Analityk w Departamencie Inwestycji

Należymy do grupy instytucji finansowo-doradczych dla firm, samorządów i osób prywatnych. Inwestujemy w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju. Mamy moc zmieniania polskiej rzeczywistości. Dołącz do grona naszych ekspertek i ekspertów – wesprzyj nas MOCą swojego doświadczenia. Pomożemy Ci ją w pełni wykorzystać! Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Analityk w Departamencie Inwestycji

 

Twój zakres obowiązków:

  • Wsparcie Zespołu Inwestycyjnego w wybranych aspektach procesów inwestycyjnych, w szczególności w przeprowadzaniu analiz finansowych i rynkowych, przygotowaniu modeli wyceny, nadzór nad procesem due diligence,
  • Wsparcie Dyrektora i Menedżera Inwestycyjnego w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby prezentacji transakcji,
  • Udział w monitorowaniu działania spółek portfelowych w zakresie zgodności ich działania z biznes planem i strategią, jak również ustaleniami wynikającymi z dokumentacji transakcyjnej,
  • Wsparcie Zespołu Inwestycyjnego przy poszukiwaniu nowych celów inwestycyjnych i działaniach związanych z budową portfela, w szczególności sporządzanie analiz sektorowych oraz analiz konkretnych przedsiębiorstw,
  • Wsparcie Zespołu Inwestycyjnego w przeprowadzaniu transakcji wyjścia z inwestycji,
  • Wsparcie w sporządzaniu raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek studiów: finanse przedsiębiorstwa, bankowość, metody statystyczne i ilościowe/ekonometria, ekonomia)
  • 1-3-letnie doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (w banku w dziale finansowania przedsiębiorstw, biurze maklerskim, funduszu np. typu vc/private equity, itp.) lub w spółce doradczej (doradztwo transakcyjne, corporate finance), spółce audytorskiej
  • Znajomość zasad rachunkowości w stopniu pozwalającym przeprowadzać biegle analizy historycznych sprawozdań finansowych
  • Umiejętność modelowania finansowego
  • Analityczne myślenie
  • Efektywna organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa, samodzielność
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane uzyskanie (lub w trakcie uzyskania) certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, ACCA, doradca inwestycyjny, makler

Oferujemy:

  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • System kafeteryjny mybenefit
  • Wpłata pracodawcy do PPK aż 4%
  • Profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR
  • Udział w ambitnych i innowacyjnych projektach
Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

<<< Aplikuj na to stanowisko >>>


Co się stanie po kliknięciu „APLIKUJ”?

Zostaniesz przeniesiony na oficjalną stronę rekrutacji Polski Fundusz Rozwoju, gdzie należy złożyć swoje CV.