PFR to grupa instytucji finansowych i doradczych dla przedsiębiorców, samorządów i osób prywatnych inwestująca w zrównoważony rozwój społeczny i wzrost gospodarczy kraju. PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. zajmuje się tworzeniem funduszy inwestycyjnych, zarządzaniem nimi, reprezentowaniem ich wobec osób trzecich oraz zarządzaniem zbiorczym portfelem papierów wartościowych. Działalność Spółki koncentruje się na trzech obszarach: pracowniczych planach kapitałowych, ekspansji zagranicznej oraz zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Dyrektor Departamentu Zarządzania Funduszem Ekspansji Zagranicznej
Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem składającym się m.in. z zarządzającego funduszem, managerów inwestycyjnych, prawnika transakcyjnego, osoby wspierającej zadania operacyjne
- Nadzorowanie / wsparcie procesu inwestycyjnego realizowanego w Departamencie oraz współpraca z Komitetami w zakresie procedowanych wniosków inwestycyjnych
- Aktywne pozyskiwanie nowych projektów inwestycyjnych, w tym poprzez działania B2B oraz działania promocyjne
- Nadzór nad realizacją polityki inwestycyjnej Funduszu Ekspansji Zagranicznej (FEZ), w tym nad procesem zarządzania, procesem nadzoru nad poszczególnymi lokatami Funduszu, włączając dialog z Polskimi Partnerami i Spółkami Projektowymi
- Odpowiedzialność za zgodne z przepisami, statutem i strategią inwestycyjną oraz regulacjami wewnętrznymi zarządzanie Funduszem FEZ
- Reprezentowanie Funduszu przed interesariuszami w organizacji i poza nią, włączając inwestorów
- Wzrost wartości aktywów pod zarządzaniem (AuM) Departamentu Zarządzania Funduszem Ekspansji Zagranicznej
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Finanse, Ekonomia, Bankowość, Rachunkowość, Metody ilościowe, Matematyka
- Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z transakcjami lub zarządzaniem inwestycjami na rynku private equity / private debt / structured finance lub w firmach inwestycyjnych (działy zarządzania aktywami, M&A), bankach (działy structured finance, investment banking), firmach doradczych (działy M&A)
- Znajomość procesów M&A, pozyskiwania finansowania, strukturyzowania transakcji
- Znajomość funkcjonowania rynków finansowych, instrumentów finansowych, procesów zarządzania aktywami lub funduszami
- Umiejętność wyceniania, tworzenia modeli finansowych
- Znajomość języka angielskiego – poziom C1
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Kreatywność, sumienność i samodzielność
- Wysoki standard pracy i zarządzania zespołem
- Umiejętność realizacji zadań w warunkach stresu
- Licencja Doradcy Inwestycyjnego, certyfikaty CFA, CIIA, ACCA – będą dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego
- System premiowy
- Wpłatę pracodawcy do PPK 4 %
- Opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe
- System kafeteryjny myBenefit
- Pracę w modelu hybrydowym