Dyrektor Biura Nadzoru Właścicielskiego w Departamencie Zarządzania Portfelem

Należymy do grupy instytucji finansowo-doradczych dla firm, samorządów i osób prywatnych. Inwestujemy w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju. Mamy moc zmieniania polskiej rzeczywistości. Dołącz do grona naszych ekspertek i ekspertów – wesprzyj nas MOCą swojego doświadczenia. Pomożemy Ci ją w pełni wykorzystać! Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Biura Nadzoru Właścicielskiego w Departamencie Zarządzania Portfelem

 

Twój zakres obowiązków:

  • Współudział w opracowywaniu i wdrażaniu długoterminowej strategii rozwoju spółek portfelowych na podstawie analizowania otoczenia biznesowego i wyszukiwania aktualnych trendów mogących wpłynąć na jej funkcjonowanie
  • Wykonywanie funkcji nadzorczych i zarządczych w spółkach portfelowych, w tym zasiadanie w organach spółek portfelowych
  • Udział w projektach inwestycyjnych, w szczególności w fazie monitorowania działania i wzrostu wartości spółek portfelowych
  • Budowa kompetencji spółek z zakresu dobrych praktyk, w tym zarządzania strategicznego, budżetowania, rachunkowości zarządczej kapitału ludzkiego dla podnoszenia ich wartości
  • Sporządzanie raportów i analiz w zakresie obowiązków i zadań Departamentu

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania, finansów oraz restrukturyzacji
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu jednostką organizacyjną i zespołem
  • Dobra znajomość zasad rachunkowości finansowej
  • Znajomość kodeksu spółek handlowych, regulacji dotyczących instytucji rozwoju i funduszy inwestycyjnych
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Umiejętność budowania współpracy i długoterminowych relacji
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności posługiwania się pakietem MS Office, w szczególności Excel, Power Point, Word

Mile widziane:

  • Osiągnięcia i doświadczenie zdobyte w pracy w renomowanych firmach doradztwa strategicznego
  • Posiadanie uznanych, międzynarodowych kwalifikacji finansowych (np. CFA, CIMA, ACCA) lub uczestniczenie w procesie ich uzyskiwania
  • Doświadczenie w zasiadaniu w organach statutowych spółek prawa handlowego
  • Umiejętność modelowania finansowego oraz sporządzania modeli wyceny
  • Znajomości serwisów rynkowych (Bloomberg, Reuters, LEX, BISNODE)

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • System premiowy
  • Dofinansowania na przejazdy po pracy
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • System kafeteryjny mybenefit
  • Wpłata pracodawcy do PPK aż 4%
  • Profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR
  • Udział w ambitnych i innowacyjnych projektach
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

<<< Aplikuj na to stanowisko >>>


Co się stanie po kliknięciu „APLIKUJ”?

Zostaniesz przeniesiony na oficjalną stronę rekrutacji Polski Fundusz Rozwoju, gdzie należy złożyć swoje CV.