Analityk inwestycyjny / Analityk corporate finance

Flash Ventures to prywatny fundusz venture capital. Zapewniamy finansowanie i kompleksowe wsparcie projektów. Łączymy wieloletnie doświadczenie z pasją do inwestowania. Wspieramy founderów i inwestorów w osiąganiu celów biznesowych i inwestycyjnych. Jesteśmy zespołem doświadczonych ekspertów i analityków, którzy budują nową jakość na rynku venture capital w Polsce. Stawiamy na innowacyjność i każdego dnia wychodzimy poza schematy. Flash Ventures to więcej niż finansowanie projektów. Wspieramy przedsiębiorców w tworzeniu modelu biznesowego, bieżącym zarządzaniu i optymalizacji procesów. Zapewniamy kompleksowe wsparcie spółek w drodze na Giełdę Papierów Wartościowych.

Opis stanowiska (zakres czynności):

  • identyfikacja, ocena i analiza potencjalnych inwestycji funduszu venture capital;
  • analiza rynku i konkurencji wspierająca decyzje inwestycyjne;
  • sporządzanie analiz i raportów na potrzeby podejmowania decyzji inwestycyjnych;
  • analiza biznesowa projektów, analiza sprawozdań finansowych i biznesplanów;
  • tworzenie modeli finansowych i sporządzanie wycen spółek/projektów na potrzeby inwestycji funduszu oraz na potrzeby spółek z grupy kapitałowej;
  • uczestnictwo w realizacji działań ukierunkowanych na rozwój biznesowy spółek portfelowych;
  • proaktywne poszukiwanie sprofilowanych projektów inwestycyjnych;
  • pozyskiwanie wiedzy z rynku venture capital, nowych technologii / innowacji, gamingu i innych branż z obszaru zainteresowania funduszu.

Profil kandydata:

  • doświadczenie na podobnym i samodzielnym stanowisku w funduszu VC/PE, TFI, domu maklerskim lub firmie doradczej;
  • doświadczenie w transakcjach M&A;
  • doświadczenie w analizie projektów na wczesnym etapie rozwoju z elementami R&D;
  • doskonałe rozumienie procesu inwestycyjnego;
  • umiejętności analityczne, zrozumienie modeli przychodowych i kosztowych;
  • wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse, bankowość, ekonomia lub pokrewne;
  • mile widziane licencje lub certyfikaty zawodowe (np. MPW, DI, CFA, CIIA, CAIA, ACCA);
  • pasja do nauki i technologii oraz rozeznanie w trendach technologicznych;
  • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia zawodowego;
  • duże możliwości rozwoju i samodzielnego prowadzenia projektów;
  • zdobycie cennego doświadczenia w doświadczonym, dynamicznym i otwartym zespole.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.

Pamiętaj aby w Twoim CV była poniższa zgoda!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.  2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Wysyłając swoją aplikację przez formularz poniżej zarejestrujesz się jako kandydat/kandydatka w serwisie Związku Maklerów i Doradców (dalej: „ZMID”) z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sienna 93.2, 00-815 Warszawa. ZMID jest Administratorem Danych Osobowych (dalej: „Administrator”).

    Aplikuj na to stanowisko

    Imię*: Nazwisko*:

    Email*: Telefon*:

    Plik CV*: (* pola obowiązkowe )