Cenimy różnorodność – dbamy o to, by nasze procesy były inkluzywne. Czerpiemy z szerokiego wachlarza cech, talentów i doświadczeń wszystkich osób w naszych zespołach. Jesteśmy zorganizowani – prowadzimy Fundację, która wspiera dzieci w młodzież w nauce matematyki i gramy razem z WOŚP! Tworzymy know how – w 2020 przeprowadziliśmy 150 warsztatów i szkoleń na uczelniach, dzieląc się wiedzą i inspirując do innowacji. Dajemy więcej możliwości – prawie 2500 pracowników jest z nami już ponad 10 lat. I zupełnie nas to nie dziwi. Wciąż znajdują nowe możliwości rozwoju i pracy w Grupie mBanku. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:
Ekspert nadzoru wewnętrznego i compliance
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie kontroli wewnętrznych oraz wykonywanie mechanizmów kontrolnych/testowań w związku z prowadzoną przez Bank działalnością maklerską (w szczególności przepisy pakietu MIFID II/MIFIR)
- Udział w tworzeniu planów kontroli i nadzorowanie procesu prowadzenia kontroli wewnętrznych w Biurze maklerskim
- Udział w tworzeniu oceny ryzyka Compliance Biura maklerskiego wraz z programem monitorowania
- Identyfikację, monitorowanie oraz raportowanie ryzyk regulacyjnych w ramach prowadzonych kontroli wewnętrznych
- Nadzór nad terminowością oraz merytoryczna weryfikacja wykonywania zaleceń pokontrolnych przez jednostki kontrolowane
- Przygotowywanie informacji zarządczej z zakresu compliance Biura maklerskiego
- Współpraca i raportowanie do podmiotu dominującego Banku
- Sporządzanie, opiniowanie lub weryfikowanie procedur wewnętrznych dot. działalności maklerskiej i przepisów z nią powiązanych, w szczególności z zakresu kontroli wewnętrznej
- Bieżąca współpraca z jednostkami wewnętrznymi Biura maklerskiego
- Aktywny udział w praktycznym wdrażaniu wymogów i wytycznych określanych przez przepisy prawa, organy nadzoru i jednostki mBanku, w szczególności z zakresu kontroli wewnętrznej
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz wykształcenie wyższe (preferowany kierunek prawo)
- Masz minimum 3 lata doświadczenia w pracy w instytucji finansowej (preferowane firmy inwestycyjne lub działalność inwestycyjna w Banku na podstawie art. 70 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi) (warunek konieczny)
- Masz doświadczenie w charakterze kontrolera lub audytora
- Znasz regulacje rynku kapitałowego, w tym w szczególności dyrektywy MIFID II, Rozporządzenia UE 565/2016 oraz ustawy o obrocie instrumentami w zakresie prowadzenia działalności maklerskiej (warunek konieczny)
- Twoja znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwala na swobodną komunikacje (warunek konieczny)
- Znasz otocze prawne regulujące działalność banku
- Masz umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa/regulacji wewnętrznych
- Cechuje Cię skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność
- Jesteś osobą nastawioną na rozwój i poszerzenie swojej wiedzy i kompetencji
- Cechuje Cię samodzielność i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Mile widziane studia podyplomowe z zakresu compliance lub prawa rynku kapitałowego lub tytuł radcy prawnego/adwokata
Oferujemy:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Możliwość pracy zdalnej
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Brak dress code’u
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Dofinansowanie wypoczynku
- Program rekomendacji