Zespół Kariery ZMID specjalizuje się w rekrutacjach na wszystkie stanowiska rynku finansowego. Wszystkie prezentowane poniżej prowadzone przez nas oferty są aktualne z równym dostępem dla wszystkich. Osoby należące do ZMID, po zalogowaniu uzyskują do nich dostęp z odpowiednim wyprzedzeniem, a także mają możliwość aplikacji na dodatkowe rekrutacje ukryte. Zyskaj przewagę i Wstąp do ZMID

Aktualnie prowadzone rekrutacje:

Analityk rynkowy

Jeden z największych banków w Polsce poszukuje:

Analityk rynkowy

Co zyskasz pracując z nami:

  • Dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
  • Opiekę medyczna oraz pakiet rekreacyjno-sportowy,
  • Możliwość pracy przy projektach ważnych dla lokalnych społeczności,
  • Pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe (wskazane ekonomiczne lub matematyczne)
  • Doświadczenie w analizie finansowej przedsiębiorstw,
  • Licencję CFA / Doradcy Inwestycyjnego lub przygotowuje się do kolejnych egzaminów w ich ramach,
  • Znajomość systemu Bloomberg,
  • Umiejętność korzystania z bazy danych Notoria i Analizy Online,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Praktyczną znajomość metod statystycznych i matematycznych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Analiza sprawozdań finansowych emitentów papierów wartościowych,
  • Tworzenie modeli ilościowych wyceny instrumentów finansowych w oparciu o aktualne wytyczne prawa finansowego,
  • Przygotowywanie rekomendacji inwestycyjnych
  • Współpraca z zespołem zarządzania portfelami pod kątem komunikacji wydarzeń,
  • Przygotowywanie materiałów analitycznych na temat bieżących wydarzeń na polskim i globalnym rynku finansowym,
  • Analiza potencjalnych strategii w procesie wyboru aktywa bazowego pod produkt strukturyzowany,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 23.05.2017


Młodszy Analityk Inwestycyjny

TFI zarządzające funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi aktywów niepublicznych typu private equity poszukuje

Młodszego Analityka Inwestycyjnego

Co zyskasz pracując z nami:

  • Bardzo dobre warunki zatrudnienia,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Kartę multisport,
  • Prywatną opiekę medyczną,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w analizie projektów inwestycyjnych / analizie finansowej / sektorze M&A
  • Umiejętność przeprowadzenia wyceny przedsiębiorstwa metodami mnożnikowymi i dochodowymi,
  • Podstawową znajomość zasad rachunkowości,
  • Bardzo wysoki poziom obsługi programów Excel, PowerPoint, Word,
  • Umiejętność czytania sprawozdań finansowych, prowadzenia analiz wskaźnikowych i wyciągania wniosków,
  • Dociekliwość i skrupulatność w dokonywanych analizach, umiejętność korzystania z raportów i danych dostępnych w przestrzeni publicznej,
  • Terminowość zleconych prac,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Nadzorowanie spółek portfelowych w kwestiach wypełniania obowiązków raportowych zgodnie z wymaganiami grupy kapitałowej,
  • Udział w sporządzaniu analiz ekonomicznych i inwestycyjnych oraz sporządzanie wszelkich innych analiz dotyczących spółek portfelowych,
  • Dokonywanie analiz rynkowych i wyszukiwanie podmiotów gospodarczych będących potencjalnie przedmiotem inwestycji Funduszu,
  • Udział w badaniach due diligence potencjalnych inwestycji,
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych zgodnie z wymaganiami grupy kapitałowej,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 23.05.2017


Dyrektor Inwestycyjny

Jedna z największych grup bankowych poszukuje:

Dyrektora Inwestycyjnego

Co zyskasz pracując z nami:

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz osobistego w strukturach dynamicznie rozwijającej się i innowacyjnej instytucji finansowej,
  • Możliwość współpracy z wyjątkowymi specjalistami z dużym doświadczeniem w swoich dziedzinach,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów płacowych oraz pozapłacowych,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Co najmniej 5 lat doświadczenia jako menadżer projektów,
  • Udokumentowane doświadczenie przeprowadzenia co najmniej 3 transakcji dłużnych,
  • Doświadczenie we współpracy z funduszami private equity,
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie w negocjacji umów kredytowych w standardzie LMA,
  • Wykształcenie wyższe w obszarze bankowości i finansów lub kierunków pokrewnych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych projektów,
  • Przygotowywanie i prezentowanie indywidualnej oferty banku w oparciu o potrzeby Klientów,
  • Organizowanie i aranżowanie konsorcjów bankowych,
  • Zarządzanie zespołem projektowym, w tym w szczególności: koordynacja pracy zespołu projektowego i zespołu relacyjnego obsługującego Klienta, nadzorowanie i prowadzenie wewnętrznych procesów kredytowych, prowadzenie negocjacji z Klientami, przygotowanie (we współpracy z kancelarią prawną) dokumentacji kredytowej, nadzór nad monitoringiem projektu

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 23.05.2017


Specjalista ds. Sprzedaży Obligacji

Jedna z prężnie rozwijających się Grup Kapitałowych w Polsce poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży Obligacji

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę i możliwość wymiany doświadczeń zawodowych w środowisku najlepszych specjalistów,
  • Umowę o pracę,
  • Podstawowe wynagrodzenie do 7000 zł. brutto plus stały kalkulator prowizyjny,
  • Możliwość awansu oraz tworzenia własnych podzespołów,
  • Niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe finansowe lub ekonomiczne,
  • Znajomość produktów inwestycyjnych oraz zagadnień rynku kapitałowego,
  • Doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy w firmach inwestycyjnych lub bankach,
  • Dobrą znajomość lokalnego rynku potencjalnych Klientów,
  • Odporność na stres, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność zarządzania ludźmi oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Jako dodatkowy atut: Studia podyplomowe związane z prawem rynku kapitałowego, udział w stowarzyszeniach lub kołach naukowych zajmujących się problematyką rynków finansowych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Odpowiedzialność za aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, definiowanie, opracowywanie oraz aktualizacja procesów sprzedaży i obsługi produktów,
  • Indywidualna opieka handlowa w zakresie inwestycji kapitałowych nad określoną grupą Klientów Kluczowych oraz budowanie trwałych relacji,
  • Współpraca z oddziałami partnerskimi zarówno w Polsce jak i na rynku międzynarodowym oraz zarządzanie oddziałem,
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych, dotyczących efektywności oraz wyników sprzedaży (także w języku angielskim),

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 05.05.2017


Manager w Departamencie Operacyjnym

Lider świadczący profesjonalne usługi dla polskich i zagranicznych funduszy inwestycyjnych poszukuje kandydata na stanowisko:

Manager w Departamencie Operacyjnym

Co zyskasz pracując z nami:

  • Udział w specjalistycznych szkoleniach organizowanych przez ekspertów rynku kapitałowego,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie, karta Multisport),
  • Przejrzysta ścieżka kariery uzależniona od wyników oraz stażu pracy,
  • lokalizacja w centrum oraz niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe (Finanse i rachunkowość, Ekonomia i pokrewne)
  • Bardzo dobrą znajomość rynku finansowego (fundusze inwestycyjne, ubezpieczeniowe, emerytalne),
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ( w tym budowanie efektywnych zespołów),
  • Zdolności menagerskie, dokładność, otwartość na zmiany, zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie poświadczona certyfikatem,
  • Bardzo dobrą znajomość Microsoft Excel,
  • Dodatkowym atutem będą zdane egzaminy lub licencje maklera papierów wartościowych, doradcy inwestycyjnego, CFA,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Nadzór nad prawidłowym procesem rejestracji zleceń, rozliczeń pieniężnych i innych procesów operacyjnych w agencie transferowym,
  • Odpowiedzialność za analizę efektywności struktury bilansu pod kątem ryzyka i rentowności, inicjowanie działań związanych z optymalizacją struktury aktywów i pasywów w ramach zarządzania płynnością średnio- i długoterminową,
  • Wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego,
  • Zarządzenie zespołem Pracowników zajmujących się kompleksową obsługą zleceń w zakresie funduszy inwestycyjnych,

Miejsce pracy: Kraków, Wrocław
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 05.05.2017


Specjalista ds. Compliance

Jeden z największych Domów Maklerskich w Polsce poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Compliance

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę i możliwość wymiany doświadczeń zawodowych w środowisku najlepszych specjalistów,
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny,
  • Nieograniczoną możliwość rozwoju zawodowego,
  • Bardzo przyjazną atmosferę pracy,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe prawnicze,
  • Wiedzę z zakresu prawa rynku kapitałowego, a w szczególności w zakresie obrotu instrumentami finansowymi oraz działalności firm inwestycyjnych, przepisów prawa cywilnego i handlowego,
  • Znajomość problematyki compliance w firmach inwestycyjnych potwierdzoną zdobytym doświadczeniem zawodowym,
  • Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy w komórce compliance lub innej komórce kontroli wewnętrznej / audytu w firmie inwestycyjnej lub w banku,
  • Umiejętność analizy przepisów prawnych, praktycznego wdrożenia przepisów prawa w działalności firmy inwestycyjnej, przygotowywania memorandów oraz opinii prawnych, regulaminów oraz procedur wewnętrznych,
  • Odporność na stres, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Jako dodatkowy atut: Studia podyplomowe związane z prawem rynku kapitałowego, udział w stowarzyszeniach lub kołach naukowych zajmujących się problematyką rynków finansowych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Samodzielne tworzenie i opiniowanie dokumentacji dla potrzeb wdrożenia nowych usług lub produktów lub dostosowania działalności domu maklerskiego do przepisów prawa, w tym w szczególności w zakresie MIFID II, wytycznych KNF i ESMA,
  • Samodzielne przygotowywanie, organizowanie, przeprowadzanie czynności w ramach kontroli z zakresu zgodności działalności z prawem w poszczególnych obszarach działalności prowadzonej przez dom maklerski oraz samodzielne przygotowanie raportów z jej wyników,
  • Współpraca oraz doradztwo dla komórek organizacyjnych domu maklerskiego w celu właściwego identyfikowania, monitorowania i ograniczania ryzyka braku zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi domu maklerskiego, zaleceniami organów nadzoru i standardami rynkowymi,
  • Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych (regulaminów, procedur, instrukcji, uchwał, zarządzeń, decyzji itp., także w języku angielskim) oraz regulaminów świadczenia usług maklerskich i innych dokumentów dotyczących świadczenia usług maklerskich na rzecz klientów

Miejsce pracy: Warszawa

Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 05.05.2017


Dyrektor Zespołu Emisji Papierów Dłużnych

Jeden z największych Domów Maklerskich w Polsce poszukuje kandydata na stanowisko:

Dyrektor Zespołu Emisji Papierów Dłużnych

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę i możliwość wymiany doświadczeń zawodowych w środowisku najlepszych specjalistów,
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny,
  • Nieograniczoną możliwość rozwoju zawodowego,
  • Bardzo przyjazną atmosferę pracy,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki finansowe i ekonomiczne,
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w podobnych obszarach,
  • Doświadczenie w organizacji emisji papierów dłużnych,
  • Znajomość rynków finansowych, w szczególności rynków obligacji,
  • Wysokie umiejętności interpersonalne,
  • Umiejętności koordynowania prac zespołu,
  • Zdolności analityczne,
  • Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji związanej z emisją obligacji,
  • Komunikatywność i dobrą organizację pracy,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Planowanie i koordynowanie prac podległego zespołu,
  • Identyfikowanie i pozyskiwanie potencjalnych emitentów obligacji korporacyjnych,
  • Analiza rynku obligacji korporacyjnych,
  • Przygotowywanie materiałów ofertowych w zakresie emisji obligacji korporacyjnych,
  • Negocjowanie warunków współpracy,
  • Przygotowywanie umów z emitentami,
  • Określanie głównych zasad przeprowadzania emisji obligacji,
  • Współpraca z potencjalnymi nabywcami obligacji, tj. instytucjami rynku kapitałowego, w tym m.in. TFI, OFE, bankami, towarzystwami ubezpieczeniowymi,
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi domu maklerskiego,

Miejsce pracy: Warszawa

Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 05.05.2017


Junior Fund Accountant z jęz. włoskim

Jeden z największych światowych dostawców usług finansowych dla inwestorów instytucjonalnych State Street poszukuje kandydata na stanowisko:

Junior Fund Accountant

Co zyskasz pracując z nami:

  • Doświadczenie w firmie o wysokiej renomie,
  • Ciekawą pracę i możliwość wymiany doświadczeń zawodowych w środowisku najlepszych specjalistów,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość rozwijania swoich prywatnych zainteresowań w utworzonych komitetach (Komitet Sportowy, Społeczno-Kulturalny, Rozwoju osobistego i zawodowego itp.)

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Bardzo dobrą znajomość języka włoskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Ogólną wiedzę o funduszach inwestycyjnych,
  • Odporność na stres, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz dobra organizacja pracy

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Pomoc w obliczaniu i raportowaniu Wartości Aktywów Netto (NAV), jednostek funduszy inwestycyjnych obsługiwanych przez State Street,
  • Identyfikowanie, analizowanie i wyjaśnianie danych wpływających na ostatetczną wartość jednostki funduszu,
  • Pomoc w koordynacji i weryfikacji wszystkich operacji subskrypcji i umorzeń jednostek funduszu, księgowanie i monitorowanie kosztów funduszu oraz analiza dokonywanych na rynku transakcji obrotu papierami wartościowymi,
  • Monitorowanie operacji spółek na ich papierach wartościowych, dywidend i dochodów z papierów dłużnych, aktualizacja wyceny metodą Mark-to-Market, monitorowanie cen papierów wartościowych, publikowanie cen jednostek funduszy i przygotowywanie raportów księgowych,
  • Dokonywanie uzgodnień kont oraz analiza rozliczenia przygotowana przez inne departamenty w celu zapewnienia poprawnej wartości NAV,
  • Uczestnictwo w przygotowaniu wypłat dywidend udziałowcom funduszy, zestawień finansowych lub też dokumentów audytowych.

Miejsce pracy: Gdańsk, Kraków
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 27.04.2017


Specialist Fund Accountant z jęz. włoskim

Jeden z największych światowych dostawców usług finansowych dla inwestorów instytucjonalnych State Street poszukuje kandydata na stanowisko:

Specialist Fund Accountant

Co zyskasz pracując z nami:

  • Doświadczenie w firmie o wysokiej renomie,
  • Ciekawą pracę i możliwość wymiany doświadczeń zawodowych w środowisku najlepszych specjalistów,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość rozwijania swoich prywatnych zainteresowań w utworzonych komitetach (Komitet Sportowy, Społeczno-Kulturalny, Rozwoju osobistego i zawodowego itp.)

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki finansowe i ekonomiczne),
  • Bardzo dobrą znajomość języka włoskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy na rynku finansowym,
  • Wiedzę o funduszach inwestycyjnych,
  • Odporność na stres, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz dobra organizacja pracy

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Odpowiedzialność za precyzyjne obliczanie i raportowanie Wartości Aktywów Netto (NAV), jednostek funduszy inwestycyjnych obsługiwanych przez State Street,
  • Identyfikowanie, analizowanie i wyjaśnianie danych wpływających na ostatetczną wartość jednostki funduszu,
  • Koordynacja i weryfikacja wszystkich operacji subskrypcji i umorzeń jednostek funduszu, księgowanie i monitorowanie kosztów funduszu oraz analiza dokonywanych na rynku transakcji obrotu papierami wartościowymi,
  • Monitorowanie operacji spółek na ich papierach wartościowych, dywidend i dochodów z papierów dłużnych, aktualizacja wyceny metodą Mark-to-Market, monitorowanie cen papierów wartościowych, publikowanie cen jednostek funduszy i przygotowywanie raportów księgowych,
  • Dokonywanie uzgodnień kont oraz analiza rozliczenia przygotowana przez inne departamenty w celu zapewnienia poprawnej wartości NAV,
  • Uczestnictwo w przygotowaniu wypłat dywidend udziałowcom funduszy, zestawień finansowych lub też dokumentów audytowych.

Miejsce pracy: Gdańsk, Kraków
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 27.04.2017


Portfolio Manager

Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych poszukuje kandydata na stanowisko:

Portfolio Manager

Co zyskasz pracując z nami:

  • Umowę o pracę,
  • Doświadczenie w międzynarodowej firmie,
  • Pracę w zgranym zespole,
  • Swobodę działania i podejmowania decyzji,
  • Możliwość silnego rozwoju zawodowego,
  • Pakiet medyczny,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Licencję Doradcy Inwestycyjnego lub Maklera Papierów Wartościowych
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację,
  • Znajomość programu Excel,
  • Jako dodatkowy atut: znajomość systemów Bloomberg lub Reuters,
  • Dobrą znajomość zasad funkcjnowania rynku kapitałowego oraz mechanizmów rynkowych

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Zarządzanie portfelami funduszy inwestycyjnych,
  • Aktywne wsparcie sieci sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 27.04.2017


Makler Papierów Wartościowych

Wysoko pozycjonowany Dom Maklerski poszukuje kandydata na stanowisko:

Makler Papierów Wartościowych/Specjalista

Co zyskasz pracując z nami:

  • Udział w specjalistycznych szkoleniach organizowanych przez ekspertów rynku kapitałowego,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny,
  • Lokalizacja w centrum oraz niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe (Finanse i rachunkowość, Ekonomia i pokrewne)
  • Bardzo dobrą znajomość rynku finansowego (fundusze inwestycyjne, ubezpieczeniowe, emerytalne),
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w instytucji finansowej (Domu Maklerskim, Bankowości Prywatnej, TFI),
  • Zdolności menagerskie, dokładność, odporność na stres, zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie poświadczona certyfikatem,
  • Bardzo dobrą znajomość Microsoft Excel,
  • Posiada licencję maklera papierów wartościowych, doradcy inwestycyjnego, CFA,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Przyjmowanie i wykonywanie zleceń oraz dokonywanie uzgodnień i podpisywanie dokumentów w zakresie potwierdzeń transakcji realizowanych przez klientów instytucjonalnych w ramach posiadanych upoważnień,
  • Aktywna sprzedaż produktów maklerskich oferowanych przez Biuro Maklerskie oraz budowanie stałych relacji z Klientami,
  • Analiza rynku konkurencji, elastyczne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe,
  • Współpraca z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu,
  • Miejsce pracy: Warszawa
    Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
    Ogłoszenie zamieszczone dnia: 25.04.2017


Księgowy Funduszy

Lider świadczący profesjonalne usługi dla polskich i zagranicznych funduszy inwestycyjnych poszukuje kandydata na stanowisko:

Księgowy Funduszy

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę i możliwość wymiany doświadczeń zawodowych w środowisku najlepszych specjalistów,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowę zlecenie w dynamicznie rozwijającej się Firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system prowizyjny,
  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego zarówno w polskich jak i zagranicznych oddziałach (Niemcy, Wielka Brytania, Francja),
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dodatki świąteczne) oraz zapewniamy niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe finansowe, ekonomiczne lub pokrewne (może być w trakcie studiów)
  • Znajomość funduszy inwestycyjnych, zagadnień rynku kapitałowego oraz zdolności analityczne,
  • Dyspozycyjność co najmniej 30 godzin tygodniowo,
  • Dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie poświadczona certyfikatem,
  • Bardzo dobrą znajomość Microsoft Excel,
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie (staż, praktyki) na stanowisku księgowego oraz umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Prowadzenie księgowości funduszy inwestycyjnych oraz autoryzacja operacji w systemie księgowym,
  • Sporządzanie odpisów, kopii oraz wystawianie rachunków kontrahentom,
  • Współpraca z zagranicznymi oddziałami Firmy,
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych oraz bilansów handlowych

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 25.04.2017

Risk Manager

Jedno z największych TFI w Polsce założone przez najlepszych specjalistów z branży inwestycyjnej zarządzające aktywami funduszy inwestycyjnych zarówno otwartych jak i zamkniętych funduszy ubezpieczeniowych i portfelami osób indywidualnych / venture capital poszukuje

Specjalisty na stanowisko Risk Managera

Co zyskasz pracując z nami:

  • Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie, w dynamicznym zespole, z możliwością rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia ,
  • Kartę multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • Znakomitą lokalizację w samym centrum Warszawy,

Szukamy pracownika, który ma:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne lub specjalistyczne kwalifikacje z zakresu zarządzania ryzykiem,
  • Podstawową znajomość regulacji prawnych z zakresu zarządzania ryzykiem w instytucjach finansowych,
  • Zaawansowaną znajomość obsługi programów Microsoft Office
  • Bardzo wysoki poziom kompetencji z zakresu zarządzania ryzykiem w obrębie całej struktury organizacji,
  • Biegłą znajomość angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bezbłędną wiedzę z zakresu prawa ubezpieczeniowego, regulacji KNF, UFG, innych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Zapewnienie zgodności funduszy inwestycyjnych z systemem limitów ryzyka,
  • Realizacja, raportowanie wyników procesu Oceny Ryzyka i Wypłacalności (ORSA),
  • Wewnętrzne obowiązki raportowe,
  • Odpowiedzialność za opracowanie i efektywność procesu, procedur zarządzania ryzykiem, ustalenie kryteriów ryzyka, metodyki identyfikacji, analizy i oceny ryzyka; postępowanie z ryzykiem, monitorowanie i przeglądy,
  • Zarządzanie zespołem, w tym nadzór nad jakością merytoryczną pracy,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 01.08.2017



Jak naprawdę wygląda praca na rynku finansowym? Zobacz pierwszy sezon cyklu “Kariera w Finansach” i sprawdź czy to miejsce dla Ciebie.

Przejdź tutaj aby wybrać interesujący Cię odcinek

Jak wyróżnić się na rynku pracy? Posłuchaj wskazówek od profesjonalnego Headhuntera i wyprzedź konkurencję!

Przejdź tutaj aby posłuchać prezentacji



Nie znalazłeś interesującej Cię oferty? Wyślij nam swoje CV, a odezwiemy się do Ciebie gdy tylko pojawią się nowe!

Formularz do zgłaszania CV:

Imię
Nazwisko
Telefon
Email
Interesuje mnie oferta: (zaznacz kilka używając klawisza Ctrl)
Załącz swoje CV
Do przesyłanego CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez ZMID z siedzibą w Warszawie.”
Wyślij formularz zgłoszeniowy klikając



Daj się zauważyć pracodawcy i zdobądź jedną z prestiżowych certyfikacji lub licencji rynku finansowego:


Polub nasz profil i bądź na bieżąco! 🙂