O nas:
Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami. Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła. Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.
Opis Stanowiska:
- Zarządzanie Zespołem maklerów papierów wartościowych w rozróżnieniu współpracy z klientem detalicznym i klientem z segmentu Wealth Management,
- Planowanie i realizowanie planu budżetowego w zakresie prowizji maklerskich;
- Opracowywanie nowych koncepcji w zakresie opłat i prowizji pobieranych przez Biuro Maklerskie;
- Uczestniczenie w opracowywaniu i wdrażaniu nowych produktów z obszaru rynku kapitałowego bezpośrednio związanych z funkcjonowaniem zespołu maklerów;
- Wykonywanie wszelkich czynności związanych z realizacją obrotu papierami wartościowymi niedopuszczonymi do publicznego obrotu w ramach czynności zleconych przez Klientów jak i kooperantów, a także w granicach posiadanych kompetencji i upoważnień, w tym również wynikających ze stosunku umownego z Klientami oraz ogólnie obowiązujących przepisów prawa;
- Podejmowanie decyzji w zakresie ustalania indywidualnych stawek prowizji i opłat zgodnie z ustaloną przez Dyrektora Biura polityką cenową produktów rynku wtórnego;
- Opieka nad systemami maklerskimi w zakresie dokonywania zgłoszeń do analizy Zespołu IT w celu usprawnienia aplikacji.
- Realizacja działań motywujących zespół oraz podejmowanie działań skierowanych na koordynację relacji z innymi jednostkami Banku i Biura Maklerskiego.
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz doświadczenie w obsłudze Klienta – minimum 3 lata;
- Ekspercka wiedza z obszaru:
– rynku giełdowego – GPW i rynki zagraniczne,
– prawa i regulacji rynku kapitałowego,
– rozwiązań inwestycyjnych nienotowanych oraz zasad etyki zawodowej; - Umiejętność pracy z zespołem sprzedażowym;
- Znajomość oferty produktowej na rynkach kapitałowych;
- Licencja maklerska, uprawnienia maklera nadzorującego;
- Znajomość języka angielskiego minimum B2.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu;
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu o ugruntowanej pozycji na polskim rynku;
- Możliwość pracy zdalnej lub z biura w Warszawie ul. Twarda 18.