Ekspert rozliczeń papierów wartościowych

Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów. Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę. Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej. W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Ekspert rozliczeń papierów wartościowych

 

Zakres Twoich zadań:

  • Ewidencjonowanie transakcji zawartych na rynku regulowanym, jak i poza nim, zarówno w zakresie transakcji klientów bezpośrednich, klientów zewnętrznych oraz działalności własnej biura maklerskiego
  • Ewidencjonowanie transakcji na rynkach zagranicznych
  • Obsługa operacji na papierach i innych zdarzeń korporacyjnych oraz obsługa raportów regulacyjnych i dyspozycji klientów
  • Uzgadnianie stanów kont papierów wartościowych oraz kont finansowych w zakresie przepływów pieniężnych i rozrachunków
  • Kontrola poziomów zabezpieczenia pozycji w derywatach oraz spłat odroczonej płatności
  • Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, w tym izbami rozliczeniowymi i depozytariuszami
  • Udział w projektach biznesowych i regulacyjnych
  • Koordynowanie testów oprogramowania oraz udział w testach
  • Współpraca z KDPW oraz KDPW CCP
  • Udział w procesie rozliczeń podatkowych klientów biura maklerskiego i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi biura
  • Obsługa pożyczek papierów wartościowych oraz rejestrów papierów wartościowych
  • Obsługa procesów w rejestrze przygotowującym do wystawienia informacji PIT8C
  • Wsparcie procesu kontroli poprawności i kompletności przepływu księgowań wykonanych w księdze pomocniczej (Promak) do księgi głównej Banku Handlowego (Flexcube)
  • Opracowywanie procedur i dbałość o ich aktualizację zgodnie z obowiązującymi regulacjami

Wymagania:

  • Minimum 4-letnie doświadczenie w ewidencji papierów wartościowych lub licencja Specjalisty Ewidencji Papierów Wartościowych
  • Znajomość produktów i rynków finansowych, w szczególności rynku kapitałowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Wykształcenie wyższe

Mile widziane:

  • Znajomość systemów z grupy PROMAK
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doświadczenie pracy w biurze maklerskim

Oferujemy:

  • Umowę o pracę i pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, dofinansowanie udziału w wydarzeniach kulturalno-rozrywkowych. Listę wszystkich benefitów znajdziesz na naszej stronie: www.karierawciti.pl w zakładce Benefity dla Ciebie oraz Benefity dla Twoich bliskich)
  • Pracę w prestiżowej organizacji o globalnym zasięgu
  • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół
  • Elastyczne warunki pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 


    Zakończyliśmy rekrutację na to stanowisko.

    Aby otrzymać podobne oferty na maila załącz swoje CV

    Imię*
    Nazwisko*
    Email*
    Telefon*


    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )