Zespół Kariery ZMID specjalizuje się w rekrutacjach na wszystkie stanowiska rynku finansowego. Wszystkie prezentowane poniżej prowadzone przez nas oferty są aktualne z równym dostępem dla wszystkich. Osoby należące do ZMID, po zalogowaniu uzyskują do nich dostęp z odpowiednim wyprzedzeniem, a także mają możliwość aplikacji na dodatkowe rekrutacje ukryte. Zyskaj przewagę i Wstąp do ZMID

Aktualnie prowadzone rekrutacje:

Ekspert ds. Usług Maklerskich

Nowo powstająca instytucja finansowa oparta o technologie mobilne poszukuje osoby na stanowisko:

Ekspert ds. Usług Maklerskich

Co zyskasz pracując z nami:

  • Możliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym,
  • Tworzenie unikalnych rozwiązań w zakresie usług brokerskich,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie międzynarodowych rynków kapitałowych,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Ponad 2-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży/marketingu/rozwoju biznesu usług brokerskich,
  • Minimum pierwszy zdany etap licencji CFA,
  • Znajomość zasad funkcjonowania giełd na rynku międzynarodowym,
  • Znajomość instrumentów finansowych oraz zasad rozliczania operacji brokerskich,
  • Doświadczenie we wdrażaniu nowych funkcjonalności dla platformy brokerskiej,
  • Umiejętność czytania / tworzenia procesów biznesowych,
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
  • Gotowość do pracy w Łodzi (5 dni w tygodniu),
  • Gotowość do zmiany lokalizacji w przyszłości (Gibraltar),
  • Gotowść do częstych podróży służbowych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Rozwój zakresu rynków i instrumentów,
  • Definiowanie wymagań funkcjonalnych dla kanałów sprzedaży (web + aplikacja mobilna),
  • Bezpośrednia współpraca z zespołem wdrażającym produkt w systemach IT,
  • Opracowywanie dokumentacji produktowej,
  • Monitorowanie, raportowanie oraz tworzenie rekomendacji dla zespołu marketingu w zakresie sprzedaży instrumentów finansowych,
  • Monitorowanie rynku w zakresie konkurencji oraz trendów w branży,
  • Tworzenie treści analitycznych na blog banku,

Miejsce pracy: Łódź / Gibraltar
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 20 listopada 2017.


Radca prawny

Kancelaria prawna specjalizująca się w doradztwie i kompleksowej obsłudze krajowych i zagranicznych podmiotów

Radca prawny

Co zyskasz pracując z nami:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Doświadczenie w pracy w kancelarii,
  • Przyjazną atmosferę pracy z doświadczonym zespołem,
  • Ciekawą pracę i możliwości rozwoju,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Uprawnienia radcy prawnego,
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w dziale prawnym firmy lub kancelarii prawnej w zakresie obsługi sadowo-egzekucyjnej wierzytelności masowych i obsłudze rynku kapitałowego,
  • Umiejętność sprawnego korzystania z systemów prawniczych
  • Rozwinięte umiejętności analityczne i logicznego myślenia,
  • Samodzielność, zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy oraz wyznaczania priorytetów,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Umiejętność pracy zespołowej,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Świadczenie pomocy prawnej w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych,
  • Udzielanie porad prawnych, wyjaśnień i konsultacji prawnych,
  • Przygotowanie pisemnych opinii prawnych, interpretacji i analiz prawnych,
  • Zastępstwo prawne i procesowe klientów Kancelarii w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych,
  • Monitorowanie postępowań sądowych i egzekucyjnych, kontakt z sądami i komornikami,
  • Kontakty z klientami Kancelarii oraz prowadzenie dokumentacji prawnej,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 20 listopada 2017.


Risk Manager

Jedno z największych TFI w Polsce założone przez najlepszych specjalistów z branży inwestycyjnej zarządzające aktywami funduszy inwestycyjnych zarówno otwartych jak i zamkniętych funduszy ubezpieczeniowych i portfelami osób indywidualnych / venture capital poszukuje

Specjalisty na stanowisko Risk Managera

Co zyskasz pracując z nami:

  • Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie, w dynamicznym zespole, z możliwością rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia ,
  • Kartę multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • Znakomitą lokalizację w samym centrum Warszawy,

Szukamy pracownika, który ma:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne lub specjalistyczne kwalifikacje z zakresu zarządzania ryzykiem,
  • Podstawową znajomość regulacji prawnych z zakresu zarządzania ryzykiem w instytucjach finansowych,
  • Zaawansowaną znajomość obsługi programów Microsoft Office
  • Bardzo wysoki poziom kompetencji z zakresu zarządzania ryzykiem w obrębie całej struktury organizacji,
  • Biegłą znajomość angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bezbłędną wiedzę z zakresu prawa ubezpieczeniowego, regulacji KNF, UFG, innych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Zapewnienie zgodności funduszy inwestycyjnych z systemem limitów ryzyka,
  • Realizacja, raportowanie wyników procesu Oceny Ryzyka i Wypłacalności (ORSA),
  • Wewnętrzne obowiązki raportowe,
  • Odpowiedzialność za opracowanie i efektywność procesu, procedur zarządzania ryzykiem, ustalenie kryteriów ryzyka, metodyki identyfikacji, analizy i oceny ryzyka; postępowanie z ryzykiem, monitorowanie i przeglądy,
  • Zarządzanie zespołem, w tym nadzór nad jakością merytoryczną pracy,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 03.08.2017


Ekspert ds. wycen

Jedna z największych instytucji finansowym w kraju szuka osoby na stanowisko:

Ekspert ds. Wycen

Co zyskasz pracując z nami:

  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Atrakcyjny system wynagradzania,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, świadczenia z ZFŚS, pracowniczy fundusz emerytalny),
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, narciarstwo, rowery, biegi, żeglarstwo.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii lub metod ilościowych w ekonomii,
  • Minimum 3 – letni staż pracy w audycie, doradztwie finansowym/transakcyjnym, ewentualnie w instytucjach finansowych,
  • Biegła znajomość metod wyceny instrumentów kapitałowych,
  • Doświadczenie w budowie modeli finansowych,
  • Znajomość zasad rachunkowości, w szczególności MSSF oraz kodeksu spółek handlowych,
  • Preferowane posiadanie kwalifikacji ACCA, tytułu biegłego rewidenta, licencji doradcy inwestycyjnego lub tytułu CFA (lub w trakcie ubiegania się z udokumentowanym znaczącym stopniem zaawansowania),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum na poziomie C1), w tym znajomość języka biznesowego oraz pojęć rachunkowych,
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań i zdolność analitycznego myślenia,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Wycena instrumentów finansowych rynku niepublicznego (w tym akcji, udziałów i certyfikatów inwestycyjnych) dla potrzeb ujęcia w księgach banku,
  • Wycena akcji i udziałów spółek kapitałowych stanowiących zabezpieczenie wierzytelności banku z tytułu udzielanego finansowania dłużnego,
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby banku, w szczególności analiz portfelowych w ramach monitoringu inwestorskiego pod kątem identyfikacji oceny przesłanek i dowodów utraty wartości instrumentów kapitałowych,
  • Udział w tworzeniu modeli finansowych na potrzeby analizy projektów inwestycyjnych,
  • Bieżąca współpraca z komórkami merytorycznymi banku (ryzyko finansowe, rachunkowość, sprzedaż, dział prawny, komórka poręczeń i gwarancji),

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 31 października 2017.


Doradca Klienta zamożnego

Jeden z największych banków w Polsce poszukuje osób na stanowisko

Doradca klienta zamożnego

Co zyskasz pracując z nami:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • Przyjazne środowisko pracy w atmosferze poszanowania idei work-life balance,
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego i atrakcyjny system wynagradzania oraz pakietu socjalnego.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów zamożnych,
  • Doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu portfelem klientów,
  • Wiedzę na temat zagadnień dotyczących rynku kapitałowego i pieniężnego,
  • Wyższe wykształcenie (preferowane kierunkowe,
  • Umiejętności identyfikowania potrzeb klienta i budowania długofalowych relacji,
  • Skuteczności w realizacji wyznaczonych celów,
  • Inicjatywy i dynamizmu w działaniu,
  • Dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Aktywne zarządzanie portfelem klientów zamożnych,
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Obsługa klientów z zachowaniem najwyższych standardów jakości w zakresie produktów i możliwości inwestycyjnych,
  • Edukowanie klientów w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji,
  • Prowadzenie akcji promocyjnych oraz budowanie pozycji rynkowej banku,

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 31 października 2017.


Analityk rynku akcji

Renomowany Dom Maklerski z wieloletnim doświadczeniem w transakcjach kapitałowych szuka osoby na stanowisko

Analityk rynku akcji

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę w dynamicznym i ambitnym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczeń u boku najlepszych specjalistów rynku kapitałowego,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Prywatną opiekę medyczną,

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wyższe wykształcenie na kierunku Finanse i Rachunkowość, Metody Ilościowe, Ekonomia lub pokrewnych,
  • Doświadczenie w pracy w dziale analiz w domu maklerskim lub TFI/OFE,
  • Bardzo dobra znajomość metod wyceny instrumentów finansowych,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość pakietu MS Office oraz serwisu Bloomberg,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie,
  • Mile widziane uczestnictwo w programie CFA lub licencja doradcy inwestycyjnego,
  • Znajomość rynku gier komputerowych będzie dodatkowym atutem.

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Sporządzanie analiz i rekomendacji dotyczących spółek notowanych na GPW, w tym producentów gier komputerowych,
  • Opracowania/komentarze sektorowe dotyczące wybranych rynków i segmentów,
  • Udział w transakcjach IPO/SPO,
  • Kontakt z klientami instytucjonalnymi,
  • Tworzenie modelowych portfeli.

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 31 października 2017.


Analityk rynku papierów wartościowych

Jeden z największych banków w Polsce poszukuje osoby na stanowisko

Analityk rynku papierów wartościowych

Co zyskasz pracując z nami:

  • Dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych,
  • Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów,
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku, ubezpieczenia grupowe, etc).

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub matematyczne,
  • Doświadczenie w analizie finansowej przedsiębiorstw,
  • Licencję lub w trakcie nauki do egzaminów (makler papierów wartościowych, CFA lub Doradca Inwestycyjny,
  • Znajomość systemu Bloomberg,
  • Umiejętność korzystania z baz Notoria oraz Analizy Online
  • Bardzo dobry poziom znajomości Excela i PowerPointa
  • Praktyczna znajomość metod statystycznych i matematycznych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Analizowanie sprawozdań finansowych emitentów papierów wartościowych (dotyczy instrumentów udziałowych, dłużnych, funduszy inwestycyjnych oraz produktów strukturyzowanych) pod kątem potencjalnego wpływu na kurs poszczególnych instrumentów finansowych i ich atrakcyjność inwestycyjną,
  • Tworzenie modeli ilościowych wyceny instrumentów finansowych w oparciu o aktualne wytyczne prawa finansowego,
  • Spotkania z przedstawicielami emitenta analizowanych akcji,
  • Sporządzanie rekomendacji inwestycyjnych dla nieoznaczonego adresata zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Finansów oraz wymogami Dep. Compliance,
  • Przygotowywanie materiałów analitycznych na temat bieżących wydarzeń na polskim i globalnym rynku finansowym (publicznych i skierowanych bezpośrednio do klientów),

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 31 października 2017.


Asystent Dyrektora Inwestycyjnego

Do niewielkiego butiku doradczego poszukiwana jest osoba, która będzie aktywnie wspierała Dyrektora Inwestycyjnego w realizacji polityki inwestycyjnej dla Klientów.

Asystent Dyrektora Inwestycyjnego

Co zyskasz pracując z nami:

  • Płatny staż na okres do 6 miesięcy (umowa i czas trwania do ustalenia).
  • Praktyczne doświadczenie w świadczeniu usług inwestycyjnych dla zamożnych klientów indywidualnych.
  • Wsparcie praktyka rynkowego z ponad 15-letnim doświadczeniem w finansach i inwestycjach.
  • Ofertę na nawiązanie stałej współpracy po zakończeniu stażu.

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Licencję Maklera Papierów Wartościowych lub Doradcy Inwestycyjnego (warunek niekonieczny)
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Możliwe do udowodnienia zainteresowanie globalnymi rynkami finansowymi.
  • Umiejętność do samodzielnego wykonywania powierzonych zadań.
  • Bardzo wysoki poziom obsługi programów Excel, PowerPoint, Word.
  • Dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne (praca z klientem).
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Mile widzianą

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Asystowanie w świadczeniu usług zarządzania aktywami i doradztwa inwestycyjnego dla zamożnych
    klientów indywidualnych.
  • Analiza rynków finansowych i różnych klas aktywów pod kątem ich atrakcyjności inwestycyjnej –
    prezentowanie wniosków dyrektorowi inwestycyjnemu.
  • Administracja portfeli inwestycyjnych będących w usłudze zarządzania aktywami i doradztwa
    inwestycyjnego.
  • Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych, prezentacji i innych dokumentów na potrzeby świadczonych usług.
  • Udział w ogólnym rozwoju Działu Inwestycyjnego family office.

Miejsce pracy: Warszawa
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 20 października 2017.


Makler Papierów Wartościowych

Dom Maklerski poszukuje kandydatów na stanowisko:

Makler Papierów Wartościowych

Co zyskasz pracując z nami:

  • Udział w specjalistycznych szkoleniach organizowanych przez ekspertów rynku kapitałowego,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny,
  • Lokalizacja w centrum oraz niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe (Finanse i rachunkowość, Ekonomia i pokrewne)
  • Bardzo dobrą znajomość rynku finansowego (fundusze inwestycyjne, ubezpieczeniowe, emerytalne),
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w instytucji finansowej (Domu Maklerskim, Bankowości Prywatnej, TFI),
  • Zdolności managerskie, dokładność, odporność na stres, zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie poświadczona certyfikatem,
  • Bardzo dobrą znajomość Microsoft Excel,
  • Licencję maklera papierów wartościowych lub doradcy inwestycyjnego

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Przyjmowanie i wykonywanie zleceń oraz dokonywanie uzgodnień i podpisywanie dokumentów w zakresie potwierdzeń transakcji realizowanych przez klientów instytucjonalnych w ramach posiadanych upoważnień,
  • Aktywna sprzedaż produktów maklerskich oferowanych przez Biuro Maklerskie oraz budowanie stałych relacji z Klientami,
  • Analiza rynku konkurencji, elastyczne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe,
  • Współpraca z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu,
  • Miejsce pracy: Warszawa
    Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
    Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
    Ogłoszenie zamieszczone dnia: 20 października 2017.


Manager ds. sprzedaży obligacji

Jedna z prężnie rozwijających się Grup Kapitałowych w Polsce poszukuje kandydata na stanowisko:

Manager ds. sprzedaży obligacji

Co zyskasz pracując z nami:

  • Ciekawą pracę i możliwość wymiany doświadczeń zawodowych w środowisku najlepszych specjalistów,
  • Umowę o pracę,
  • Podstawowe wynagrodzenie do 7000 zł. brutto plus stały kalkulator prowizyjny,
  • Możliwość awansu oraz tworzenia własnych podzespołów,
  • Niezbędne narzędzia pracy

Szukamy współpracownika, który ma:

  • Wykształcenie wyższe finansowe lub ekonomiczne,
  • Znajomość produktów inwestycyjnych oraz zagadnień rynku kapitałowego,
  • Doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy w firmach inwestycyjnych lub bankach,
  • Dobrą znajomość lokalnego rynku potencjalnych Klientów,
  • Odporność na stres, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność zarządzania ludźmi oraz dobra organizacja pracy,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Jako dodatkowy atut: Studia podyplomowe związane z prawem rynku kapitałowego, udział w stowarzyszeniach lub kołach naukowych zajmujących się problematyką rynków finansowych,

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Odpowiedzialność za aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, definiowanie, opracowywanie oraz aktualizacja procesów sprzedaży i obsługi produktów,
  • Indywidualna opieka handlowa w zakresie inwestycji kapitałowych nad określoną grupą Klientów Kluczowych oraz budowanie trwałych relacji,
  • Współpraca z oddziałami partnerskimi zarówno w Polsce jak i na rynku międzynarodowym oraz zarządzanie oddziałem,
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych, dotyczących efektywności oraz wyników sprzedaży (także w języku angielskim),

Miejsce pracy: Warszawa, Katowice, Wrocław, Poznań lub Kraków
Jak złożyć aplikację? Wyślij swoje CV przez formularz na dole strony O TUTAJ
Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
Ogłoszenie zamieszczone dnia: 20 października 2017.




Nie znalazłeś interesującej Cię oferty? Wyślij nam swoje CV, a odezwiemy się do Ciebie gdy tylko pojawią się nowe!

Formularz do zgłaszania CV:

Imię
Nazwisko
Telefon
Email
Interesuje mnie oferta: (zaznacz kilka używając klawisza Ctrl)
Załącz swoje CV
Do przesyłanego CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez ZMID z siedzibą w Warszawie.”
Wyślij formularz zgłoszeniowy klikając



Daj się zauważyć pracodawcy i zdobądź jedną z prestiżowych certyfikacji lub licencji rynku finansowego:


Polub nasz profil i bądź na bieżąco! 🙂