowego;
  • Komunikacja wewnętrzna;
  • Monitoring funkcjonowania systemów informatycznych wspierających realizację zadań departamentu.

Kwalifikacje:

  • Licencja maklera papierów wartościowych- warunek konieczny;
  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobra znajomość podmiotów rynku kapitałowego;
  • Dobra znajomość funkcjonowania mechanizmów rynkowych;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Wysoki poziom kultury osobistej, poczucia odpowiedzialności etyki zawodowej;
  • Zorientowanie na efekty oraz jakość wykonywanych zadań;
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole w innowacyjnej firmie na rynku kapitałowym;
  • Umowę o pracę;
  • Pakiet socjalny.

Pracodawca: Superfund TFI S.A.
Miejsce pracy: Kraków

Grupa podmiotów z rodziny Superfund została założona w 1995 roku w Wiedniu przez Christiana Bahę. Sukces strategii transakcyjnych Superfund oparty jest na badaniach i ciągłym rozwoju oprogramowania, monitorującego ogromny wachlarz rynków finansowych i towarowych na całym świecie. Podstawową zasadą tego systemu jest ignorowanie analizy fundamentalnej i skupienie się wyłącznie na analizie cen, gdyż ceny odzwierciedlają dane i informacje dostępne na rynku. Dlatego zaawansowane systemy transakcyjne, działające na podstawie analizy technicznej i profesjonalne zarządzanie ryzykiem, pozwalają zapewnić możliwości zarabiania zarówno na rosnących, jak i spadających rynkach.

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych
  • Udział w procesie rozliczenia zawartych transakcji;
  • Kontakt z instytucjami rynku kapitałowego;
  • Komunikacja wewnętrzna;
  • Monitoring funkcjonowania systemów informatycznych wspierających realizację zadań departamentu.

Kwalifikacje:

  • Licencja maklera papierów wartościowych- warunek konieczny;
  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobra znajomość podmiotów rynku kapitałowego;
  • Dobra znajomość funkcjonowania mechanizmów rynkowych;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Wysoki poziom kultury osobistej, poczucia odpowiedzialności etyki zawodowej;
  • Zorientowanie na efekty oraz jakość wykonywanych zadań;
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole w innowacyjnej firmie na rynku kapitałowym;
  • Umowę o pracę;
  • Pakiet socjalny.
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Wysyłając swoją aplikację przez formularz poniżej zarejestrujesz się jako kandydat/kandydatka w serwisie Związku Maklerów i Doradców (dalej: „ZMID”) z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sienna 93.2, 00-815 Warszawa. ZMID jest Administratorem Danych Osobowych (dalej: „Administrator”).


    Zakończyliśmy rekrutację na to stanowisko.

    Aby otrzymać podobne oferty na maila załącz swoje CV

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )