Kariera w Finansach, aktualne oferty pracy na rynku finansowym

Najnowsze i unikalne oferty pracy w finansach.

 

Od wielu lat pomagamy wszystkim zainteresowanym w rozwijaniu swojej kariery na rynku finansowym. Nasz zespół rekrutacyjny współpracuje zarówno z największymi jak i mniejszymi instytucjami świata finansowego zdobywając najciekawsze i najbardziej unikalne oferty pracy jeszcze zanim pokażą się na innych portalach.

 

Wszystkie oferty pracy i prowadzone przez nas projekty rekrutacyjne jakie znajdziesz poniżej związane są z pracą na rynku finansowym lub kapitałowym. Poszukujemy osób zarówno na najwyższe stanowiska managerskie oraz zarządcze jak i na niższe pozycje przeznaczone dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją karierę w finansach. Wszystkie oferty pracy jakie znajdziesz poniżej są aktualne i możesz składać do nich swoje CV. Nawet jeśli nie znajdziesz obecnie żadnej oferty pracy, która by Cię zainteresowała – zostaw nam swoje CV na przyszłość. Dzięki temu będziemy mogli się do ciebie odezwać gdy tylko otrzymamy taką, która odpowiada Twoim kompetencjom. 🙂 Pamiętaj również, że w pierwszej kolejności zawsze odzywamy się do osób, które zdecydowały się przystąpić do ZMID (możesz do nas dołączyć również nie posiadając licencji Maklera lub Doradcy Inwestycyjnego) bądź uczestniczyły w organizowanych przez nas szkoleniach.

Ponadto masz pewność, że:

  • Zawsze gdy Twoja kandydatura będzie spełniała wymogi pracodawcy – skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
  • Twoja kandydatura będzie całkowicie anonimowa dla innych – zapewniamy pełną dykskrecję.
  • Firma, do której aplikujesz oceni Cię wyłącznie na bazie Twojego doświadczenia.
  • Otrzymasz od nas informację i bieżące wsparcie w przejściu dalszych etapów rekrutacji.

 

Przekaż nam swoje CV już dziś i już niedługo ciesz się nową pracą! 🙂

Aktualne oferty pracy w finansach prowadzone przez zespół kariery ZMID:

Zarządzający Funduszami Akcji lub Długu

Jedno z największych Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych na polskim rynku poszukuje osób na stanowisko:

Zarządzający Funduszami

Co zyskasz pracując z nami:

  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego,
  • Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (Multisport Plus, prywatna opieka medyczna)

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi,
  • Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu finansów, ekonomii lub prawa,
  • Licencję Doradcy Inwestycyjnego lub tytuł CFA,
  • Dobrą znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, VBA) oraz systemów informacyjnych Reuters / Bloomberg,
  • Komunikatywność, dbałość o szczegóły, otwartość na współpracę,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Zarządzanie Funduszami Inwestycyjnymi (dłużnymi lub akcyjnymi w zależności od kandydata),
  • Sporządzanie analiz oraz dokumentacji decyzji inwestycyjnych,
  • Zawieranie transakcji na rzecz zarządzanych funduszy,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 7 lutego 2017.


Wealth Manager

Dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w sektorze doradztwa inwestycyjnego poszukuje osób na stanowisko:

Wealth Manager

Co zyskasz pracując z nami:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w dynamicznym zespole skoncentrowanym na efektywności i jakości,
  • Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie i współtworzenie jej,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów zamożnych,
  • Doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu portfelem klientów,
  • Wiedzę na temat zagadnień dotyczących rynku kapitałowego i pieniężnego,
  • Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki to finanse, ekonomia lub pokrewne),
  • Umiejętności identyfikowania potrzeb klienta i budowania długofalowych relacji,,
  • Skuteczności w realizacji wyznaczonych celów,
  • Inicjatywy i dynamizmu w działaniu,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Aktywne zarządzanie portfelem klientów zamożnych,
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Obsługa klientów z zachowaniem najwyższych standardów jakości w zakresie produktów i możliwości inwestycyjnych,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 7 lutego 2017.


Ekspert ds. Usług Maklerskich

Nowo powstająca instytucja finansowa oparta o technologie mobilne poszukuje osoby na stanowisko:

Ekspert ds. Usług Maklerskich

Co zyskasz pracując z nami:

  • Możliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym,
  • Tworzenie unikalnych rozwiązań w zakresie usług brokerskich,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie międzynarodowych rynków kapitałowych,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Ponad 2-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży/marketingu/rozwoju biznesu usług brokerskich,
  • Minimum pierwszy zdany etap licencji CFA,
  • Znajomość zasad funkcjonowania giełd na rynku międzynarodowym,
  • Znajomość instrumentów finansowych oraz zasad rozliczania operacji brokerskich,
  • Doświadczenie we wdrażaniu nowych funkcjonalności dla platformy brokerskiej,
  • Umiejętność czytania / tworzenia procesów biznesowych,
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
  • Gotowość do pracy w Łodzi (5 dni w tygodniu),
  • Gotowość do zmiany lokalizacji w przyszłości (Gibraltar),
  • Gotowość do częstych podróży służbowych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Rozwój zakresu rynków i instrumentów,
  • Definiowanie wymagań funkcjonalnych dla kanałów sprzedaży (web + aplikacja mobilna),
  • Bezpośrednia współpraca z zespołem wdrażającym produkt w systemach IT,
  • Opracowywanie dokumentacji produktowej,
  • Monitorowanie, raportowanie oraz tworzenie rekomendacji dla zespołu marketingu w zakresie sprzedaży instrumentów finansowych,
  • Monitorowanie rynku w zakresie konkurencji oraz trendów w branży,
  • Tworzenie treści analitycznych na blog banku,

Miejsce pracy: Łódź / Gibraltar
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 5 grudnia 2017.


Radca prawny

Kancelaria prawna specjalizująca się w doradztwie i kompleksowej obsłudze krajowych i zagranicznych podmiotów

Radca prawny

Co zyskasz pracując z nami:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Doświadczenie w pracy w kancelarii,
  • Przyjazną atmosferę pracy z doświadczonym zespołem,
  • Ciekawą pracę i możliwości rozwoju,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Uprawnienia radcy prawnego,
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w dziale prawnym firmy lub kancelarii prawnej w zakresie obsługi sadowo-egzekucyjnej wierzytelności masowych i obsłudze rynku kapitałowego,
  • Umiejętność sprawnego korzystania z systemów prawniczych
  • Rozwinięte umiejętności analityczne i logicznego myślenia,
  • Samodzielność, zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy oraz wyznaczania priorytetów,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Umiejętność pracy zespołowej,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Świadczenie pomocy prawnej w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych,
  • Udzielanie porad prawnych, wyjaśnień i konsultacji prawnych,
  • Przygotowanie pisemnych opinii prawnych, interpretacji i analiz prawnych,
  • Zastępstwo prawne i procesowe klientów Kancelarii w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych,
  • Monitorowanie postępowań sądowych i egzekucyjnych, kontakt z sądami i komornikami,
  • Kontakty z klientami Kancelarii oraz prowadzenie dokumentacji prawnej,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 7 grudnia 2017.


Risk Manager

Jedno z największych TFI w Polsce założone przez najlepszych specjalistów z branży inwestycyjnej zarządzające aktywami funduszy inwestycyjnych zarówno otwartych jak i zamkniętych funduszy ubezpieczeniowych i portfelami osób indywidualnych / venture capital poszukuje

Specjalisty na stanowisko Risk Managera

Co zyskasz pracując z nami:

  • Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie, w dynamicznym zespole, z możliwością rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia ,
  • Kartę multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • Znakomitą lokalizację w samym centrum Warszawy,

Szukamy pracownika, który ma:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne lub specjalistyczne kwalifikacje z zakresu zarządzania ryzykiem,
  • Podstawową znajomość regulacji prawnych z zakresu zarządzania ryzykiem w instytucjach finansowych,
  • Zaawansowaną znajomość obsługi programów Microsoft Office
  • Bardzo wysoki poziom kompetencji z zakresu zarządzania ryzykiem w obrębie całej struktury organizacji,
  • Biegłą znajomość angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bezbłędną wiedzę z zakresu prawa ubezpieczeniowego, regulacji KNF, UFG, innych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Zapewnienie zgodności funduszy inwestycyjnych z systemem limitów ryzyka,
  • Realizacja, raportowanie wyników procesu Oceny Ryzyka i Wypłacalności (ORSA),
  • Wewnętrzne obowiązki raportowe,
  • Odpowiedzialność za opracowanie i efektywność procesu, procedur zarządzania ryzykiem, ustalenie kryteriów ryzyka, metodyki identyfikacji, analizy i oceny ryzyka; postępowanie z ryzykiem, monitorowanie i przeglądy,
  • Zarządzanie zespołem, w tym nadzór nad jakością merytoryczną pracy,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 14 grudnia 2017


Doradca Klienta zamożnego

Jeden z największych banków w Polsce poszukuje osób na stanowisko

Doradca klienta zamożnego

Co zyskasz pracując z nami:

  • Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Przyjazne środowisko pracy w atmosferze poszanowania idei work-life balance,
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego i atrakcyjny system wynagradzania oraz pakietu socjalnego.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów zamożnych,
  • Doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu portfelem klientów,
  • Wiedzę na temat zagadnień dotyczących rynku kapitałowego i pieniężnego,
  • Wyższe wykształcenie (preferowane kierunkowe,
  • Umiejętności identyfikowania potrzeb klienta i budowania długofalowych relacji,
  • Skuteczności w realizacji wyznaczonych celów,
  • Inicjatywy i dynamizmu w działaniu,
  • Dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Aktywne zarządzanie portfelem klientów zamożnych,
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Obsługa klientów z zachowaniem najwyższych standardów jakości w zakresie produktów i możliwości inwestycyjnych,
  • Edukowanie klientów w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji,
  • Prowadzenie akcji promocyjnych oraz budowanie pozycji rynkowej banku,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 15 listopada 2017.


Specjalista IR

Jedna z największych spółek notowanych na polskim rynku poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista IR

Co zyskasz pracując z nami:

  • Pracę w jednej z największych firm branży energetycznej notowanej na GPW,
  • Niezwykle ciekawe projekty do realizacji,
  • Możliwość współpracy na Umowie o Pracę lub B2B,
  • Bogaty pakiet korzyści pozapłacowych,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Doświadczenie w komunikacyjnej obsłudze relacji inwestorskich,
  • Wyższe wykształcenie (finanse / dziennikarstwo / PR ),
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków oraz biegła znajomość angielskiego,
  • Znajomości zagadnień z zakresu obowiązków informacyjnych spółek publicznych (prawo polskie i unijne),
  • Znajomość obsługi systemów ESPI i EBI będzie dodatkowym atutem,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Utrzymywanie relacji z inwestorami i instytucjami finansowymi,
  • Obsługa spotkań i relacji z inwestorami i analitykami,
  • Opracowywanie, wdrażanie i obsługa narzędzi wspierających budowę i rozwój relacji inwestorskich,
  • Przygotowywanie raportów, prezentacji i materiałów informacyjnych w języku polskim i angielskim dla inwestorów oraz instytucji finansowych,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 15 lutego 2017.


Specjalista ds. Wymagań Regulacyjnych

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku

Specjalista ds. Wymagań Regulacyjnych

Co zyskasz pracując z nami:

  • Stabilizację zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i wiedzy,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Prywatną opiekę medyczną,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: nauki ścisłe, prawo, ekonomia/finanse, administracja, audyt
  • Umiejętność analitycznego myślenia, zwracania uwagi na szczegóły,
  • Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację,
  • Zdolność budowania zaufania oraz utrzymania poufności,
  • Zdolność organizacji pracy własnej,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Wsparcie we wdrażaniu procedur i polityk w spółce oraz budowaniu świadomości compliance wśród pracowników spółki,
  • Wsparcie w identyfikacji obszarów wymagających poprawy oraz proponowanie rozwiązań poprawy w zadanych obszarach
  • Wsparcie w prowadzeniu audytu wewnętrznego oraz wdrażaniu działań naprawiaczach
  • Monitorowanie aktywności realizowanych przez pracowników spółki

Miejsce pracy: Warszawa

Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia 14 marca 2018.


Dyrektor ds. Sprzedaży

Dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w sektorze doradztwa inwestycyjnego poszukuje osoby na stanowisko:

Dyrektor ds. Sprzedaży

Co zyskasz pracując z nami:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie i współtworzenie jej,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem sprzedażowym w Domu Maklerskim lub TFI,
  • Wyśmienita znajomość polskiego rynku kapitałowego,
  • Doświadczenie w tworzeniu strategii sprzedażowych,
  • Doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów,
  • Skuteczność w realizacji wyznaczonych celów,
  • Inicjatywę i dynamizm w działaniu,
  • Biegłą znajomość języka angielskiego,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym,
  • Tworzenie strategii sprzedażowych,
  • Monitorowanie jakości obsługi klientów, tak by zachowane były najwyższe standardy jakości w zakresie produktów i możliwości inwestycyjnych,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 7 lutego 2017.


Dyrektor Biura Zarządu

Dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w sektorze doradztwa inwestycyjnego poszukuje osoby na stanowisko:

Dyrektor Biura Zarządu

Co zyskasz pracując z nami:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie i współtworzenie jej,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie prawnicze,
  • Doświadczenie w pracy w obszarze: nieruchomości, prawo, rynek finansowy,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Możliwe do udowodnienia zainteresowanie globalnymi rynkami finansowymi,
  • Umiejętność do samodzielnego wykonywania powierzonych zadań,
  • Bardzo wysoki poziom obsługi programów Excel, PowerPoint, Word,
  • Bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
  • Samodzielność, samodyscyplinę i doskonałą organizację pracy,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Prowadzenie Biura Zarządu,
  • Planowanie i realizacja działań związanych z funkcjonowaniem Biura,
  • Prowadzenie spotkań,
  • Udział w negocjacjach,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 7 lutego 2017.


Analityk inwestycyjny

Dynamicznie rozwijająca się firma działająca na ponad 25 rynkach oferująca kompleksową realizację zamówień złożonych drogą internetową poszukuje osoby na stanowisko

Analityk inwestycyjny

Co zyskasz pracując z nami:

  • Pracę przy bardzo ciekawych projektach inwestycyjnych na rynku startupowym i/lub nieruchomości (np. finansowanie mezzanine’owe spółek we wczesnej fazie rozwoju lub w trakcie przekształceń, budowa nowego funduszu nieruchomościowego),
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w zakresie inwestycji (zarówno o charakterze od finansowania dłużnego, przez mezzanine po equity),
  • Pracę w zgranym zespole o zróżnicowanym backgroundzie,
  • Elastyczne godziny pracy,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Min. 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu analiz inwestycyjnych, due diligence, wycen spółek, ocenie projektów inwestycyjnych itp.,
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, statystyka, matematyka, ekonometria),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym sprawne poruszanie się w materiałach finansowych, marketingowych i/lub prawnych w tym języku,
  • Praktyczną znajomość rynku Venture Capital i/lub nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu MS Excel),
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, w tym umiejętność do wyciągania wniosków w oparciu o niepełne dane i umiejętność dostrzegania zarówno szans, jak i ryzyk projektu,
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów oraz zdobywanie nowych kompetencji,
  • Samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność za proponowane rozwiązania,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Analiza finansowa pojedynczych projektów inwestycyjnych i spółek, w tym m.in. weryfikacja wycen, ocena potencjału do generowania cash flow zapewniającego Funduszowi oczekiwany zwrot z inwestycji itp.
  • Analiza biznes planów podmiotów ubiegających się o finansowanie przez Fundusz m.in. pod kątem weryfikacji przyjętych założeń biznesowych, oceny potencjału itp.współpraca z prawnikami w zakresie oceny projektów inwestycyjnych pod kątem prawnym,
  • Przygotowywanie rekomendacji dla osób decyzyjnych Funduszu w zakresie potencjalnych wejść w transakcje,
  • Śledzenie trendów na rynkach nieruchomości i startupów,
  • Opracowywanie modeli/narzędzi ułatwiających analizę projektów inwestycyjnych.

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 20 grudnia 2017.


Corporate Hedging Manager

International Bank focusing on providing hedging solutions is looking for a candidate on a position:

Corporate Hedging Manager

What do we offer:

  • Very high base salary exceeding 200 thousand PLN annually
  • Complete autonomy over providing advice
  • Very high sales provisions
  • Many social benefits: life and medical insurance, fitness card, fleet car etc.
  • Extensive training system
  • Great work atmosphere

What do we require:

  • Stockbroker license issued by the Polish Financial Supervision Authority (necessity).
  • College degree (preferably in business / Accounting or Finance).
  • You must demonstrate strong experience in account management and new business development sales incurrency/FX options with multi-national corporations in the banking/financial services industry (at least 3 years).
  • You must have exceptional spoken and written communication skills in Polish and English (you will report to non-polish speaker).
  • Strong presentation skills both in use of technology (MS Powerpoint, webinars) and creating positive first impressions.
  • You must have sales experience as you will be required to offer the forwards and options hedging services to Clients.

What will you be responsible for:

  • Account management of a core customer base to maximize the profit potential for 40% the company from currency options. This involves setting a clear sales strategy and tactics for each customer which is updated based on knowledge of the local FX market, current economic conditions and pricing. The Corporate Hedging Manager will be consulting with customers on a daily basis and will identify, develop and qualify opportunities through a deep understanding of their customer’s needs, requirements, risk profile and positions to ensure accurate and appropriate options are offered.
  • New Business Development: utilizing existing customers to develop new leads, research and cold calling, attending exhibitions, company seminars, trade shows and subsequent follow up on leads.
  • Sales administration: ensuring that the execution of trades, the production and delivery of potential option structures through quotes is compliant with both regulatory and company policies and procedures.
  • Competitor analysis and marketing: maintaining insight into local activities of key competitors where it impacts core customers, also provides product and sales training to internal stakeholders and providing feedback and inputs to development of marketing and sales strategy.

Main place of work: Warsaw
How to apply? Send your CV usign the form on the bottom of this page RIGHT HERE
We treat each application with a complete discrecy.
This job offer was published on: 13th of December 2017.


Fund Manager

Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych poszukuje kandydata na stanowisko:

Fund Manager

Co zyskasz pracując z nami:

  • Umowę o pracę,
  • Doświadczenie w międzynarodowej firmie,
  • Pracę w zgranym zespole,
  • Swobodę działania i podejmowania decyzji,
  • Możliwość silnego rozwoju zawodowego,
  • Pakiet medyczny,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Licencję Doradcy Inwestycyjnego lub Maklera Papierów Wartościowych lub tytuł CFA
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację,
  • Znajomość programu Excel,
  • Jako dodatkowy atut: znajomość systemów Bloomberg lub Reuters,
  • Dobrą znajomość zasad funkcjonowania rynku kapitałowego oraz mechanizmów rynkowych

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Zarządzanie portfelami funduszy inwestycyjnych,
  • Aktywne wsparcie sieci sprzedaży
  • Przygotowywanie komentarzy rynkowych

Miejsce pracy: Warszawa

Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia 20 grudnia 2017.


Ekspert ds. wycen

Jedna z największych instytucji finansowym w kraju szuka osoby na stanowisko:

Ekspert ds. Wycen

Co zyskasz pracując z nami:

  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Atrakcyjny system wynagradzania,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, świadczenia z ZFŚS, pracowniczy fundusz emerytalny),
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, narciarstwo, rowery, biegi, żeglarstwo.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii lub metod ilościowych w ekonomii,
  • Minimum 3 – letni staż pracy w audycie, doradztwie finansowym/transakcyjnym, ewentualnie w instytucjach finansowych,
  • Biegła znajomość metod wyceny instrumentów kapitałowych,
  • Doświadczenie w budowie modeli finansowych,
  • Znajomość zasad rachunkowości, w szczególności MSSF oraz kodeksu spółek handlowych,
  • Preferowane posiadanie kwalifikacji ACCA, tytułu biegłego rewidenta, licencji doradcy inwestycyjnego lub tytułu CFA (lub w trakcie ubiegania się z udokumentowanym znaczącym stopniem zaawansowania),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum na poziomie C1), w tym znajomość języka biznesowego oraz pojęć rachunkowych,
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań i zdolność analitycznego myślenia,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Wycena instrumentów finansowych rynku niepublicznego (w tym akcji, udziałów i certyfikatów inwestycyjnych) dla potrzeb ujęcia w księgach banku,
  • Wycena akcji i udziałów spółek kapitałowych stanowiących zabezpieczenie wierzytelności banku z tytułu udzielanego finansowania dłużnego,
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby banku, w szczególności analiz portfelowych w ramach monitoringu inwestorskiego pod kątem identyfikacji oceny przesłanek i dowodów utraty wartości instrumentów kapitałowych,
  • Udział w tworzeniu modeli finansowych na potrzeby analizy projektów inwestycyjnych,
  • Bieżąca współpraca z komórkami merytorycznymi banku (ryzyko finansowe, rachunkowość, sprzedaż, dział prawny, komórka poręczeń i gwarancji),

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 31 października 2017.


Manager ds. sprzedaży obligacji

Jedna z prężnie rozwijających się Grup Kapitałowych w Polsce poszukuje kandydata na stanowisko:

Manager ds. sprzedaży obligacji

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę i możliwość wymiany doświadczeń zawodowych w środowisku najlepszych specjalistów,
  • Umowę o pracę,
  • Podstawowe wynagrodzenie do 7000 zł. brutto plus stały kalkulator prowizyjny,
  • Możliwość awansu oraz tworzenia własnych podzespołów,
  • Niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe finansowe lub ekonomiczne,
  • Znajomość produktów inwestycyjnych oraz zagadnień rynku kapitałowego,
  • Doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy w firmach inwestycyjnych lub bankach,
  • Dobrą znajomość lokalnego rynku potencjalnych Klientów,
  • Odporność na stres, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność zarządzania ludźmi oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Jako dodatkowy atut: Studia podyplomowe związane z prawem rynku kapitałowego, udział w stowarzyszeniach lub kołach naukowych zajmujących się problematyką rynków finansowych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Odpowiedzialność za aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, definiowanie, opracowywanie oraz aktualizacja procesów sprzedaży i obsługi produktów,
  • Indywidualna opieka handlowa w zakresie inwestycji kapitałowych nad określoną grupą Klientów Kluczowych oraz budowanie trwałych relacji,
  • Współpraca z oddziałami partnerskimi zarówno w Polsce jak i na rynku międzynarodowym oraz zarządzanie oddziałem,
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych, dotyczących efektywności oraz wyników sprzedaży (także w języku angielskim),

Miejsce pracy: Warszawa, Katowice, Wrocław, Poznań lub Kraków
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 4 grudnia 2017.


Specjalista ds. Nadzoru

Jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Nadzoru

Co zyskasz pracując z nami:

  • Możliwość udziału w implementacji i stosowaniu przepisów MIFID,
  • Udział w szkoleniach z obszaru nadzoru, kontroli i audytu wewnętrznego,
  • Możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy dotyczącej funkcjonowania firmy inwestycyjnej i doskonalenia posiadanych umiejętności,
  • Ciekawą pracę i możliwość rozwoju zawodowego

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe (Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Bankowość, Prawo)
  • Roczne doświadczenie w pracy w firmie inwestycyjnej, banku (mile widziane doświadczenie w zakresie compliance, kontroli, audytu),
  • Wiedzę dotyczącą aspektów finansowych rynku kapitałowego,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie poświadczona certyfikatem,
  • Licencję maklera papierów wartościowych lub doradcy inwestycyjnego

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Współpraca z organami nadzoru, organami egzekucyjnym,
  • Bieżąca pomoc pracownikom w wypełnianiu czynności zgodnie z przepisami prawa, regulującymi prowadzenie działalności maklerskiej,
  • Opiniowanie i opracowywanie regulacji wewnętrznych,
  • Opracowywanie czynnościach z zakresu zapobiegania manipulacji i wprowadzanie do obrotu wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych źródeł,
  • Miejsce pracy: Warszawa
    Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
    Ogłoszenie zamieszczone dnia: 14 marca 2018.




Nie znalazłeś interesującej Cię oferty? Wyślij nam swoje CV, a odezwiemy się do Ciebie gdy tylko pojawią się nowe!

Formularz do zgłaszania CV:

Do przesyłanego CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez ZMID z siedzibą w Warszawie.”

Imię
Nazwisko
Telefon
Email
Interesuje mnie oferta: (zaznacz kilka używając klawisza Ctrl)
Załącz swoje CV